Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare SF+PT+CS+DE+PAC: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de imbunatatiri funciare din incinta Ostrov-Peceneaga , jud. Tulcea


Anunt de participare numarul 32092/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIANATIONALAAIMBUNATATIRILORFUNCIARERA
Adresa postala: Soseaua Oltenitei 35-37, Sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Punct(e) de contact: Dan-Florin MARACINEANU, Tel.021-3322816, Email: [email protected], [email protected], Fax: 021-3322183, Adresa internet (URL): http: //www.anif.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
ANIF-RA Sucursala Teritoriala Dobrogea
Adresa postala: str. Zburatorului 4, Localitatea: Constanta, Cod postal: --, Romania, Punct(e) de contact: Biroul Licitatii, Tel.0241.654.010, In atentia: Ing. Maria Balamaci, Email: [email protected], Fax: 0241.656.498
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Administratie Nationala
Activitate (activitati)
Altele: Activitati conexe agriculturii.Arhitectura peisagista
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare SF+PT+CS+DE+PAC: Reabilitarea si modernizarea infrastructurii de imbunatatiri funciare din incinta Ostrov-Peceneaga , jud. Tulcea
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Suc.Terit. Dobrogea, jud. Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare SF+PT+CS+DE+PAC
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74840000-9 - Servicii de proiectare specializata (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini din documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 150, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantia de participare 2800 lei-garantia de buna executie 5% din valoarea SF si 5% din valoarea PT+CS+DE+PAC
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-surse bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
-asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Valoarea ofertei va cuprinde toate fazele de proiectare: SF, PT, CS, DE, PAC. Contractul se va incheia pe toata valoarea ofertei, din care in anul 2007 se va realiza si deconta numai faza SF urmand ca celelalte faze sa se realizeze si sa se deconteze in anul 2008.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligib-Decl.privind neincadr.La art 181/OUG 34
-Certif.ANAF pt.plata imp.si taxe, contrib.pt.asig.soc.de stat-Certif.fisc.pt plata imp.si taxe locale
Pers.Jur/fiz.romane
-Certif.Const.emis de ORC
-Certif.de inmatric
Pers.Jur/fiz.straine:
-Docum.de inreg/atest.profesionala
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Fisa de inf.gen.
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.350.000 RON(105.839 EURO)
-Bilant contabil din31.12.2006; balanta la 31.08.2007, vizate
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra med.anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: min.350.000 RON(105.839 EURO)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind calit.de particip.la proced;Decl.princip.serv.in ultimii 3 ani;Exper.Simil.70.000 RON (21.168 EURO);Decl.efectiv.Med.al pers.Angaj.si cadre. de cond;Prez.ISO 9001, 14001;atestat IF;decl.cu util;decl.cu subcontract;recomandari 2
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Exper.Simil.70.000 RON (21.168 EURO);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
punctaj financiar
30%
Descriere:
2.
punctaj tehnic
70%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: cash la casieria Sucursalei Teritoriale Dobrogea
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2007 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2007 10:00
Locul: sediul Sucursalei Teritoriale Dobrogea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: --, Romania, Tel.310.46.41, Fax: 310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic al ANIF RA
Adresa postala: Sos. Oltenitei 35-37, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041293, Romania, Tel.332 28 16, Fax: 332 21 83
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.09.2007 13:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer