Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare "Sediu Administrativ A.N.Apele Romane"


Anunt de participare numarul 119720/20.04.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE
Adresa postala:  Bucuresti, Str.Edgar Quinet nr.6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010018, Romania, Punct(e) de contact:  MIHAELA CHELMU, Tel. 021/311.01.46, Email:  [email protected], [email protected], Fax:  021-315.15.97, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
Altele: aplicarea unitara a strategiei nationale in domeniul gospodaririi cantitative si calitative a apelor de suprafata si subterane ce apartin domeniului public al statului
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare "Sediu Administrativ A.N.Apele Romane"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul A.N.Apele Romane - Str. Edgar Quinet nr. 6, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare ?Sediu Administrativ A.N.Apele Romane? ? Elaborare documentatii tehnico-economice ( fazele S.F.+P.T.+C.S., D.E. , inclusivDocumentatia Tehnica pentru Autorizatie de Construire si documentatiile pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism) + Documentatia tehnica pentru demolare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71220000-6 - Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare arhitecturala (conform Caietului de Sarcini)
Servicii de proiectare se vor executa pentru urmatoarelefaze: -Proiect faza unica ( S.F.+P.T.+C.S., D.E. inclusivDocumentatia Tehnica pentru Autorizatie de Construire, documentatiile pentru obtinerea avizelor solicitate prin certificatul de urbanism si Documentatia de demolare)- Caiete de sarcini pe specialitati
- Verificare proiect ? exigente stabilite de catre proiectant, conform legislatiei in vigoare- Se solicita intocmirea in 4 (patru) exemplare pe suport de hartie si suport magnetic a documentatiilor tehnico-economice (fazele S.F.+P.T.+C.S., D.E.) si alte studii si documentatii (studii topo, geo, documentatii de terenuri, documentatii pentru avize, acorduri si autorizatii, etc.) necesare pentru punerea in opera a obiectivului de investitii : ?Sediu Administrativ A.N.Apele Romane?- Documentatia scrisa la faza P.T. se va preda in 2 (doua) exemplare cu valori si 2 (doua) exemplare fara valori.
Proiect tehnic pentru demolare :
- Documentatia tehnica in vederea demolarii va cuprinde : expertiza tehnica de demolare, documentatii in vederea obtinerii Certificatului de Urbanism, alte avize si acorduri prevazute in Certificatul de Urbanism, precum si Autorizatia de Demolare
- Se va solicita asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului la demolare, precum si in faze determinante si pe parcursul executiei lucrarilor de constructii.
Valoarea estimata fara TVA: 800, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantiei de participare este o suma fixa egala cu 16, 000.00 leiGarantia de buna executie 10% din valoarea contractului de furnizare de servicii , fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. priv. neincadr.in prev.art.180 - form.12A , 12C
Decl. priv. neincadr.in prev.art.181-form.12B in original, cu anexe, in original sau copie legalizata.Cazier judiciar/certificat echivalent-Prez. cazier judiciar pentru pers.din conducerea propusa pentru executia investitiei saucazierul reprez.legal al soc.- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta o declaratie pe proprie raspundere.
- De asemenea, in cazul in care, pana la data deschiderii ofertelor, nu a fost posibila obtinerea cazierului judiciar (motivat), se accepta o declaratie pe propria raspundere; se va prezenta dupa dechiderea ofertelor la solicitarea autoritatii contractante.
-ofertantii straini vor prezenta documente echivalente, eliberate de autoritatile competente, similare celor romane, din tara in careofertantul este stabilit
-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale -Certificat de inregistrare, copie
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor din care sa rezulte: ? obiectul de activitate - proiectare;? nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii cu privire la cifra de afaceri pe ultimii 3 aniVal.min.impusa pentru cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani este de: 1, 200, 000.00 lei sau echiv.in euro 290, 325EURO (1 Euro la data de 05.04.2011 = 4.1333 lei)Bil. cont.la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009-Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local-Obligatii contractuale in desfasurare fata de alti beneficiari/clienti
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Inf. cu priv. la lista princip. prestari de serv. de proiectare in ultimii3 aniExperienta similara: contract/contracte, executate integral, cu o valoare insumata de 800, 000.00 lei fara TVA.-Inf.ref.la studiile, pregatirea prof.si calific. pers. de cond. precum si alepersonalului/organismului tehnic de specialitate-Decl.priv.efectivele medii anuale ale pers.angajat si a cadrelor de cond.in ultimii 3 ani-recomandare/recomandari de la beneficiari-Fisa Informatii Generale-Se solicita certificarea prestatorului priv. la standardele de calit. asig. respectiv minim ISO 9001, 14001 si OHSAS 18001
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: 80%-sol.tehnica ; 20%-durata elab.doc.tehn.-ec.
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.06.2011 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.06.2011 10:00
Locul: Sediul A.N.Apele Romane, str.Edgar Quinet nr. 6, sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si acte de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021/310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021/319.51.76
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios
Adresa postala:  Str. Edgar Quinet, nr. 6, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010018, Romania, Tel. 021.311.01.46, Fax:  021.312.21.74
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.04.2011 15:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer