Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si asistenta in mangementul proiectelor de finantare pentru realizarea investitiei Reabilitarea si Modernizarea Campusului Tudor Vladimirescu


Anunt de participare numarul 67113/24.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI
Adresa postala: Campus Tudor Vladimrescu Iasi, B-DUL DIMITRIE MANGERON NR.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Punct(e) de contact: Camin T19 parter, Tel.0232278683 int 2423, In atentia: Monica Vlasov, Email: [email protected], Fax: 0232271288, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
UNIVERSITATEA TEHNICA GHEORGHE ASACHI DIN IASI - REGISTRATURA
Adresa postala: Bd-ul Dimitrie Mangeron nr. 67 Imobil T parter, OP. 10 - C.P. 2000, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232278683 int 2548, In atentia: Adm. patrimoniu Iulia Lipsa, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate de invatamant aflata in subordinea Ministerului Educatiei si Invatamantului
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si asistenta in mangementul proiectelor de finantare pentru realizarea investitiei Reabilitarea si Modernizarea Campusului Tudor Vladimirescu
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Locul principal de prestare: Campusul studentesc Tudor Vladimirescu - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Realizare proiect tehnic si caietele de sarcini pentru executia lucrarilor; detalii de executie; elaborare documentatie de avizare si autorizare a lucrarilor de construire; punerea la dispozitie a traducerilor in limba romana, a documentatiilor (carti tehnice, instructiuni de utilizare sau explicatii, instructiuni de punere in functiune etc.) care insotesc utilajele si echipamentele din import; asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata de executie a lucrarilor pentru urmatoarele obiective de investitii: - OB 1 Reabilitare termica a 13 camine si 2 puncte termice din campusul studentesc Tudor Vladimirescu- OB 2 Retele termice si electrice exterioare in campusul studentesc Tudor Vladimirescu- OB 3 Module cogenerative pentru energie electrica si termica- OB 4 Modernizare terenuri de sport
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1
Valoarea estimata fara TVA: 2, 316, 517RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.01.2009 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare max. 2% din valoare contract - 27500 lei; Garantie de buna executie , la incheierea contractului , 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri structurale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere cu lider de asociatie desemnat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12A; 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 12B;3-Certificat de atestare fiscala;
-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale;4-Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului;5.Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului sau alt document echivalent conform prevederilor de la alineatul III;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C; 7. Cazier judiciar al reprezentantului legal 8. In cazul unui ONG / Persoane juridice non-profit, pe langa declaratiile mentionate la pct. V.1 , se vor depune si urmatoarele documente: - Certificat de inscriere a persoanelor juridice fara scop patrimonial emis de Judecatoria in raza careia isi are sediul social in original sau copie legalizata- certificat de inregistrare fiscala in copie legalizata- Certificat emis de Judecatoria in raza careia isi au sediul social, din care sa rezulte ca nu se afla in dizolvare legala/statutara, sediul social, persoane autorizate in original- Documente care sa ateste ca persoana semnatara este autorizata in original- Statutul cu modificarile la zi (incluzand si incheierile de sedinta) in original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil pe ultimii 3 ani fiscali, respectiv 2005, 2006, 2007, vizat si inregistrat de organele competente in conditiile art. 185 din OUG nr.34/2006 in copie stampilata si semnata conform cu originalul de catre reprezentantul legal al ofertantului2. Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, respectiv 2005, 2006, 2007. (Formularul 20)Cerinta minima de calificare: cifra medie globala pentru anii 2005 , 2006 si 2007 minim 520 000 euro.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Decl priv lista prest de servicii similare in ultimii 3 aniProiect de centrale cogenerative cu putere el instalata de min 2MWe- Impl/ consultantapr fin eur, prin intermediul a min. 3 pr - finaliz in ultimii 3 ani, valoarea cumulata a acestor proiecte fiind de minimum 150 000 Euro, aceasta reprezentand conditie de calificare a ofertantului.
Recomandare din partea a min 3beneficiari de serv similare2. Decl privind utilajele, instalatiile si echipamentele3.Decl priv efectivul mediu anual al persangajat si al cadrelor de cond in ultimii 3 ani4. Lista pers responsabil cu indepl contr- Cel putin 3 arhitecti, membri ai OAR cu drept de semnatura, cu min 5 proiecte tehn pt reabilitari termice la cladiri de utilitate publica- Cel putin un expert verificator proiecte exigentele A, B, C, D, E, F- Cel putin 5 ingineri proiectanti specializati in instalatii- Cel putin 4 ingineri electricieni atestati gr.4 pentru toate tensiunile- Cel putin 1 ing proiectant in centrale cogenerative , min 1 proiect tehnic pentru centrala cogenerativa cu o putere instalata de 2 Mwe- 2 experti in managementul proiectelor- 2 experti in managementul financiar- 2 experti in achizitii publice- 1 arhitect proiectant cu drept de semnatura- 1 inginer proiectant cu studii tehnice de lunga durata5. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate semnata in original de fiecare expert cheie propus in oferta.6. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca este Autorizat- ANRE tip E1- pentru proiectare de statii electrice si de instalatii apartinand partii electrice a centralelor valabil pana in min 2011- ANRGN tip C1A pentru proiectare linii electrice aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4KV 20 KV si posturi cu tensiunea superioara de cel putin 20 KV- ANRGN pentru proiectare instalatii electrice si proiectare sisteme distributie gaz natural prin prezentarea autorizatiilor corespunzatoare fiecarui tip.- Este autorizat ISCIR conform PT C9, verificare si avizare conform a proiectelor sau are contract de colaborare cu o firma autorizata ISCIR conform PT C97. Certificat ISO 9001 sau echivalent8. Inf. subcontractanti
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima de calificare consta doar in prezentarea documentelor solicitate in doc. de atribuire sau doc. echiv. acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24272
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.12.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: Numerar la Caseria Directiei Servicii Studentesti, camin T18, Parter, Campus Tudor Vladimirescu
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.12.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 16.03.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.12.2008 11:00
Locul: Sala Senatului Univ. TehniceGh.Asachi din Iasi, cu sediul in Bd. D.Mangeron nr.67, Imobil T et.1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Salariati ai Universitatii si reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, reprezentant al Ministerului Economiei si Finantelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013, Axa prioritara 3 Imbunatatirea infrastructurii sociale, Domeniul major de interventie 3.4 Reabilitarea, modernizarea, dezvoltarea si echiparea infrastructurii educationale preuniversitare, universitare si a infrastructurii pentru formare profesionala continua
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3 , Localitatea: , Cod postal: 030084 , Romania , Tel., Email: , Fax: , Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ
Adresa postala: Str.Anastasie Panu, nr.25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232/260600, Fax: 0232/260411
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.T."Gh.Asachi" Iasi, Oficiul Juridic, pers. contact: Cons.jr.Mirela TROIA
Adresa postala: Adresa postala: B-dul D.Mangeron nr.67, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700050, Romania, Tel.0232/278683 int 2534, Fax: 0232/216853, Adresa internet (URL): www.tuiasi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.10.2008 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer