Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului Alimentare cu apa a localitatilor Sacaseni si Chegea, canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Sacaseni si Chegea, drum comunal in localitatea Sacaseni, reabilitare si do


Anunt de participare numarul 85176/26.08.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACASENI (PRIMARIA)
Adresa postala: SACASENI, NR. 467, JUD. SATU MARE, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Punct(e) de contact: LEVENTE ZOLTAN FERNCZ, Tel.0261822608, Email: [email protected], Fax: 0261822605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului Alimentare cu apa a localitatilor Sacaseni si Chegea, canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Sacaseni si Chegea, drum comunal in localitatea Sacaseni, reabilitare si dotare camine culturale in localitatile Sacaseni si Chegea, comuna Sacaseni, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sacaseni
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de proiectare si executie lucrari de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, drum comunal si reabilitare si dotare camine culturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45230000-8-Lucrari de constructii de conducte, de linii de comunicatii si electrice, de autostrazi, de sosele, de aerodromuri si de cai ferate; lucrari de nivelare (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati si lucrari sunt specificate in caietul de sarciniValoarea estimata fara TVA: 9, 042, 763 RON
Valoarea estimata fara TVA: 9, 042, 763RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu prevederile programului FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire individual sau contractor general cu subcontractare sau intr-un grup de operatori (asociere).
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-completare formularelor anexaPrezentare indeplinirea obligatiilor- prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschideri ofertelor- certificate fiscale indeplinire obligatii fata de: Bugetul de Stat ( bugetul consolidat), Bugetul localCazier judiciar/certificat echivalentCertificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de administratia finantelor publiceCapacitatea de exercitare a activitatii- persoane juridice romane- certificat constatator emis de ORC- persoane fizice romane-autorizatie de functionare/altele echivalente-persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara-scrsoare de bonitate bancaraBilant contabil-extras, anul de referinta 2008Informatii privind cifra de afaceri- completare formular - valoarea minima impusa in lei 18.000.000 RONLichiditate generala
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul C3 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani;Formularului C2 - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;
Formularului E - Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
Formularul F - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani
Cerinte minime obligatorii privind R.T.E si CQ : - desemnarea de catre ofertant ca responsabili tehnici cu executia (R.T.E.) a unor persoane care sa fie atestate tehnico-profesional pentru domeniile I, II, VI, VIII si IX, cu experienta in activitatea de R.T.Ede cel putin 5 ani.
- desemnarea de catre ofertant ca responsabili cu controlul tehnic de calitate in constructii (CQ) a unor persoane care sa fie atestate tehnico-profesional pentru domeniile: Produse pentru constructii, Constructii civile, industriale si agrozoo, Constructie drumuri, poduri, tunele, piste de aviatie, Lucrari de canalizare si imbunatatiri funciare, Lucrari hidrotehnice si galerii subterane, cu experienta in activitatea de CQ de cel putin 3 ani.Prezentarea de documente prin care se atesta respectarea standardelor de protectie a mediului in vigoare ce se aplica in perioada indeplinirii contractului;
- pentru servicii de proiectare - ISO 9001:2008 sistemul de management al calitatii, ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu, OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala.
- pentru executie lucrari - ISO 9001:2008 sistemul de management al calitatii, ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu, OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala.
Informatii privind subcontractantiiDaca este cazul:
In cazul asocierii se prezinta in mod obligatoriu acordul de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere:
2.
Propunere tehnica
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1437-13.08.2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2009 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR - MASURA 322
VI.3) Alte informatii
O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 01.09.2009, orele 10, 00. Locatia: Comuna Sacaseni, judetul SATU MARE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6. SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL , SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL
Adresa postala: Curtea de Apel Oradea , Parcul Traian nr.10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259415903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sacaseni
Adresa postala: Strada Principala nr.467, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Tel.0261822608, Email: [email protected], Fax: 0261822605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2009 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer