Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare SF+ET+PTh+DDE+DL CAMIN REABILITARE,REFUNCTIONALIZARE,MODERNIZARE CAMIN T9, T10


Anunt de participare numarul 51739/09.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Directia Servicii Studentesti - campus studentesc Tudor Vladimirescu , camin T 18- parter, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: DSS- camin t19 parter, Tel.0232271288 int2426, In atentia: ing.Nicu Nistor, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI- Directia Servicii Studentesti
Adresa postala: B-dul Tudor Vladimirescu, campus studentesc "Tudor Vladimirescu", camin T19 parter, Birou tehnic DSS, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: camin t19-parter, Tel.0232271288int 2426, In atentia: ing Nicu Nistor, Email: [email protected], Fax: 0232271288
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, registratura imobil T-Rectorat, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Registratura, Tel.0232/278683, In atentia: Iulia Lipsa, Fax: 0232271288
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
institutie de invatamant superior de stat
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare SF+ET+PTh+DDE+DL CAMIN REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE, MODERNIZARE CAMIN T9, T10
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: campus studentesc "Tudor Vladimirescu" din Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare-Reabilitare, refunctionalizare si modernizare camine studentesti. Etapa 1- Studiu de Fezabilitate si Expertiza TehnicaEtapa 2- Proiect tehnic, documentatii tehnice si economice, obtinerea autorizatiei de construire, documentatie de licitatie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare SF+ET+PTh+DDE+DL CAMIN REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE, MODERNIZARE T9Servicii de proiectare SF+ET+PTh+DDE+DL CAMIN REABILITARE, REFUNCTIONALIZARE, MODERNIZARE T10
Valoarea estimata fara TVA: intre 550, 000 si 590, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
120 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTII DE PARTICIPARE LOT1=3500 LEI, LOT2=3500 LEI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET REABILITARI
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere daca este cazul
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratia de eligibilitateFormularul 12A-Sectiunea IV;
- declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din ordonanta 34
-certificat de atestare fiscala A.N.F.-fara datorii;
-certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-fara datorii;
-copie stampilata si semnata conform cu originalul dupa Certificatul de inregistrareemis de Oficiul Registrului Comertului;
- anexa la certificatul de inregistrare , daca este cazul;
-Certificat constatator emis de Of.Reg. Com. Form. 6_-Sectiunea IV;
-Declaratie referitoare la personalul angajat .
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SE CEREo cifra medie de afaceri de minim 100.000 euro pe ultimii trei ani .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani. SE CER cel putin DOUA PROIECTE similare de minim 200.000 lei cu TVALista cu personalul angajat pentru acest proiect pe specialitati(arhitectura, rezistenta, instalaii, retea date, etc).-copie autentificata dupa atestatul persoanei privind : arhitect membru OAR, verificator atestat proiecte rezistenta si instalatii, experti-angajati pentru derularea proiectului.Lista cu principalele dotari hard si licenta softuri specializate(devize si proiectare asistata , etc.)
- partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti-se cer documente de calificare pentru subcontractanti ( declaratia de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prevevederile art. 181 din ordonanta 34, certificat de atestare fiscala A.N.F.-fara datorii;certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-fara datorii;Certificat constatator emis de Of.Reg. Com.)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
7294/11.04.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: numerar la casieria DSS camin T 18 - parter
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.07.2008 12:00
Locul: Sala Senatului Universitatii Tehnice Gh. Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
salariati ai universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravopoleus nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Contencios Administrativ
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legilor in vigoare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea Tehnica "Gheorghe Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, persoana de contact: jr. Mirela Troia.
Adresa postala: Bd. D. Mangeron nr. 67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2008 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer