Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari


Anunt de participare numarul 107638/09.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SPITALELOR SI SERVICIILOR MEDICALE BUCURESTI
Adresa postala:  B-DUL REGINA ELISABETA NR. 47, SECTOR 5, BUCURESTI, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050013, Romania, Punct(e) de contact:  VIRGINIA CALINESCU, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69, Adresa internet (URL):  www.assmb.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: 1)Spitalul de boli cronice ?Sf Luca?Sos. Berceni, nr.12, sector 4, Bucuresti2)Spitalul Clinic de Obstetrica si GinecologieFilantropia
B-dul Ion Mihalache nr. 11-13, sector 1, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie lucrari: Mansardare corp E cladire, amenajare sectie recuperare medicala, balneofizioterapie Spitalul de boli cronice ?Sf Luca? si ?Amenajare pod corpul A2 stanga? la Spitalul Clinic de Obstetrica si GinecologieFilantropia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 550, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE SUB FORMA DE INSTRUMENT DE GARANTARE IN VALOARE DE 111.000 LEI . GARANTIE DE BUNA EXECUTIE DE 6% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 181, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (in original sau copie legalizata) avand ca obiect de activitate lucrari de constructii, Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii oferteloR(in original sau copie legalizata) avand caobiect de activitate servicii de proiectare;Certificat de inregistrare al societatii (copie stampilata de societate) avand ca obiect de activitate lucrari de constructii, Certificat de inregistrare al societatii (copie stampilata de societate) avand ca obiect de activitate servicii de proiectare, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat emis de Administratia Finantelor Publice, certificat emis de D.I.T.L. in original sau copie legalizata), in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor, Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restant ? valabil la data deschiderii; ( in original sau copie legalizata);Cazier fiscal valabil la data deschiderii ofertei (in original sau copie legalizata).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Bilanturi contabile la data de 31.12.2007 31.12.2008 si 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente -copie legalizata;Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (2007, 2008 si 2009) sa fie minim 11..000.000 lei, Rezultatele exercitiului financiar pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie pozitive.
-Ofertantul trebuie sa anexeze obligatoriu unul sau mai multe documente, numai in original, emise de banca cu maxim 3 zile inainte de data limita a depunerii ofertelor, prin care se confirma accesul la facilitatile de credit in suma de cel putin 2.000.000, 00 lei pentru realizarea partiala a contractului care va fi incredintat in urma adjudecarii prezentei proceduri de achizitie. (Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta numai in original).
-Media indicatorului financiar lichiditategeneralacalculata pentru anii 2007, 2008 si 2009 sa fie mai mare de 100% (active circulante/datorii curente x 100);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 5 ani, declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat;declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinirea contractului;
lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani;declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat;declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului;declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinirea contractului; fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica, Dovada indeplinirii in ultimii 5 ani de catre ofertant a unei experiente similarede: Executia a maximum trei contracte de lucrari similare de constructie la unitati sanitare (sub exploatare) cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat in valoare cumulata de minim 5.500..000 RON (exclusiv TVA);cu copie contract, copie Proces verbal de receptive fara obiectiuni sau anexesi recomandare de la beneficiari din care sa rezultecalitatea lucrarilor executate ca fiind cel putin buna )Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2008/sau echivalent (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat , (este obligatorie prezentarea certificatului in original sau copie legalizata.)ISO 14001:2005/sau echivalent (valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a anului in curs)si certificat standardul privind managementul sanatatii si securitatii ocupatonale OHSAS 18001:2008/sau echivalent (valabil cel putin pe o durata care sa includa perioada de valabilitate a ofertei si perioada de executie a anului in curs.certificat standardul privind sistemul de managementul al energiei SR EN 16001:2009/sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Componenta financiara
2.
TERMEN DE EXECUTIE
30%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.10.2010 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale Bucuresti - Serviciu Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII IMPUTERNICITII AI AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUSA LA DISPOZITIA OPERATORILOR ECONOMICI IN SEAP, www.e-licitatie.ro, SUB FORMA DE FISIER ELECTRONIC ATASAT ANUNTULUI DE PARTICIPARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos Nr.6 Sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021 310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021 310 46 42
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala:  SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR 5, SECTOR 5, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021/31914.93, Email:  [email protected], Fax:  021/319.16.49
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiilor este de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de constatator despre un act al autoritatii contractanteconsiderat ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIU JURIDIC
Adresa postala:  Administratiei Spitalelor si Serviciilor Medicale BucurestiSediu provizoriu: Spitalul Clinic Colentina, Clinica Boli Profesionale , etaj 1, Sos Stefan celMare, Nr. 19-21, sector 2, Bucuresti., Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  7000, Romania, Tel. 021/310.10.59, Email:  [email protected], Fax:  021/310.10.69
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 15:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer