Licitatie Publica - Servicii de proiectare si consultanta in management Proiect integrat comuna Plenita , compus din Asfaltare drumuri comunale interioare, Constructie sistem alimentare cu apa, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare, Constructie Centru Soc
Anunt de participare numarul 92679/29.12.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PLENITA
Adresa postala: comuna PLENITA, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Punct(e) de contact: ION MATEI, Tel.0251/368669, Email: [email protected], Fax: 0251/368086, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si consultanta in management Proiect integrat comuna Plenita , compus din Asfaltare drumuri comunale interioare, Constructie sistem alimentare cu apa, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare, Constructie Centru Social si Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Plenita.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Plenita
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea Serviciilor de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatie obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si servicii de consultanta in managementpentru obiectivele de investitii cuprinse in cadrul Proiectului integrat comuna Plenita.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322500-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71000000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79411000-8-Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciil de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, documentatie obtinere avize, asistenta tehnica din partea proiectantului, verificarea proiectului si servicii de consultanta in managementpentru obiectivele de investitii cuprinse in cadrul Proiectului integrat comuna Plenita compus din: Asfaltare drumuri comunale interioare, Constructie sistem alimentare cu apa, Constructie sistem canalizare cu statie de epurare, Constructie Centru Social si Reabilitare, modernizare si dotare Camin Cultural Plenita.
Valoarea estimata fara TVA: 486, 589RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 2500 lei Garntie de buna executie: 5% din valoarea fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin PNDR - Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Pentru a evita excluderea, operatorul economic trebuie sa faca dovada ca: nu a fost condamnat in ultimii 5 ani pentru: participare la activitati ale unei organizatii criminale, coruptie, frauda, spalare de bani; nu este in stare de faliment ori lichidare; activitatile comerciale nu sunt suspendate sau nu fac obiectul unui aranjament cu creditorii; si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul general consolidat si catre bugetullocal; nu prezinta informatii false, in ultimii doi ani nu si-a indeplinit sau a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, sa nu figureze in evidenta ANRMAP cu documente constatatoare emise in baza art. 971 din HG nr. 925/2006 modificata cu HG nr. 834/2009 din care sa reiasa neindeplinirea/indeplinirea necorespunzatoare a clauzelor contractuale.Documente edificatoare: Declaratii de eligibilitate, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre stat, inclusiv cele locale ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Copie CUI
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declararea Cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilant contabil la 31.12.2007, 31.12.2008 cu viza D.G.F.P. Declarare indicatori financiari : flux trezorerie la nivelul anului 2008
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Rezultatul ultimului exercitiu financiar: pozitiv. Cifra medie anuala de afaceri in perioada 2006-2008: minim 970.000 lei. Lichiditate generala peste 100% , Flux trezorerie la nivelul 2008 pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista serviciilor prestate in ultimii 3 ani insotita de certificari ale modului de indeplinire a lucrarilor, Prezentarea recomandarilor pentru lucrarile similare prezentate, Procese verbale de receptie. Formular de experienta similara, Copii prima si ultima pagina a contractului, Declaratie personal, Lista personal contract insotita de CV-uri pt persoanele cheie si copii atestate/diplome, Declaratie de disponibilitate pt pozitiile cheie, Declaratii privind dotarile, subcontractantii, Certificari privind sistemul de management al calitatii, sistemul de management al mediului, sistemul de management al securitatii muncii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Personal proiectare 1 expert cheie cu experienta in proiectare drumuri, inginer specialitatea drumuri si poduri, minim 2 experti cheie cu experienta in proiectare alimentari cu apa si canalizare, inginer specialitatea hidrotehnica/inginerie sanitara/protectia mediului, 1 expert cheie experienta in proiectare constructii civile, minim1 expert cheie experienta in proiectare instalatii, minim 1 arhitect cu drept de semnatura.Dotari minime Sistem de calcul (PC sau laptop) minim 3 buc, Echipamente periferice de editare minim 3 buc; Software/ programe de desenare si proiectare conceptuala specifica pe fiecare tip de investitie: drum, apa, canal, constructii civile detinute cu licenta.. Experienta similara: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a proiectat in ultimii 3 ani, cel putin, urmatoarele lucrari similare: modernizare drum de minim98.000 lei, sistem alimentare cu apademinim 110.000 lei, sistem de canalizare cu statie de epurare de 140.000 lei, constructie sau reabilitare cladire deminim 65.000 lei, cel putin 1 contract de consultanta in domeniul managementului executiei invetitiei sau in domeniul administrarii contractului de executie pentru proiecte desfasurate cu fonduri europene, in valoare de minim 30.000 lei.Certificari: SR EN ISO 9001:2000 sau echivalent, SR ISO 14001:2004 sau echivalent, OHSAS 18001:1999 sau echiv,
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.01.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.01.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.01.2010 11:00
Locul: Primaria Comunei Plenita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, Reprezentantii autorizati ai ofertantilor; observatorii desemnati de catre UCVAP; observatorii desemnati de APDRP - CRPDRP4 sud-vest Oltenia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin PNDR - masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos, nr 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Fax: (40)213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Dolj, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal.
Adresa postala: Strada Brestei, nr 12, ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 1100, Romania, Tel.0251418612, Email: [email protected], Fax: 0251419851
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal (art.256^2, alin.1, lit.b, OuG 34/2006).
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Plenita, Judetul Dolj
Adresa postala: Strada Traian 34, Localitatea: Plenita, Cod postal: 207460, Romania, Tel.0251368189, Email: [email protected], Fax: 0251368189
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.12.2009 14:44