Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT DE DEZVOLTARE PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA,JUDETUL SIBIU
Anunt de participare numarul 75967/21.04.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA ALMA (PRIMARIA COMUNEI ALMA)
Adresa postala: str. Mihai Eminescu, nr. 226, ALMA, judetul SIBIU, Localitatea: Alma, Cod postal: 557021, Romania, Punct(e) de contact: THEIL CATALINA CAMELIA, Tel.0269.25.75.45, Email: [email protected], Fax: 0269.25.75.35
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT DE DEZVOLTARE PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA, JUDETUL SIBIU
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: COMUNA ALMA , JUD. SIBIU
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ELABORARE PROIECTE TEHNICE , (INCLUSIV CAIETE DE SARCINI , DETALII DE EXECUTIE), DOCUMENTATII TEHNICE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIEI DE CONSTRUIRE, A AVIZELOR SI ACORDURILOR, CHELTUIELILOR PENTRU AUDITUL ENERGETIC(CAMINE CULTURALE) SI ASISTENTA TEHNICA DIN PARTEA PROIECTANTULUI PE PERIOADA IMPLEMENTARII PROIECTULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU PROIECTUL INTEGRAT DE DEZVOLTARE PRIN INVESTITII IN INFRASTRUCTURA RURALA IN VEDEREA ASIGURARII CANALIZARII APELOR UZATE SI REABILITAREA CAMINELOR CULTURALE DIN COMUNA ALMA, JUDETUL SIBIU
Valoarea estimata fara TVA: 298, 740RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
2 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 5.975 RON SUB FORMA UNUI ORDIN DE PLATA IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE NR. RO97TREZ5835006XXX000287 COD FISCAL 16343277
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROIECTUL ESTE COFINANTAT DE UNIUNEA EUROPEANA SI GUVERNUL ROMANIEI PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA 2007-2013 , MASURA 322"
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIEREA LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA; DECLARATIA PRIVIND NEICADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ARTICOLUL 181 DIN OUG NUMARU34/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE; CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANA JURIDICA ELIBERAT DE MINISTERUL ECONOMIEI SI FINENTELOR - AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATILOR EXIGIBILE DE PLATA CATRE BUGETUL DE STAT( ELIBERAT CU CEL MULT 30 DE ZILE INAINTEA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI), ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA; CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANA JURIDICA, PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR EXIGIBILE DE PLATA CATRE BUGETUL LOCAL-ELIBERAT DE PRIMARIA LOCALA (DIRECTIA DE BUGET , CONTABILITATE SI FISCALITATE)(ELIBERAT CU CEL MULT 30 ZILE INAITEADATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI), ORIGNAL SAU COPIE LEGALIZATA;DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA ;CERTIFICAT DE INREGISTRARE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI;CERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI(ELIBERAT CU CEL MULT 30 ZILE INAITEA DATEI LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI) ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTUL TREBUIE SA FIE FIRMA INREGISTRATA SPECIALIZATA SI AUTORIZATA PENTRU EXECUTAREA UNOR ASTFEL DE SERVICII DE PROIECTARE. BILANTUL CONTABIL LA 30.06.2008 , VIZAT DE DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
CIFRA MEDIE DE AFACERI PENTRU ULTIMII 3 ANI(2006, 2007 SI 2008)VA FII DE CEL PUTIN 2 ORI VALOAREA ESTIMATA , RESPECTIV 597.478 LEI.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
LISTA A PRINCIPALELOR SERVICII EXECUTATE IN ULTIMII 3 ANI CONTINAND VALORI , PERIOADE DE EXECUTIE, BENEFICIARI, INDIFERENT DACA ACESTIA DIN URMA SUNT AUTORITATI CONTRACTANTE SAU CLIENTI PRIVATI.DECLARATIE PRIVIND NUMARUL MEDIU, IN ULTIMELE 12 LUNI, AL PERSONALULUI ANGAJAT, ASIGURAREA CU PERSONALUL DE SPECIALITATE , NUMARUL SI PREGATIREA CADRELOR DE CONDUCERE, PRECUM SI PERSOANELE RESPONSABILE DIRECT DE INDEPLINIREA CONTRACTULUI.
OFERTANTII VOR PREZENTA PERSONALUL DE CONDUCERE SI VOR FACE DOVADA CA DETIN PERSONAL TEHNIC, SPECIALIZAT PENTRU TOATE CATEGORIILE DE SERVICII CARE FAC OBIECTUL CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA
DECLARATIE PE PRORRIA RASPUNDERE PRIVIND SUBCONTRACTANTII, SPECIALIZAREA ACESTORA , PRECUM SI PARTIILE DE SERVICII CE URMEAZA A FII SUBCONTRACTATE, INSOTITA SI DE ACORDURILE DE SUBCONTRACTARE (DACA ESTECAZUL)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
FINALIZAREA IN ULTIMI 3 ANI A 3 CONTRACTE CARE AU AVUT CA OBIECT SERVICII SIMILARE DE PROIECTARE CU O VALOARE INSUMATA EGALA CU 50% DIN VALOAREA SUPUSA CONTRACTARII, RESPECTIV 149.396 LEI(CEL MULT 3 CONTRACTE DE SERVICII CARE DPDV FIZIC SI/SAU VALORIC SA REPREZINTE CEL PUTIN 50% DIN VOLUMUL FIZIC SAU VALORIC AL CONTRACTULUI SUPUS ACHIZITIE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1801/8 DIN 3.03.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.05.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2009 13:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI ALMA, JUD.SIBIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE A OFERTELOR , REPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECTUL ESTE COFINANTAT DE UNIUNEA EUROPEANA SI GUVERNUL ROMANIEI , PRIN FONDUL EUROPEAN AGRICOL PENTRU DEZVOLTARE RURALA IN CADRUL PROGRAMULUI NATIONAL DE DEZVOLTARE RURALA 2007-2013, MASURA 322"RENOVAREA DEZVOLTAREA SATELOR, INBUNATATIREA SERVICIILOR DE BAZA PENTRU ECONOMIA SI POPULATIA RURALA SI PUNEREA IN VALOARE A MOSTENIRII RURALE "SI BUGETUL LOCAL
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEUS NR.6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
PRECIZARI PRIVIND TERMENUL (TERMENELE)DE EXERCITARE A CAILOR DE ATAC
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
PRIMARIA COMUNEI ALMA
Adresa postala: STR. M.EMINESCU NR.226, Localitatea: ALMA, Cod postal: 557021, Romania, Tel.0269257545, Email: [email protected], Fax: 0269257535
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.04.2009 09:42