Licitatie Publica - Servicii de proiectare si consultanta pentru implementarea proiectului si asistenta tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al ORASULUI TITU POR Axa 1.1
Anunt de participare numarul 85850/08.09.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Titu
Adresa postala: Str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Punct(e) de contact: Mihai Andrei, Tel.0245651095, Email: [email protected], Fax: 0245651097, Adresa internet (URL): https: //www.e-licitatie.ro/, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si consultanta pentru implementarea proiectului si asistenta tehnica pentru portofoliul de proiecte din cadrul Planului Integrat de Dezvoltare Urbana (PIDU) al ORASULUI TITU POR Axa 1.1
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Orasul Titu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si consultanta pentru implementarea proiectului si asistenta tehnica, care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica sunt reprezentate de: proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, verificare de proiect de catre verificatori autorizati MDRL, documentatii pentru obtinerea avizelor, studii tehnice aferente, DTAC, DTOE, consultanta in organizarea licitatiilor pentru lucrari si pentru intocmirea raportarilor si urmarirea realizarii proiectelor, asistenta tehnica din partea proiectantului , pentru proiectele: 1-REABILITAREA SI MODERNIZAREA INFRASTRUCTURA UTILITATI PUBLICE URBANE, CREAREA SI MODERNIZAREA SPATIILOR PUBLICE URBANE IN ZONA DE ACTIUNE URBANA DIN ORASUL TITU, JUDETUL DAMBOVITA .2. DOTAREA CU ECHIPAMENTE PENTRU CRESTEREA SIGURANTEI SI PREVENIREA CRIMINALITATII SI MODERNIZAREA SI EXTINDEREA CENTRU SOCIAL DE ZI IN ZONA DE ACTIUNE URBANA DIN ORASUL TITU, JUDETUL DAMBOVITA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71242000-6 - Pregatire de proiecte si proiectare, estimare a costurilor (Rev.2)
71241000-9-Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documetatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 2, 156, 248RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
20.000 lei - garantie de participare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene si bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata la data incheierii contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, insotita de certificate contatatoare privind plata taxelor si impozitelor catre bugetul de stat si bugetul local; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; copie CUI si Statut; Certificatulconstatator emis de Registrul Comertului;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > 3.000.000 lei; Copii dupa situatiile financiare anuale pe anii 2006 2007 si 2008;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
minim 3 contracte similare de prestari servicii de proiectare in valoare de cel putin 600.000 lei (insumate); ISO 9001; ISO 14001; Director de Proiect: Min. 10 ani de experienta in managementul proiectelor, Experienta in managementul proiectelor si in pregatirea de programe finantate de la Uniunea Europeana, Experienta in conducerea de grupuri de lucru de cel putin 30 de persoane; Licenta in Economie/ Inginerie/ Arhitectura, Sa fi participat in ultimi 3 ani lacel putin un curs de "training" organizat de o firma de consultanta din tarile UE pe programele echivalente POR, Cunoasterea excelenta a limbii engleze/franceza;Expert in Discipline de Urbanism si Bunuri Culturale: Licenta in Arhitectura / Discipline de Urbanism, Experienta in proiecte de restaurare, studii de urbanism istoric, renovare urbana minim 10 ani; Expert Tehnic: Licenta in Inginerie, Experienta in domeniulproiectare infrastructura urbana min 5 ani; Expert in Discipline Juridice: Licenta in Drept cu specializare administrativa, Cunoasterea legislatiei romanesti cu privire la sfera de competente ale administratiei publice locale min 5 ani de experienta; Expert Economist: Licenta in Stinte Economice, Experienta in lucrul cu proiecte finantate din fonduri nerambursabile min 5 ani, Experienta in elaborarea proiectelor cu finantare nerambursabila min 5 ani; Expert in Topografie: Licenta in inginerie, specializare Geodezie, Experienta in studiitopografie min 10 ani, Experienta in baze de date geospatiale min 5 ani; Expert in Discipline de Mediu: Licenta in Inginerie, Experienta tematici de mediu in mediul urban: apa, deseuri, energie, zone verzi min 5 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.10.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.10.2009 13:00
Locul: Str. Garii, nr. 21, Titu, Judet Dambovita, sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Regional 2007-2013Axa prioritara 1 Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor poli urbani de crestereDomeniul de interventie 1.1 Planuri integrate de dezvoltare urbanaSub-domeniul: Centre urbane
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Sector 3, Bucuresti, Str. Stavropoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4 021-310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4 021-310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL DAMBOVITA, Sectia Comerciala si de Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Calea Bucuresti, nr.3, judet Dambovita, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130141, Romania, Tel.+40 245 612344 interior 269, Email: [email protected], Fax: +40 245 611 893, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro/InstantaContact.aspxidInstitutie=120
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria orasului Titu, departamentul juridic
Adresa postala: str. Pictor Nicolae Grigorescu, nr. 1, Localitatea: Titu, Cod postal: 135500, Romania, Tel.0040245651095, Email: [email protected], Fax: 0040245651097
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.09.2009 14:16