Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru construirea cartierului de locuinte Odai


Anunt de participare numarul 49010/09.04.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Primaria Sectorului1 Bucuresti)
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Directia Investitii, Tel.0213191013, 0213191014/249, In atentia: Doamna Daniela Balaceanu, Email: [email protected], Fax: 0213191011, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Primaria Sectorului 1 - Registratura Generala
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sectorul 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Punct(e) de contact: Registratura Generala, Tel.0213191006, In atentia: Doamnei Cristina Todoran, Email: [email protected], Fax: 0213191006, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor pentru construirea cartierului de locuinte Odai
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborarea documentatiilor geotehnice, a proiectelor de executie pentru blocuri de locuinte, spatiu de invatamant prescolar, spatii comerciale, cabinete medicale, strazi, alei carosabile, parcaje, amenajarea parcurilor si a spatiilor verzi din perimetrul cartierului de locuinte Odai
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232000-4 - Servicii de conceptie tehnica (Rev.1)
74233200-3-Servicii de inginerie geotehnica (Rev.1)
74252100-1-Servicii de amenajare peisagistica (Rev.1)
74276200-6-Servicii de asistenta tehnica (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cel putin: 1 proiect de executie pentru amenajarea terenului, 12 documentatii geotehnice si 12 proiecte de executie aferente cladirilor, 1 proiect de executie pentru realizarea strazilor, aleilor carosabile si parcajelor, 1 proiect de executie pentru realizarea imprejmuirii cartierului, 1 proiect de amenajare peisagistica a parcurilor si zonelor verzi din perimetrul cartierului, 15 contracte de asistenta tehnica din partea proiectantului pe durata executiei lucrarilor.
Valoarea estimata fara TVA: 340, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 25.000, 00 lei.Garantie de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa finantare: credit intern pt documentatiile tehnice, buget local pt asistenta tehnica.Modalitati de plata: cu ordin de plata, pe baza facturilor emise.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind neincadrarea in prev. art 180 si 181 din OUG34/2006;certificate de atestare fiscala emise de org fiscale competente valabile la data desch ofertei-copii;certificat constatator valabil la data desch ofertelor-copie;certif de inregistrare fiscala-copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.cifra medie de afaceri in anii 2005, 2006, 2007
2.bilant contabil la 31.12 - 2005, 2006, 2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.mai mare sau egala cu 500.000 euro (echivalent in lei)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.experienta similara
2.capacitate profesionala
3.certificarea sistemului de management al mediului
4.certificarea sistemului de management al protectiei mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.un contract similar cu valoare de min. 100.000 euro fara TVA (echiv in lei)insotit de documentele solicitate in fisa de date2.ing constr cu experienta in proiectarea fundatiilor si structurilor de constr civile de min. 10 ani;un ing constr sau arhitect cu vechime in proiectarea constr civile de min 10 ani; cate un ing constr cu vechime de min 5 ani in proiectarea instal electrice interioare, inst sanitare, inst termice; un specialist atestat in elab docum geotehnice; alti specialisti-conform fisei de date3.certificat ISO 9001 sau echivalent4.certificat/in curs de certificare ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere:
2.
Durata de elaborare a documentatiilor tehnice
20%
Descriere:
3.
Experienta profesionala
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.05.2008 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2008 11:00
Locul: Bucuresti, sectorul 1, Bd. Banul Manta nr. 9, etaj 1, Sala de Consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite ale op economici care au depus oferta, reprez delegati ai instit cu drept de control al achiz publice
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA SECTORULUI 1 - Serviciul Legislatie, Avizare Contracte
Adresa postala: Bd. Banul Manta nr. 9, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011222, Romania, Tel.0213191013/114, Email: [email protected], Fax: 0213191029, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.04.2008 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer