Licitatie Publica - Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica pentru Proiectul Integrat ,, Dezvoltarea Comunei Topolog prin Sistem de Canalizare si Modernizare Retele Stradale,,
Anunt de participare numarul 71591/03.02.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TOPOLOG
Adresa postala: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Punct(e) de contact: ALINA CAPATINA, Tel.0240568530, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0240568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Administratie Publica Locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Proiectare si Asistenta Tehnica pentru Proiectul Integrat , , Dezvoltarea Comunei Topolog prin Sistem de Canalizare si Modernizare Retele Stradale, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Consiliul Local al Comunei Topolog, Judetul Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
- Elaborarea documentatiei de proiectare pentru cele doua obiective incluse in proiectul integrat, si anume: , , Canalizare in Localitatea Topolog, Comuna Topolog, Judetul Tulcea, , si , ,Modernizare Strazi in Localitatea Topolog, Comuna Topolog, Judetul Tulcea, , in urmatoarele faze de proiectare: PT + CS + DE + DTAC (documentatie tehnica pentru autorizatie de construire) conform cerintelor din caietul de sarcini;
- Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor;
- Verificarea tehnica a proiectului.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71315400-3-Servicii de inspectare si verificare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Proiectare in fazele PT + CS + DE + DTAC si Asistenta tehnica pe parcursul executiei lucrarilor, verificare tehnica a proiectului conform cerintelor din caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 306, 965RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de part. -4500 RON, prin scris. de garantie bancara, in contul RO64TREZ6475006XXX000017, la caseria unit.Garantia de buna exec.-10% din val.contractului fara TVA - prin scris.de garantie bancara
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
- Fonduri FEADR , Buget Local, Buget de Stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, conform art. 44 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind eligibilitatea- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006;
-document(certificat de atestare fiscala)care sa confirme achitarea obligatiilor de plata catre bugetul consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor - in original, sau copie legalizata;
-document(certificat de atestare fiscala)care sa confirme plata taxelor si impozitelor catre bugetul local, valabil la data deschiderii ofertelor- in original, sau copie legalizata;
-cazier fiscal al operatorului economic, eliberat de DGF, valabil la data deschiderii ofertelor- in original, sau copie legalizata;(formulare tip eliberate de autoritatile din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) - in original, sau copie legalizata;
-Certificat constatator (eliberat cu maxim 30 zile inainte de date deschiderii ofertelor) in origina sau copie legalizata si certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala- in original, sau copie xerox;
Operatorul trebuie sa dovedeasca ca are inclus in domeniul de activitate, activitatea de proiectare ca nu are inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii 85/2006 privind procedura insolventei, cu modificarile ulterioare
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Cifra medie de afaceri realizata din activitatea de consultanta, in masura in care inf. sunt disponibile (conturi 704, 705 si 708) pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 250.000 Ron, sau echivalent in euro la cursul din 04.02.2009,
-rezultatul ultimului exercitiu financiar (31.12.2007) sa fie pozitiv;
Se va prezenta:
-rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani, bilantul contabil pe anii 2005, 2006 si 2007 (formularele 10 si 20), vizat si inregistrat de organele competente, in copie legalizata;
-balanta contabila la 31.12.2005, 31.12.2006 si 31.12.2007, semnata de reprezentantul legal al ofertantului;
-declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- cel putin cate 2 contracte de proiectare similare celor supuse procedurii de achizitie realizate in ultimii 3 ani, inclusiv faza de PT+CS, (2 contracte canalizare cu statie de epurare si 2 pentru strazi/drumuri asfaltate), a caror val. medie insumata(canalizare+strazi) sa fie mai mare de 150.000 Ron, sau echivalent in euro la cursul din 04.02.2009;
- sistem propriu de conducere si asig. a calitatii , certificat;
- pers. angajat al firmei, repartizat pentru realizarea contractului sa cuprinda cel putin:
-1 manager proiect (sef proiect);
-1 ing. specializat in proiectare sist. de canalizare cu statii de epurare;
-1 ing. specializat in proiectare strazi/drumuri;
-1 ing. specializarea geotehnica (angajat sau cu contract de colaborare);
-sa dispuna de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului.
-Lista principalelor prestatii realizate in ultimii 3ani , si recomandari ptr proiectele similare, pentru contractele care trebuiesc luate in considerare in vederea indeplinirii cerintelor de calificare privind experienta similara;
-Declaratie privind dotarile de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de servicii, -declaratie privind nr. mediu al personalului angajat, asigurarea cu personal de sopecialitate si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului pentru care se vor prezenta si CV-uri.In cadrul pers. propus pentru indeplinirea contractului, vor fi prezentati si verificatorii propusi, cu CV-urile aferente si dovada autorizarii acestora (angajat sau cu contract de colaborare in cazul subcontractarii acestui serviciu, cu indeplinirea cerintelor privind subcontractantii);
-doc. care sa ateste existenta unui sistem de asig. a calit., autorizat (SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent si alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asig. unui nivel corespunzator al calit.).Ofertantii pot depune si/sau alte documente, probe, dovezi echivalente emise de organisme internationale abilitate, in masura in care acestea confirma asig unui nivel corespunzator al calit, conform art. 192, 193 din OUG 34/2006.
Ofertele op. econ. care nu indeplinesc cerintele minime de calificare se considera inacceptabile
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria Primariei Topolog
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2009 12:00
Locul: La sediul Primariei Topolog, Comuna Topolog, Judetul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare sau experti cooptati, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor si observator CRPDRP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Cerinta obligatorie: - operatorii economici vor participa alaturi de reprezentantii beneficiarului la vizitarea amplasamentului si studierea Studiilor de Fezabilitate. Informatii suplimentare se pot obtine de la reprezentantul Autoritatii Contractante, Primar Ion Olteanu, telefon 0240/568530
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Savropoleos, Nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Judecatoria Babadag
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 22, Localitatea: Babadag, Cod postal: 825100, Romania, Tel.0240/562135, Email: [email protected], Fax: 0240/562135
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
contestatia poate fi depusa in cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Topolog
Adresa postala: Comuna Topolog, Localitatea: Topolog, Cod postal: 827220, Romania, Tel.0240/568530, Email: [email protected], Fax: 0240/568530, Adresa internet (URL): www.topolog_romclub.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.02.2009 17:49