Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si detalii de executie pentru obiectivul "Centru de agrement si SPA" in orasul Predeal


Anunt de participare numarul 126522/22.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL PREDEAL
Adresa postala:  str.Mihail, Saulescu nr.127, Localitatea:  Predeal, Cod postal:  505300, Romania, Punct(e) de contact:  Angela Dedici, Tel. 0268/456237, Email:  [email protected], Fax:  0268/455425, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si detalii de executie pentru obiectivul "Centru de agrement si SPA" in orasul Predeal
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Orasul Predeal B-dul Libertatii fn
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiect tehnic, Caiet de Sarcini, DDE, DTAC, DTOE, Liate de cantitati la obiectuvul de investitii "Centru de agrement si SPA " in orasul Predeal
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79930000-2 - Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, Caiet de Sarcini, DTAC, DTOE si detalii de executie pentru obiectivul "Centru de agrement si SPA" in orasul Predeal, servicii descrise in caietul de sarcini anexat.
Valoarea estimata fara TVA: 681, 390RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare 13600 lei, garantia de buna executie 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local, alte surse atrase.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de participare la licitatie cu oferta independent; Declaratie privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind situatia personala a ofertantului;Certificate de atestare fiscal privind plata obligatiilor la buget localsi la bugetul de stat;Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are bunuri impozabile si nu desfasoara activitati generatoare de obligatii fata de bugetul local al orasului Predeal;Certificat de inregistrare fiscal;Certificat constatator eliberat de ORC
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilantul contabil aferent anilor 2008, 2009, 2010;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 2 ani ? sa fie de minim 1.360.000 lei;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii de proiectare in ultimii 3 ani; Lista cuprinzandutilajele, instalatiile, echipamentele tehnice; Declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere; Certificate : ISO 9001, ISO 14.001, OHSAS 18.001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similar ? prezentarea unui contract cu obiect similar de o valoare de cal putin egala cu valoarea estimate a prezentului contract, respective 681.000 lei fara TVA.Personal minim de specialitate: 1 manager de proiect, 2 sefi proiect coordonator, 1 arhitect, 2 ingineri proiectanti de structura, 3 ingineri proiectanti de instalatii sanitare, 4 ingineri proiectanti de instalatii termice si ventilatii, 5 ingineri proiectanti de instalatii electrice, 6 verificatori proiect;Ofertantul trebuie sa prezinte personal de specialitate propus a fi angajat in derularea contractului, pentru personalul tehnic de specialitate sa prezinte documente care sa atrste detinerea expertilor cheie.Pentru toate persoanele desemnate, se solicita CV ?uri, din care sa rezulte pregatirea si experienta profesionala.Dotaru minime solicitate: plotter format A0, cel putin 2 buc., copiator A3 cel putin 1 buc., imprimanta A3 cel putin 1 buc, calculatoare cel putin 10 buc, licenta pentru programele de proiectare folosite cel putin 7 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Propunerea tehnica
60%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.09.2011 10:00
Locul: Primaria Oras Predeal b-dul Mihail Saulescu nr.127
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantlor si observatorii UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Buget local , alte surse atrase
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stravropoleos nr.6, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  300846, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Oras Predeal - Serviciul Administratie Publica juridic
Adresa postala:  B-dul Mihail Saulescu nr.127, Localitatea:  Predeal, Cod postal:  505300, Romania, Tel. 0268456237, Email:  [email protected], Fax:  0268455425
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.07.2011 14:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer