Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivele:Obiectiv 1: Modernizare DC 81 B Sinesti ? Stornesti, in comuna Sinesti, judetul Iasi; Obiectiv 2: Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, comuna Sinesti, sat Osoi, jud


Anunt de participare numarul 112811/13.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sinesti (Primaria comunei Sinesti)
Adresa postala:  Comuna Sinesti, judetul Iasi, Localitatea:  Sinesti, Cod postal:  707450, Romania, Punct(e) de contact:  Petru Holicov, Tel. 0232324900, Email:  [email protected], Fax:  0232325100, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Constructii si amenajari teritoriale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivele: Obiectiv 1: Modernizare DC 81 B Sinesti ? Stornesti, in comuna Sinesti, judetul Iasi; Obiectiv 2: Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, comuna Sinesti, sat Osoi, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sinesti, judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de proiectare si executie a lucrarilor pentru obiectivele:
Obiectiv 1: Modernizare DC 81 B Sinesti ? Stornesti, in comuna Sinesti, judetul Iasi;Obiectiv 2: Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, comuna Sinesti, sat Osoi, judetul Iasi?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, caiet de sarcini, liste de cantitati pentru lucarari si liste de utilaje/echipamente cu montaj, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, elaborare documentatie tehnica pentru autorizatie de construire, asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivele:
Obiectiv 1: Modernizare drum comunal DC 81 B Sinesti ? Stornesti, in comuna Sinesti, judetul Iasi;Obiectiv 2: Construire centru de asistenta copii dupa programul scolar, comuna Sinesti, sat Osoi, judetul Iasi?
Valoarea estimata fara TVA: 6, 775, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare constituita in cuantum de 130 000 lei.Garantia de buna executie - 5% din valoarea fara TVA acontractului de lucrari.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Foduri alocate din Fonduri europene ? FEADR ? M3.2.2 ? Renovarea si dezvoltarea satelor ? proiect integrat si din Bugetul Local al Comunei Sinesti, judetul Iasi.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, actualizata; -neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, actualizata; -Declaratii privind calitatea de participant; -Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1din OUG 34/2006 (A); -Declaratie pe proprie raspundere conform Ord 314/2010ANRMAP; -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local si pentru sediile secundare;
-Certificate constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat; -Certificat de inregistrare (CUI); -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009); - Ofertantul trebuie sa completezeFORMULAR nr. 12D (din sectiunea FORMULARE si MODELE) ? declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009); - Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor: Scrisori de bonitate.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- Realizarea unei cifre medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani egala sau mai mare decat valoarea minima impusa: 13.000 mii lei.- Resurselor financiare necesare (Scrisori de bonitate): 1.800.000lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Ofertantul trebuie sa nominalizeze dotarile tehnice - formularul nr.12H din sectiunea Formulare si Modele; - Laboratorde incercari autorizat de grad II, autorizat ISC;
- Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - FORMULARUL nr. 12 F (din sectiunea FORMULARE si MODELE) si declaratie privind lista principalele prestari de servicii din decursul ultimilor 3 ani - FORMULARUL nr. 12 E; - Certificat de atestare tehnica sau echivalent; - Autorizatie ISCIR sau echivalent; - Atestat ANRE sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Dotarea minima obligatorie: 1. statie preparare mixturi asfaltice ? min. 1 buc.;2. statie preparare betoane ? min. 1 buc3. repartizator finisor de mixturi asfaltice la cald ? min. 2 buc.- Experienta similara: a) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (executie lucrari de modernizare drumuri) a carui valoare sa fiede cel putin5.000.000 lei fara TVA.b) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede cel putin285.000lei fara TVA.c) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri) a carui valoare sa fiede cel putin: 600.000 lei, fara TVA.d) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani a unui contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri a carui valoare sa fiede cel putin: 25.000 lei, fara TVA.Data de referinta pentru calcularea ultimilor 5 ani, respectiv 3 ani, este data de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie a lucrarilor de constructie
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5094 / 08.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.12.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.12.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Comunei Sinesti, loc. Sinesti, str. Principala, jud Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- observatorii desemnati de catre UCVAP, daca e cazul;
- observatorii desemnati de APDRP ? CRPDRP Iasi.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROIECT FINANTAT PRIN FEADR ? MASURA 322 -Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala:  Str. Anastasie Panu, nr.25, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232560600, Fax:  0232260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform legislatiei achizitiilor publice.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Sinesti, jud. Iasi - compartimentul achizitii publice
Adresa postala:  Str. Principala, sat Sinesti, com. Sinesti, judetul Iasi, Localitatea:  Sinesti, Cod postal:  707450, Romania, Tel. 0232-325100, Fax:  0232-325100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.12.2010 15:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer