Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivele "Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa potabila, realizare retea de canalizare cu statie de epurare


Anunt de participare numarul 73021/04.03.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Bilca (Primaria)
Adresa postala: Judet Suceava, Comuna Bilca Str. Principala Nr.923, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Punct(e) de contact: Ovidiu Iavorschi, Tel.0230 411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411110
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Fax: 0230 520099
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-1, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 521506, Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si asistenta tehnica pentru obiectivele "Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa potabila, realizareretea de canalizare cu statie de epurare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare Proiect Tehnic si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la investitia:
Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa potabila, realizareretea de canalizare cu statie de epurare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322200-3 - Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare Proiect Tehnic (PT+CS+DL+PAC+ intocmirea documentatiilor si obtinerea avizelor necesare executiei si autorizarii functionarii) si asistenta tehnica pe durata executiei lucrarilor la investitia:
Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa potabila, realizareretea de canalizare cu statie de epurare
Valoarea estimata fara TVA: 350, 990RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 5.000 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Europene (FEADR), Fonduri de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere sub semnatura privata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare in original;
2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. in original;
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - in original;
4. Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat in original sau copie legalizata
5. Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - eliberat de Primaria locala in original sau copie legalizata.
6.Certificat constatator, in original, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Ofertantul trebuie sa prezinte bilantul contabil la 31.12.2006 si bilantul contabil la 31.12.2007, Bilantul contabil la 31.12.2008 sau balanta de verificare la 31.12.2008vizat si inregistrat de organele competente - in copie.
b) declaratie privind cifra medie de afaceri .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pentru ultimii 3 ani - 1.052.000 Lei. Pentru operatorii care nu au 3 ani de activitate se va calcula cifra medie de afaceri pentru perioada de la data infiintarii.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari
b)declaratie privind personalul tehnic de specialitate responsabil pentru indeplinirea contractului de servicii Se vor prezenta CV-urile, Atestarile profesionale ale specialistiloreliberate de organisme recunoscute la nivel national/international si Autorizatiile operatorilor economici (ISC, ANRE, Certificat emis de Ministerul Mediului si Gospodaririi Apelor pentru elaborarea de studii in domeniul gospodaririi apelor sau echivalent conform Ordin 1671/2007)1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca pentru acest contract va dispune de personal tehnic specializat propriu sau cooptat - pentru partea de proiectare , astfel : ingineri specialisti proiectare instalatii alimentare cu apa, canalizare, statie de epurare ;Ingineri specialisti constructii hidrotehnice;Ingineri specialisti in domeniul geotehnic (Autorizat I.S.C.);Ingineri specialisti proiectare Instalatii electrice (Autorizat ANRE) ;Ingineri specialisti in drumuri .
c declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 anid)declaratie pe propria raspundere referitoare la echipamentele, resursele tehnice pe care operatorul economic le va disponibiliza pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii ;e)declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora ;f) Documente eliberate de organisme abilitate care certifica un standard de management al calitatii in cadrul organizatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheiera si indeplinirea in ultimii 3 ani a 3 contracte cu obiect proiectare si asistenta tehnica pentru lucrari de CANALIZARE SI STATIE DE EPURARE avand valoarea minima cumulata de 124.000 Leifara TVA pentru care se anexeaza documente care confirma acest lucru(contracte, acte aditionale, procese verbale de predare primire in copiesi Recomandari in original).- Incheiera si indeplinirea cel putin a 3contracte cu obiect proiectarea unor lucrari similareALIMENTARE CU APA avand valoarea minima cumulatade 51.400 Lei fara TVA pentru care se anexeaza documente care confirma acest lucru(contracte, acte aditionale si procese verbale de predare primire in copie si Recomandari in original).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pret
90%
Descriere:
2.
Termen de predare
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
TSV 13/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.04.2009 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 238 RON
Conditii si modalitate de plata: In cont: RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava sau la casieria din Str. Universitatii Nr. 15-17 cod postal 720229, Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
02.04.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 02.07.2009
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 02.04.2009 11:00
Locul: Suceava, Str. Universitatii Nr. 15-17, cod postal 720229
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Finantare prin FEADR, Program - Programul National de Dezvoltare Rurala , Axa 3, Masura 3.2.2Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale Proiect integrat : "Reabilitare si extindere sistem de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, centru de transfer deseuri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii din cadrul Primariei Bilca
Adresa postala: Str. Principala Nr. 923, comuna Bilca, Judet Suceava, Localitatea: Bilca, Cod postal: 727030, Romania, Tel.0230411143, Email: [email protected], Fax: 0230 411110
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.03.2009 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer