Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivul : MODERNIZARE DJ 282 E din DN 28 (Baltati) - Lungani - Sinesti - Madarjac - Runcu - Poiana de Sus - Tibana - (DJ 248 A), pe tronsonul Lungani - Sinesti, km 4+010-11+474


Anunt de participare numarul 104000/19.07.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA JUDETEANADE ADMINISTRARE A DRUMURILOR SI PODURILORIASI
Adresa postala:  soseaua Bucium nr.80, corp A Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  6600, Romania, Punct(e) de contact:  RADU R. JUDELE, Tel. 0232255961, Email:  [email protected], Fax:  0232255960, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivul : MODERNIZAREDJ 282 E din DN 28 (Baltati) - Lungani - Sinesti - Madarjac - Runcu - Poiana de Sus - Tibana - (DJ 248 A), pe tronsonul Lungani - Sinesti, km 4+010-11+474
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Judetul lasi - DJ 282 E, km 4+010-11+474
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivul : MODERNIZAREDJ 282 E din DN 28 (Baltati) - Lungani - Sinesti - Madarjac - Runcu - Poiana de Sus - Tibana - (DJ 248 A), pe tronsonul Lungani - Sinesti, km 4+010-11+474
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare (intocmire proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea acordurilor, avizelor si autorizatiilor, a caietului de sarcini, verificarea tehnica a proiectarii) si executia lucrarilor, pentru obiectivul : MODERNIZAREDJ 282 E din DN 28 (Baltati) - Lungani - Sinesti - Madarjac - Runcu - Poiana de Sus - Tibana - (DJ 248 A), pe tronsonul Lungani - Sinesti, km 4+010-11+474
Valoarea estimata fara TVA: 10, 096, 203RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare, in cuantum de 100 000 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul Consiliului Judetean Iasi (taxa TVA)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si pentru toate sediile secundare;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ?Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice;
- Certificat de atestare fiscala privind sumele datorate bugetului autoritatii publice judetene, eliberat de catre Consiliul Judetean Iasi;
- Certificat de inregistrare (CUI), emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;
- Certificat de atestare privind obligatiile la fondul de mediu;
- Certificat de atestare tehnica a ofertantului privind lucrarile de executie drumuri, poduri si constructii aferente, eliberat de A.P.D.P.sau echivalent.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009);
- declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009);
- Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa, dupa cum urmeaza: 20 000 mii lei;
- Ofertantul trebuie sa anexeze un document emis de banca, prin care se confirma facilitatile de credit neconsumat sau depozite bancare, pentru a realiza cashflow-ul de executie a lucrarii pentru perioada impusa, in suma de: 500 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- statii sortare-concasare agregate;
- statii preparare mixturi asfaltice;
- statii preparare betoane;
- Perie mecanica de curatat drumuri - min. 1 buc.;
- Masina de raspandit lianti bituminosi- min.1 buc.;
- Repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald-min.2 buc.;
- Cilindru compactor pentru mixtura asfaltica - min. 4 buc.;
- Cilindru compresor pe pneuri cu vibrare (12-14 tone) - min. 4 buc.;
- Cilindru compactor (1, 5-2 tone) - min. 1 buc.;
- Autogreder - min. 4 buc.;
- Buldoexcavator - min. 2 buc.;
- Excavator pe pneuri - min. 2 buc.;
- Excavator pe senile de minim 24 tone - min. 1 buc.;
- Trailer 40 tone - min. 1 buc.;
- Mijloace de transport specifice transportului de mixtura, agregate de balastiera, pamant - min. 10 buc.Pentru indeplinirea cerintelor privind capacitatea tehnica se vor prezenta documente din care sa rezulte ca ofertantul detine, in orice forma (proprietate, inchiriere, concesionare), utilajele si echipamentele tehnice solicitate.
- FORMULARUL nr. 12 F - Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;
-FORMULARUL nr. 12 E - declaratie privind lista principalele prestari de servicii din decursul ultimilor 3 ani.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: - Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii (receptionarii la terminarea lucrarilor) in ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executie lucrari de modernizare drumuri) a carui valoare sa fiede cel putin 5.000.000 lei fara TVA;
- Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a unui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede cel putin250 000 lei fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3422/08.07.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.07.2010 13:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2010 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2010 09:00
Locul: Sediu DJADP Iasi, sos. Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, municipiul Iasi, jud. Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii operatorilor economici, precum si observatorul desemnat de catre UCVAP, daca este cazul.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL- Iasi
Adresa postala:  str. ANASTASIE PANU, nr. 5, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232260600, Fax:  0232260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DJADP Iasi - compartiment achizitii publice
Adresa postala:  sos. Bucium, nr. 80, corp A, etaj 1, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700285, Romania, Tel. 0232-255961, Fax:  0232-255960
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.07.2010 12:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer