Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si consultanta pentru obtinere finantare din fonduri europene pentru Proiect integrat 2,5 mil EURO


Anunt de participare numarul 52347/14.05.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL MILISAUTI
Adresa postala: Primaria orasului Milisauti, str. Principala, nr.26, oras Milisauti, judetul Suceava, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Punct(e) de contact: Irina Donisan, Tel.0230/418175; 0230/418072, Email: [email protected], Fax: 0330/811555
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
BRM Terminal Suceava
Adresa postala: Str. Universitatii Nr. 15-17, ,Localitatea: Suceava, Cod postal: 720229, Romania, Tel.0230 523587, Email: [email protected], Fax: 0230 520099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si consultanta pentru obtinere finantare din fonduri europene pentru Proiect integrat 2, 5 mil EURO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Sediul operatorului economic
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si consultanta pentru obtinere finantare din fonduri europene pentru Proiect integrat 2, 5 mil EURO
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74000000-9 - Servicii de arhitectura, de inginerie si de constructii, servicii juridice, contabile si alte servicii profesionale (Rev.1)
72224000-1-Servicii de consultanta privind gestionarea proiectelor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, intocmire documentatie si consultanta pentru obtinere finantare nerambursabila pentru investitia privind PROIECT INTEGRAT Servicii de proiectare pentru constructii delucrari publice si Servicii de proiectare arhitecturala specializata, codCPV 74000000-9 constand in :
1.Retea de canalizare si statie de Epurare pentrusat Milisauti+sat Badeuti
2.Reabilitare si dotare Camine Culturale Badeuti si Milisauti
Categorii de servicii:
1.Servicii de proiectare intocmire Studiu de Fezabilitate conform HG 28/2008 si Proiect Tehnic inclusiv documentatii pentru obtinerea avizelor necesare realizarii executiei investitiilor , CPV 74232200-6; 74131500-1
2.Servicii de consultanta privind elaborare documentatiesi obtinerea finantarii in baza acesteia, implementarea proiectului, CPV 72224000-1;3.Servicii de consultanta tehnica constand in asistenta tehnica acordata Primariei Milisauti pe durata executiei lucrarilor. CPV 74210000-4
Valoarea estimata fara TVA: 100, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 2500 Lei, Garantie de buna executie 10% din valoarea de atribuire a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetarePlata serviciilor prestate: 10% la inaintarea documentatiei ptr obtinerea finantarii, 90% la aprobarea finantarii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea ;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006;
3.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
4.Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului sau Camera de Comert teritoriala.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Bilantul contabil la 31.12.2006 si 31.12.2007
2. Declararea Cifrei de Afaceri pentru ultimii 3 ani de activitate, Informatii generale despre operatorul economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor servicii similare (intocmire proiecte si obtinere finantare din fonduri Europene) prestate in ultimii 3 ani insotita de Recomandari - minim 3
b) declaratie privind personalul propriu sau cooptat pentru verificarea proiectelor si a documentatiilor intocmite pentru obtinerea finantarii
c) declaratie pruivind personalul de conducere si responsabil cu intocmirea studiilor, proiectelor tehnice pe fiecare faza de proiectare, CV-uri insotite de Atestarile profesionale ale acestorad)declaratie privind efectivul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani
e) declaratie privind resursele tehnice angajate in derularea acestui contract
f)declaratie privind subcontractantiig) Documente care atesta implementarea unui sistem de management al calitatii in cadrul organizatiei - tip ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.06.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 60 RON
Conditii si modalitate de plata: Cont: RO19RNCB0234000991800001 deschis la BCR Suceava
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.06.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.06.2008 10:00
Locul: Orasul Milisauti, str. Bogdan Voda Nr. 8, Cod postal 727360, Sediul Primariei Milisauti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite din partea autoritatii contractantePersoane imputernicite din partea operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan Cel Mare Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.0230 215383, Email: [email protected], Fax: 0230 215383
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos Nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la luarea la cunostinta despre documentul pe care il contesta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Achizitii Publice din cadrul Primariei Milisauti
Adresa postala: Str. Bogdan Voda Nr. 8, Localitatea: Milisauti, Cod postal: 727360, Romania, Tel.0230 518175, Email: [email protected], Fax: 0330 811555
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2008 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer