Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si consultanta in vederea finantarii executiei, defalcate pe 9(noua) obiective, precizate in fisa de date


Anunt de participare numarul 102876/26.06.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala:  soseaua Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  6600, Romania, Punct(e) de contact:  Radu Judele, Tel. 0232255961, Email:  [email protected], Fax:  0232255960, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si consultanta in vederea finantarii executiei, defalcate pe 9(noua) obiective, precizate in fisa de date
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si consultanta in vederea finantarii executiei, defalcate pe 9(noua) obiective, precizate in fisa de date
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si consultanta in vederea finantarii executiei, defalcate pe urmatoarele obiective:
1: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitare prin asfaltare a DJ 280 Dagata ? limita judet Vaslui, Km 39+400 - 40+680?
2: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?DJ 207A limita judet Neamt ? Stornesti ? intersectie cu DJ 282E ? pietruire, Km 29+595 ? 34+400 si reabilitare asfaltarekm 34+400 - 38+400?
3: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitare prin asfaltare a DJ 248D Ciurea ? Todirel, Km 0+000 ? 3+000?
4: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitare prin asfaltare a DJ 246D Scanteia-Scheia, Km 27+800-33+100?5: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitare si modernizarea DJ 249A si DJ 249 iasi ? Ungheni, pe sectoarele Iasi ? Cristesti ? Manzatesti ? Bosia si Bosia ? Ungheni?
6: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitarea si modernizarea DJ 248A si DJ 246, pe traseul Iasi ? Tibanesti ? Dagata (traseu prioritar 1) ?
7: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitarea si modernizarea infrastructurii judetene DJ 282, DJ 281D, DJ 281B si DJ 281, pe traseul Iasi ? Gropnita ? Coarnele Caprei ? Belcesti ? Scobinti ? Siretel - Lespezi (traseu prioritar 2) ?
8: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Reabilitarea DJ 248B, intre DN 24 si DN 28?
9: Elaborarea documentatiei tehnice faza: studii topografice, studii geotehnice, expertiza tehnica, documentatii pentru obtinerea avizelor si acordurilor pentru obiectivul ?Drum judetean DJ 208I, tronson Blagesti ? Gura Badilitei ? Crivesti ? Vanatori?
Valoarea estimata fara TVA: 1, 239, 366RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in cuantum de 10 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Iasi - fond rulment si taxa TVA
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere in forma legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind eligibilitatea-formularul 12A;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006-formularul 12B;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, alte venituri ale bugetului local;
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii Generale-cifra de afaceri;
- Bilanturi contabile vizate de administratia financiara insotite de conturile de profit si pierdere la data de 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Valoarea minima impusa a cifrei de afaceri medii anuale pe ultimii 3 ani este de 2 475 000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Echipamente pentru masuratori topografice;
- Echipamente pentru determinarea starii tehnice;
- Echipamente pentru masurarea capacitatii portante;
- Echipamente pentru prelevarea de carote;
- Minimum 3 licente pentru programe specializate de proiectare de drumuri asistata de calculator;
- Minimum 2 licente pentru calculul si elaborarea devizelor de lucrari;
- Minimum o licenta pentru programe specializate de calcul structural;
- Minimum o licenta pentru programe specializate de calcule de stabilitate;
Pentru echipamentele solicitate ca cerinta minima se va respecta legislatia in vigoare.
- Lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani-formularul 12E;
- minimum un contractde servicii de proiectare in domeniul constructii ? drumuri si poduri, inclusiv consultanta de specialitate in vederea accesarii de fonduri.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- minimum un contractde servicii de proiectare in domeniul constructii ? drumuri si poduri, inclusiv consultanta de specialitate in vederea accesarii de fonduri, de minim 1.000.000, 00 ron
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Valoarea totala estimata a lucrarilor de interventie
30%
Descriere: Componenta financiara
3.
Oferta tehnica - Metodologia de realizare a documentatiilor tehnico economice
30%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2987/22.06.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.07.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.08.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.08.2010 09:00
Locul: SediulD.J.A.D.P. Iasi, soseauaBucium, nr. 80, corp A, etaj 1, municipiul Iasi, judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, precum si observatorul desemnat de catre UCVAP, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Fax:  021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel - Iasi
Adresa postala:  str. ANASTASIE PANU, nr. 5, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Fax:  0232/260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DJADP Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala:  sos. Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700285, Romania, Tel. 0232/255961, Fax:  0232/255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.06.2010 15:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer