Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari consolidare si refunctionalizare departament UPU-SMURD
Anunt de participare numarul 119579/14.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca, nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Punct(e) de contact: Birou Achizitii, Tel. 5992300/229, In atentia: Marina Gontariu, Email: [email protected], Fax: 5992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari consolidare si refunctionalizare departament UPU-SMURD
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, calea Floreasca nr. 8, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie lucrari consolidare si refunctionalizare departament UPU-SMURD
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45215120-4 - Lucrari de constructii de cladiri pentru servicii medicale specializate (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si executie lucrari consolidare si refunctionalizare departament UPU-SMURD, conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 12, 233, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
Lucrari/servicii similare, cf.art.122, lit.j)din OUG 34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 10.05.2011 pana la 30.12.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 183495 lei, reprezentant1.5% din valoarea estimata a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului ComertuluiCertificat de inregistrare emis de Oficiul National al Registrului Comertului
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCertificat de sarcini fiscale
Declaratie de independenta si impartialitate
Cazier fiscal
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generaleCifra medie de afaceri pe ultimii 3(trei) ani (2008, 2009 si 2010)
Rezultatele exercitiului financiar pentru anii 2008, 2009 si 2010.
Media indicatorului financiar lichiditategeneralacalculata pentru anii 2008, 2009 si 2010 sa fie mai mare de 100%Documente prin care sa demonstreze ca are access sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii, linii de credite confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cashflow de executie a lucrarilor pe o perioada de 6 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: 16.000.000 leiCash-flow: 4.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani
Declaratie privind personalul alocat derularii contractului
Declaratii de disponibilitate a personalului
Lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani
Declaratie privind personalul alocat derularii contractului
Declaratie cu privire la utilajele si echipamentele disponibile pentru executarea contractului
Declaratii de disponibilitate a personalului
Fisa de experienta similara pentru lucrarile care indeplinesc nivelul minim impus privind capacitatea tehnica
Declaratie privind subcontractantii
Declaratie privind contractele de executie lucrari si contractele de servicii proiectare relevante , realizate in ultimii 3 ani (pentru serviciile de proiectare) si 5 ani(executie de lucrari, consolidare, reabilitare, refunctionalizare, reamenajare , recompartimentare cladiri de laboratoare, sau alte obiective relevante din pnct de vedere al functiunilor)
Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani de catre ofertant a unei experiente similare de 1 contract de servicii proiectare constructii similare
Executiade lucrari similare de constructie cu cele ale obiectului contractului care urmeaza a fi achizitionat de maxim 3 contracte
Dovada ca are implementat si certificat Sistemul de Management al Calitatii ? ISO 9001:2008 sau echivalentDovada ca are implementat si certificat standardul de management de mediu ISO 14001:2005 sau echivalentDovada ca are implementat si certificat standardulOHSAS 18001:2008 sau echivalent
Dovada ca are implementat si certificat standardulSR EN 16001:2009 sau echivalent
Dovada ca are implementat si certificat standardul p ISO 13485:2004 sau echivalent
Proiectantul/executantul instalatiei electrice va prezenta autorizatia/atestatul tip B-A.N.R.E.Proiectantul/executantul trebuie sa fie autorizati de Centrul National de Securitate la Incendiu si Protectie Civila pentru realizarea instalatiilor de curenti slabi.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
4332
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.05.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.05.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.05.2011 12:00
Locul: Spitalul Clinic de Urgenta Bucuresti, parter, Birou Achizitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si un reprezentant al ofertantului.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic de urgenta Bucuresti
Adresa postala: Calea Floreasca nr. 8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014461, Romania, Tel. 0215992283, Email: [email protected], Fax: 0215992282, Adresa internet (URL): www.urgentafloreasca.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2011 12:39