Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul "Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, reabilitarea retelei de apa potabila, modernizarea unor strazi si dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatia r


Anunt de participare numarul 91780/01.12.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA COMUNEI DRAGUS
Adresa postala: Loc.Dragus;Nr.42;Jud.Brasov, Localitatea: Dragus, Cod postal: 507251, Romania, Punct(e) de contact: sediul Primariei Dragus, Tel.0268249601, In atentia: SUCACIU GHEORGHE, Email: [email protected], Fax: 0268249601, Adresa internet (URL): [email protected]
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie de lucrari pentru obiectivul "Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, reabilitarea retelei de apa potabila, modernizarea unor strazi si dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatia rurala prin realizarea unui centru social pentru copii si extinderea si modernizarea caminului cultural in comuna Dragus Judetul Brasov"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Dragus Judetul Brasov
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia retelelor de canalizare menajera, reabilitarea retele de apa potabila, modernizarea unor strazi, realizarea unui centru social pentru copii, extinderea si modernizarea caminului cultural in Comuna Dragus Judetul Brasov
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45215213-3-Lucrari de constructii de centre de ingrijire (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborarea serviciilor de proiectare si executare lucrari pentru proiectul integrat intitulat "Dezvoltarea infrastructurii de baza prin realizarea canalizarii menajere, reabilitarea retelei de apa potabila, modernizarea unor strazi si dezvoltarea serviciilor de baza pentru populatia rurala prin realizarea unui centru social pentru copii si extinderea si modernizarea caminului cultural in comuna Dragus Judetul Brasov"
Valoarea estimata fara TVA: 7, 197, 277RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 72000 lei Garantia de buna executie 10% din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR , Masura 3.2.2. Renovarea si dezvoltarea satelor, Bugetul local - cofinantare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere legalizata numai pentru oferta care va fi declarata castigatoare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea semnata de reprezentantul legal, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de inregistrare - copie, Certificat constatator emis de Registrul Comertului cu maxim 30 de zile de deschiderea ofertelor, Statutul Societatii si actele aditionale la zi, Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala, Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale pentruvalabil la data deschiderii ofertelor,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani financiari -auditate. Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea economico-financiara prin sustinerea acordata de catre o alta persoana atunci aceasta are obligatia de a prezenta un angajament ferm prin care se confirma ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. in cazul participarii IMM-urilor se vor depune documente doveditoare in conformitate cu legislatia in vigoare.Documente de identificare financiara de la fiecare banca in parte pentru ofertantii care au conturi la mai multe banci.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie mai mare de 13600000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestatii de servicii efectuate in ultimii 3 ani.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Recomandari referitoare la executia de servicii de proiectare din care cel putin una sa fie aferenta cu valoarea minima de 160000lei fara TVA. Se vor prezenta cel putin doua recomandari referitoare la executia de lucrari din care una sa fie aferenta contractului cu valoare minima de 6700000 lei fara TVA. Declaratia privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic. Delaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducerein ultimii 3 ani, resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului.Lista personal cheie care va fi utilizat in contract.Certificate ISO 9001 ISO 14001 OHSAS 18001 sau echivalente copie legalzata.Certificat eliberat de ministerul mediului privind elaborarea documentatiilor tehnice pt fundamentarea solicitarii avizului de gospodarire a apelor-copie legalizata.Declaratie pe proprie raspundere privind respectarea conditiilor de munca, protectia muncii, securitatea in munca pe toata durata executarii contractului.Declaratia privind partea/partile din contract indeplinite de subcontarctanti, specializarea si datele de recunoastere a subcontractantilor.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea a cel putin un contract cu obiect de proiectare lucrari similare inclusiv statii de epurare de complexitatea ofertata cu o valoare minima de 160000 lei fara TVA.Se va prezenta contractul actul aditional si procesul verbal de predare primire in copie legalizata. Incheierea si indeplinirea cel putin a unui contract al carui obiect a fost executia unor lucrari similare de natura celor ofertate cu o valoare minima de 6700000lei fara TVA.Se va prezenta contractul actul aditional si procesul verbal de receptie in copie legalizata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
15%
Descriere: Componenta financiara
2.
propunerea tehnica
55%
Descriere: org si met de realiz 35p prg de asig a calit 20p
3.
durata de executie a proiectului tehnic
10%
Descriere: pt cea mai scazuta durata de proiectare 10 p
4.
durata de executie a lucrarilor de constructii
20%
Descriere: pt cea mai scazuta durata de executie 20 p
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 12:00
Locul: Primaria Comunei Dragus loc Dragus nr. 42 jud Brasov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii UCVAP, observatori CRPDRP, reprentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): fondur FEADR masura 3.2.2. renovarea si dezoltarea satelor, fonduri de la bugetul local
VI.3) Alte informatii
Atasarea documentatiei de atribuire nu este posibila din motiva tehnice. In baza unei cereri la sediul Primariei Dragus sau la nr. de fax 0268249601 documentatia se poate obtine gratuit de la sediul Primariei Dragus. Comisia de evaluare reprezentanti UCVAP observatori CRPDRP reprezentanti imputerniciti ai ofertantilorClarificarile se pot obtine prin transmiterea unei solicitari la sediul autoritatii contractante pana la data de 09.12.2009 ora 12.00 Data limita de transmitere a raspunsului la clarificari - in cel mult 3 zile lucratoare de la data solicitarii.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Brasov
Adresa postala: B-dul 15 Noiembrie nr.45, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268419615
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Dragus
Adresa postala: Str Principal nr. 42, Localitatea: Dragus, Cod postal: 507251, Romania, Tel.0268249618, Email: [email protected], Fax: 0268249601
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.11.2009 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer