Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari din cadrul proiectului integrat cu finantare prin FEADR Masura 322 in com. capu Campului, judetul Suceava.


Anunt de participare numarul 113451/27.12.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Capu Campului(Primaria comunei Capu Campului)
Adresa postala:  localitatea Capu Campului, comuna Capu Campului, judetul Suceava, Localitatea:  Capu Campului, Cod postal:  727585, Romania, Punct(e) de contact:  ADRIANA-MARIANA BIRSAN, Tel. 0230/573.006, Email:  [email protected], Fax:  0230/573.006, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari din cadrul proiectului integrat cu finantare prin FEADR Masura 322 in com. capu Campului, judetul Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Capu Campului, judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii tehnice pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii;A1. Modernizare drumuri comunale in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A2. Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A3. Alimentare cu apa potabila in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A4. Infiintare si construire gradinita cu program normal in satul Capu Campului, judetul Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Elaborare proiect tehnic, Detalii de executie, Elaborare documentatii tehnice pentru obtinerea de avize, acorduri, autorizatii, Asistenta din partea proiectantului pe perioada de executie si executie lucrari pentru obiectivele de investitii;
A1. Modernizare drumuri comunale in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A2. Retele de canalizare si statie de epurare in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A3. Alimentare cu apa potabila in comuna Capu Campului, Judetul Suceava;
A4. Infiintare si construire gradinita cu program normal in satul Capu Campului, judetul Suceava.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 542, 646RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
17 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare este in suma de 190.800 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, Uniunea Europeana si bugetul local.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute articolului 69 din OUG 34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie publica, Certificat de inregistrare la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului , Persoane juridice /fizice straine
Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documente solicitate: documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului (se va verifica corespondenta obiectelor de activitate cu codurile CPV corespunzatoare obiectului achizitiei)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale, Identificarea financiara, Bilanturile contabile la 31.12.2007, 31.12.2008 si 31.12.2009, c) Istoricul incidentelor majore de plati inregistrate la CIP, eliberat de Centrala Incidentelor de Plati cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pentru ultimii 3 ani incheiati trebuie sa fie de minim 18.000.000 lei.Firmele trebuie sa fi realizat profit operational in ultimul an incheiat (2009). Angajament din partea unei banci, propriu lucrarii supuse licitatiei, din care sa rezulte ca respectivul ofertant are posibilitatea, in cazul in care este declarat castigator de a accesa, oricand pe perioada derularii contractului de executie, credite/linii de credit sau alte mijloace financiare, independent de angajamentele pentru alte contracte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani, Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si altemijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si al cadrelor de conducere, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului, Declaratie pe propria raspundere privind subcontractantii, specializarea acestora, precum si partile de lucrare ce urmeaza a fi subcontractate, insotita si de acordurile de subcontractare (daca este cazul).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara.Pentru proiectare - Finalizarea in ultimii trei ani de servicii de proiectare care au avut ca obiect lucrari edilitare. Suma val. contractelor sa fie de cel putin 454.393 lei fara TVA. Pentru executie: Finalizarea in ultimii 5 ani de lucrari care au avut ca obiect lucrari edilitare. Suma val. contractelor sa fie de cel putin 9.088.253.Pers. de specialitate: proiectare - 3 sefi de proiect(apa/canal, drumuri si civile, cite 1 ing: CFDP, hidro, topo, geo, instalatii si arhitect.Personal executie lucrari: 3 sefi santier(apa/canal, drumuri, civile), RTE, CQ, cite 1 ing;CCIA, CFDP, instalatii si hidro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
5/5271/14.12.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2011 12:00
Locul: Primaria Comunei capu Campului, judetul Suceava.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatntii imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fondul european Agricol pentru dezvoltare Rurala (FEADR) - Imbunatatirea si dezvoltarea infrastructurii legate de dezvoltarea si adaptarea agriculturii si silviculturii - masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Din cauza dimensiunilor planselor acestea nu au putut fu postate in SEAP, drept urmare vor fi puse la dispozitia ofertantilor la Sediul Primariei Capu Campului, in mod gratuit. Tel/fax: 0230.573.006.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala - cale de atac
Adresa postala:  Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720062, Romania, Tel. 0230.214.948, Email:  [email protected], Fax:  0230.214.874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei capu Campului
Adresa postala:  Comuna Capu Campului, judetul Suceava., Localitatea:  Capu Campului, Cod postal:  727585, Romania, Tel. 0230.573006, Fax:  0230.573006
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.12.2010 11:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer