Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari ,consolidare ,mansardare si refunctionalizare Corp B, Subsol corp C, Corp Spalatorie


Anunt de participare numarul 133163/18.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul pentru Ocrotirea Mamei si Copilului Prof. Dr. "Alfred Rusescu"
Adresa postala: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania, Punct(e) de contact: B-dul Lacul Tei, nr. 120, sector 2, Bucuresti, Tel. +40 212433032, In atentia: Biroul Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40 212433032, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari , consolidare , mansardare si refunctionalizare Corp B, Subsol corp C, Corp Spalatorie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Str.Gheorghe Polizu 38-52
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie lucrari consolidare , mansardare si refunctionalizare Corp B, Subsol Corp C, Corp Spalatorie
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata a contractului de lucrari ?Consolidare, Mansardare si RefunctionalizareCorp B, Subsol Corp C si Corp Spalatorie? este de 31.700.000 lei exclusiv TVA, reprezentand 7.293.560.03 euro ( cursul valutar din data de 23.01.2012 , 1 euro = 4.3463 lei )din care valoarea estimata a investitiilor pentru proiectare si asistenta tehnica este de 1.950.000lei exclusiveTVA reprezentand 448657.47 euro.
Valoarea estimata fara TVA: 31, 700, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 475.500 lei, reprezentant1.5% din valoarea estimata a contractului.-Garantia de participare va fi intocmita conform prevederilor art.85 si art.86 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Garantia trebuie sa fie irevocabila ;
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare, va ficel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei ? minim 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei.- Dovada constituirii garantiei de participare se depune in afara plicului ce contine documentele de calificare, dar impreuna cu acestea.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, publicata in Monitorul Oficial nr. 681/29 iulie 2004, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul poate achita un cuantum de 50% din valoarea stabilita si pentru asta trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM- Restituirea garantiei de participare: a) operatorului economic castigator, in cel mult 3 zile de la constituirea garantiei de buna executie, b) Operatorilor economici necastigatori: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- Pierderea garantiei de participare se produce conform reglementarilor OUG 34/2006Contul in care se va efectua plata este RO14TREZ7025005XXX000176 Trezoreria Sect. 2. - Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului (fara TVA).- Modul de constituire a garantie de buna executie : Se va constitui printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATII PRIVIND ELIGIBILITATEA -Cerinta obligatorie: Declaratie privind eligibilitatea ? formular 4 -anexatDECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART. 180, Art. 181 si Art. 69^1 -Cerinta obligatorie: Completare formular 5, 5A si 5B- anexat (persoanele responsabile: manager Conf.dr.Suciu Nicolae, Dir. Fin. Contabil Maria Gheorghe, viza CPF Mariana Stanca, juridic Gligor Liliana, Achizitii Ec. Mariana Stavri)
Declaratie de independenta si impartialitate -Cerinta obligatorie: Completare formular 19- anexat
Cerinta obligatorie: Completare formular 19- anexat(Declaratie de independenta si impartialitate ) -Cerinta obligatorie: Completare formular 18- anexat(model acord de asociere)
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Cerinta obligatorie: Completare formular 6- anexat.
Certificat de sarcini fiscale, emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata (certificat emis de Administratia Finantelor Publice, certificat emis de D.I.T.L. in copie conform cu originalul), din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun oferteleCazier fiscal ? in conformitate cu H.G. 31 / 2003, valabil la data deschiderii ofertei (copie conform cu originalul). Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor (copie conform cu originalul) avand ca obiect de activitate lucrari de constructii
Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor(copie conform cu originalul) avand caobiect de activitate servicii de proiectare.
In etapa evaluarii ofertelor , se vor prezenta documentele in original sau copie legalizata, se accepta si copie conforma cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bonitate(acces la resurse)Ofertantul va prezenta documente (de ex. Scrisori de confort emise de institutii bancare)prin care sa demonstreze ca are access au ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pe o perioada de 6 luni (conform graficului de executie propus in oferta tehnica), dar nu mai putin de 5.000.000 lei si separate de alte angajamente pe care le are prin alte contracte.
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (2009, 2010 si 2011) sa fie minim 63.400.000 lei
In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii -facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50% din cuantumul precizat
Rezultatele exercitiului financiar pentru anii 2009, 2010 si 2011.In cazul in care operatorul economic nu si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acestea poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati , respectiv 2010, 2009, 2008.
Media indicatorului financiar lichiditategeneralacalculata pentru anii 2009, 2010 si 2011 sa fie mai mare de 100% (active circulante/datorii curente x 100);
In cazul asocierii cerintele obligatorii impuse referitoare la exercitiul financiar, lichiditatea generala medie > 100% trebuie sa fie indeplinita de catre fiecare din membrii grupului.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ, a fiecarui operator economic participant la procedura in calitate de ofertant individual sau in asociere- formular anexat.In cazul sustinerii financiare acordate in conformitate cu prevederile legale angajamentul ferm de sustinere va fi intocmit in forma autentica si se va completa in conf. cu art.19 si 20 lg 279/2011
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 anilista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
declaratie privind personalul alocat derularii contractului, activitatile, specializarea acestora si sarcinile concrete care vor fi incredintate personalui implicat
declaratii de disponibilitate ale personalului pentru indeplinirea contractului(fr.13)
declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului (fr.15)
fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica(fr.9)
Se mentioneaza daca exista subcontractanti si ce specializare au acestia ca de altfel si partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.
Daca nu exista subcontractanti se da o declaratie in acest sens.In cazul asocierii mai multor operatori economici oferta trebuie sa cuprinda un acord de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea in forma autentica si va prezenta contractul asocierii autoritatii .
contractele de executie lucrari si contractele de servicii proiectare relevante , realizate in ultimii 3 ani (pentru serviciile de proiectare) si 5 ani(executie de lucrari, consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare , recompartimentare cladiri de laboratoare, sau alte obiective relevante din pnct de vedere al functiunilor)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre ofertant a unei experiente similare de 1 contract de servicii proiectare constructii similarede cel putin 200.000 lei (exclusiv TVA).
Executiade lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat de maxim 3 contracte in valoare de cel putin31.500.000 RON (exclusiv TVA) in ultimii 5 ani.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna (in asociere), atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul sustinerii tehnice acordate in conformitate cu prevederile legale angajamentul ferm de sustinere va fi intocmit in forma autentica si se va completa in conformitate cu Formularele anexate
Proiectantul/executantul instalatiei electrice pana la 0, 4 kv va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E. pentru proiectare/executie de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv. (este obligatorie prezentarea certificatului copie conform cu originalul.).
-Proiectantul/executantul trebuie sa fie autorizat de Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru realizarea instalatiilor de curenti slabi conform legii 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor.
Demonstrarea faptului ca ofertantul dispune de personalul operational necesar pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa prezinte informatii referitoare la modul de organizare si personal, astfel:
a) Efectivele medii anuale ale personalului din cadrul organizatiei ofertantului in ultimii 3 ani (2009, 2010, 2011 separat pe fiecare an in parte) si resursele propuse a fi angajate in cadrul contractului.Listapersonaluluiresponsabilcarevafiangajatincadrul contractului, cu descriere pe scurt a pregatirii profesionale si experientei(fr 11)
curriculum vitaepentrupersonalulresponsabil:
? Manager Contract? Manager Contract? Proiectant Coordonator
? Arhitect? Inginer de structura? Inginer instalatii sanitare
? Inginer instalatii termice, ventilatii, climatizari
? Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabi
? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii
civile si industriale
? Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructii
? Sef Santier
? Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca conform HG 300/2006 art5
? Sudorii atestati ISCIR
angajamentprivinddisponibilitateadeimplicareinproiect (fr.13)
CV-ul trebuie sa aiba aproximativ 3 pagini, se va completarespectand intru totul Formularul 12 si se vor descrie detaliatproiectele/lucrarile la care a participat persoana si serviciileprestate de catre aceasta, astfel incat sa se poata efectua oevaluare corespunzatoare a experientei. CV-urile vor fi insotite de copii ale diplomelor de absolvire a studiilor, alte diplome, atestate (in termen de valabilitate). Ofertantul este pe deplin raspunzator in cazul in care experienta nu poate fi evaluata intrucatCV-ulnuestecompletatcorespunzator, iar Comisia de evaluare nu este obligata sa solicite clarificari privind detalierea experientei.Incazuluneiasocierilistapersonaluluiresponsabilvafi prezentata pentru toti membrii intr-un singur formular si va fi semnata de catre lider.Toate documentele depuse de persoanele juridice straine vor fitraduse in limba romana si se vor prezenta in copie legaliza
?Manager ContractPregatire profesionala si aptitudini(la nivel minim)
-studii superioare, de lunga durata, absolvite cu diploma de licenta in domeniul constructii/instalatii/arhitectura
Experienta profesionala generala (minim)
- minim 5 ani experienta profesionala generala
Proiectant Coordonator
Pregatire profesionala si aptitudini (la nivel minim)
-studii superioare universitare de lunga durata absolvite cu diploma de licenta, in domeniul constructii/arhitectura
Experienta profesionala generala (minim)
-minimum 5 ani experienta profesionala generala
Experienta specifica-minimum 3 ani experienta in domeniul coordonarii echipelor de proiectare consolidari/lucrari constructii complexeExperienta profesionala specifica (minim)Cunoasterea procedurilor si mecanismelor specifice intocmirii documentatiei tehnice pentru elaborarea proiectelor tehnice si urmarirea executiei lucrarilor proiectate.Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie.
? ArhitectPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Arhitect cu diploma in Arhitectura si drept de semnatura
(inregistrat OAR)
Experienta profesionala generala (minim)
- Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare
constructii.Experienta profesionala specifica (minim)- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte complexe de cladiri.
? Inginer de structuraPregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Inginer cu diploma in Inginerie civila.
Experienta profesionala generala (minim)
- Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare structurisiasistentatehnicalaexecutieindomeniul structurilor.
Experienta profesionala specifica (minim.)
- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte de lucrari de consolidare.
? Inginer instalatii sanitare
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Inginer instalatii, cu diploma in Inginerie instalatii (apa si canalizare)
Experienta profesionala generala (minim)
- Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare in instalatii sanitare si asistenta tehnica la executie in domeniul instalatiilor sanitare - apa/ canal.
Experienta profesionala specifica (minim.)- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie.
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Inginer cu diploma in Inginerie civila.
Experienta profesionala generala (minim)
- Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare structurisiasistentatehnicalaexecutieindomeniul structurilor.
Experienta profesionala specifica (minim.)
- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte de lucrari de consolidare.
? Inginer instalatii termice, ventilatii, climatizari
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Inginer instalatii, cu diploma in instalatii (termice, ventilatii, climatizari)
Experienta profesionala generala (minim)
- Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare instalatii termice, ventilatii, climatizari, si asistenta tehnica la executie in domeniul acestor instalatii.
Experienta profesionala specifica (minim)
-Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie.
?Inginer instalatii electrice, inclusiv curenti slabi
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
-Inginer cu diploma in instal. Electrica.
Experienta profesionala generala (minim)
-Trebuie sa aiba cel putin 5 ani experienta in proiectare instalatii electrice, inclusiv curenti slabi, si asistenta tehnica la executie in domeniul instalatiilor electrice.
Experienta profesionala specifica (minim)
-Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie
? Responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii
civile si industriale
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Atestat la zi conform Legii
Experienta profesionala specifica (minim)- Experienta efectiva in aceasta functie de minim 3 ani in activitatea de lucrari constructii;
- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie.
? Coordonator in materie de sanatate si securitate in munca conform HG 300/2006 art5Sef Santier
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- studii universitare de inginerie
Experienta profesionala specifica (minim)
- Vechimeminim 5aniinactivitateadelucrari constructii/instalatii;
- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie, nominalizatidatedecontactbeneficiar/clientpentru referintePentru fiecare membru al echipei se va prezenta declaratia de disponibilitate a persoanei nominalizate (Formular 13), in original, copia diplomei de absolvire a studiilor universitare, atestate de specialitate solicitate.
? Sudorii atestati ISCIR pentru executarea structurilor metalice civile si industriale. Se vor anexa: diploma, atestari, calificari (copie).
Responsabil cu Controlul tehnic de calitate in constructii
Pregatire profesionala si aptitudini (nivel minim)
- Inginer cu diploma
- Autorizatie ISC pentru domeniile relevante lucrarilor prevazute in Caietul de Sarcini
Experienta profesionala specifica (minim)
- Experienta efectiva in aceasta functie de minim 3 ani in activitatea de lucrari constructii;
- Trebuie sa faca dovada ca a participat laproiecte pe aceasta functie, pentru care vor fi nominalizatedatedecontactbeneficiar/clientpentru referinte
Operatorii economici au obligatia sa desemneze o persoana ce va fi responsabila cu calitatea constructiilor, conform legislatiei in vigoare.
Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa in cantitatea si la termenele impuse de procesul de executie utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice si mijloace de transport necesare pentru derularea in bune conditii a lucrarilor.Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si a mijloacelor de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Lista trebuie sa demonstreze capacitatea ofertantului de a finaliza lucrarile si trebuie sa includa orice echipament specializat necesar conform extrasului de utilaje.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Operatorul economic trebuie sa faca obligatoriu dovada ca are implementat si certificat standardul privind managementul calitatii privitor la proiectarea si executarea dispozitivelor medicale (realizarea, verificarea si service-ul sistemelor de tevi (trasee) pentru furnizarea si distributia gazelor medicale), certificat ISO 13485:2004 sau echivalent, copie conform cu originalul.Executantul lucrarilor de montaj a instalatiilor si echipamentelor pentru distributia gazelor medicale va prezenta modelul declaratiei de conformitate CE in conformitate cu directiva 93/42CEE. La finalul lucrari acesta va aplica obligatoriu marcajul CE. Se va prezenta Certificatul Sistemului de management al calitatii in conformitaste cu directive 93/42 CEE
Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalent (in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul.Neprezentarea Certificatului astfel cum a fost solicitat atrage dupa sine descalificarea candidatului.
-Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca are implementat si certificat standardul de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalent (valabil la data deschiderii ofertelor) pentru toate domeniile de activitate din cadrul obiectului contractului licitatiei, emis de un organism abilitat, copie conform cu originalul.
Neprezentarea Certificatului astfel cum a fost solicitat atrage dupa sine descalificarea candidatului.
- Neprezentarea Certificatului astfel cum a fost solicitat atrage dupa sine descalificarea candidatului .
Vor fi descalificati ofertantii care prezinta documente care atesta ca sunt in curs de obtinere a certificarii solicitate si nu au aceste certificari la data deschiderii ofertelor.
Sunt acceptate certificatele de management integrat sau orice alte dovezi prezentate in masura in care dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al managementului calitatii privind realizarea, verificarea si service-ul sistemelor de tevi (trasee) pentru furnizarea si distributia gazelor medicale.
Neprezentarea Certificatelor astfel cum au fost solicitate atrage dupa sine descalificarea ofertantului.
In cazul unei asocieri, se considera indeplinita cerinta daca fiecare asociat demonstreaza ca are implementate standardele mentionate mai sus.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Prpopunere tehnica
20%
Descriere: 1.Punctaj durata necesara pentru executialucrarilor de consolidare si mansardare-minim 280 zile maxim 310 zile
3.
Propunere tehnica
15%
Descriere: 2.Punctaj termen de predare a Documentatie Tehnica pentru obtinereaAutorizatiei de constructie PT, DDE -minim 45 zile -maxim 60 zile
4.
Propunere tehnica
5%
Descriere: 3.Timp raspuns in perioada de garantie pentru interventie la avarii aferente instalatiilor de gaze medicale, electrice, sanitare, clima ventilatie
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.04.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.04.2012 12:00
Locul: Bd-ul Lacul Tei Nr.120 , Amfiteatru cladirii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ec.Mariana Stavri, Ec.Daniel Iordachi, Ec.Harabula Daniela, Ing.Bobeanu Bogdan, Ing.Nicolescu Vlad, Ec.Nicolescu Simona
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Evaluare propunerii tehnicePot= P tel+Ppd+P trPtel= punctaj pentru termenul de executie al lucrarilorP pd=punctaj termen de predare a Documentatie TehnicaPtr=punctaj timp de raspuns1.Punctaj durata necesara pentru executialucrarilor de C+M- maxim 10 luni (45 puncte)- 20 puncte din pct finalP durata exec.(n) = [durata minima de executie ofertata/ durata maxima de executie (n)] x [45] puncte.2.Punctaj termen de predare a Documentatie Tehnica pentru obtinereaAutorizatiei de constructie PT, DDE maxim 2 luni.) Pentru cea mai mica durata de elaborare a proiectelor tehnice se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 30puncte respectiv 15 puncte din pct final.P durata elaborare (n) = [durata minima de elaborare / durata maxima de elaborare (n)] x [30]puncte.3.Timp raspuns in perioada de garantie pentru interventie la avarii aferente instalatiilor de gaze medicale, electrice, sanitare, clima ventilatie 25 puncte respectiv 5 puncte din punctajul finalP durata elaborare (n) = [timp minim /timp maxim (n)] x [25]puncte.Evaluarea propunerea financiare.Pretul ofertei-se acorda punctaj astfel: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv 100 puncte;b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda astfel : P (n) = [ pret minim /pret (n)]x 100 puncteIn cazul in care avem doua sau mai multe oferte cu acelasi pret se va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
IOMC , Oficiul Juridic
Adresa postala: Adresa postala: B-dul Lacul Teinr.120, Bucuresti, Cod postal 020395, Romania , ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020395, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2012 12:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer