Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului Alimentare cu apa a localitatilor Sacaseni si Chegea, canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Sacaseni si Chegea, drum comunal in localitatea Sacaseni, reabilitare si do


Anunt de participare numarul 91036/17.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SACASENI (PRIMARIA)
Adresa postala: SACASENI, NR. 467, JUD. SATU MARE, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Punct(e) de contact: LEVENTE ZOLTAN FERENCZ, Tel.0261822608, Email: [email protected], Fax: 0261822605, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari in cadrul proiectului Alimentare cu apa a localitatilor Sacaseni si Chegea, canalizare menajera si statie de epurare a localitatilor Sacaseni si Chegea, drum comunal in localitatea Sacaseni, reabilitare si dotare camine culturale in localitatile Sacaseni si Chegea, comuna Sacaseni, judetul Satu Mare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatile Sacaseni si Chegea, comuna Sacaseni, judetul Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie lucrari de alimentare cu apa, canalizare si statie de epurare, drum comunal si reabilitare si dotare camine culturale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71000000-8 - Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie (Rev.2)
45231300-8-Lucrari de constructii de conducte de apa si de canalizare a apelor reziduale la mare distanta (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Valoarea estimata fara TVA: 9, 042, 763 RONCheltuieli servicii de proiectare pentru:
Alimentare cu apa 56 520 lei
Retele de canalizare cu statie de epurare 37 000 lei
Drum comunal 50 000 lei
Reabilitare si dotare camine culturale 16 510 leiTotal = 160 030 lei
Cheltuieli executie lucrari pentru:
Alimentare cu apa 3 449 100 lei
Retele de canalizare cu statie de epurare 3 634 670 lei
Drum comunal 1 277 183 lei
Reabilitare si dotare camine culturale 521 780 lei
Total: 8 882 733 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 042, 763RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 90.000 RON
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
In conformitate cu prevederile programului FEADR fonduri comunitare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Orice operator economic are dreptul de a participa la procedura de atribuire, cu o singura oferta, in mod individual, ca subcontractant sau ca partener al societatii mixte/asocierii.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea-completare anexaDeclaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181
Prezentare indeplinirea obligatiilor- prezentare formulare tip emise de organismele competente cu valabilitate la data deschideri ofertelor- certificate fiscale indeplinire obligatii fata de: Bugetul de Stat ( bugetul consolidat), Bugetul localCazier judiciar/certificat echivalent in originalCertificat de cazier fiscal pentru ofertant emis de administratia finantelor publiceCapacitatea de exercitare a activitatii- persoane juridice romane- certificat constatator emis de ORC (in original)- persoane fizice romane-autorizatie de functionare/altele echivalente-persoane juridice/fizice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional- Certificat ANRE in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie bancara-scrisoare de bonitate bancara
- identificare financiara
- scrisoare de confirmare de fonduri in valoare de 3.000.000 RON
Bilanturile contabile- aferente ultimilor 3 ani, inregistrate la autoritatile competente in copie certificata;Informatii privind cifra de afaceri- completare formular (cifra medie de afaceri in ultimii 3 ani) valoarea minima impusa in leide cel putin 16.000.000 RONSolvabilitate patrimonialaLichiditate generala pentru ultimul an in originalProfitul net pe ultimul an fiscal sa fie pozitiv.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
F.C3-lista principalelor lucr. executate in ultimii 5 ani;
F.C2-lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani;
F.E-decl. privind utilajele si echipam. tehnice de care dispune op. ec. pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului;
F.F-decl. privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (se anexeaza CV-uri in original, diplome, atestate, copii ale cartilor de munca si/sau contracte munca, vizate de ITM, in copie), pentru personalul responsabil de indeplinirea contractului, personalul de conducere si expertii cheie, lista personalului desemnat pentru indeplinirea contractului si expertii cheie, pe actiune, in copie.-desemnarea de catre ofertant ca responsabili tehnici cu executia(RTE), persoane atestate tehnico-profesional pentru domeniile I, II, V, VII si IX, cu experienta in activ. de RTEde cel putin 3 ani.
-desemnarea de catre ofertant ca responsabili cu controlul tehnic de calitate in constructii(CQ)de persoane care sa fie atestate tehnico-profesional pentru domeniile: constructii civile, drumuri, lucrari de canalizare si imbunatatiri funciare, alimentare cu apa, cu experienta in activ. de CQ de cel putin 3 ani.
Prezentarea de certificate cu termen de valabilitate la zi, privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii, mediului si securitate in munca, ce se aplica in perioada indeplinirii contractului:
-pentru servicii de proiectare-ISO 9001:2008 sist. de manag. al calitatii, sau echivalentulin copie legalizata, ISO 14001:2005 pentru manag. de mediu, sau echivalentulin copie legalizata, OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala sau echivalentulin copie legalizata.
-pentru executie lucrari-ISO 9001:2008 sist. de manag. al calitatii, certif. de atestare privind marca de calitate in constructii-QMark-Aprobat sau echivalentulin copie legalizata, ISO 14001:2005 pentru manag. de mediu, OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala, sau echivalentulin copie legalizata.
Inf. privind subcontractantii:
-completarea si prezentarea form. D cu subcontractantii, specializarea acestora.In cazul asocierii se prezinta in mod obligatoriu acordul de asociere.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
25%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic 1
15%
Descriere: Durata prest. serv. proiectare+Durata exec. lucr.
3.
Punctaj tehnic 2
40%
Descriere: Tehn. propusa+Cost mentenanta+Management trafic
4.
Punctaj tehnic 3
20%
Descriere: Perioada de garantie
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.11.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.12.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.12.2009 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Ofertanti, imputerniciti ai acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR Masura 322
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire si caietul de sarcini este atasata prezentului anunt, adresa site: www.e-licitatie.ro Plansele aferente proiectului se pun la dispozitia ofertantilor pentru consultare la sediul autoritatii contractante, sau pot fi eliberate gratuit, in baza unei cereri de intentie transmisa cu cel putin 24 de ore inaintea, prezentarii pentru ridicarea documentelor.Plansele se pot consulta la sediul autoritatii contractante, deoarece, din motive tehnice, nu au putut fi postate pe SEAP.O vizita pe teren va fi organizata de catre Autoritatea contractanta, pe data de 19.11.2009, orele 10, 00. Locatia: Comuna Sacaseni, judetul SATU MARE.Toti ofertantii vor confirma in scris primirea procesului verbal (raportului) incheiat la vizita pe teren in max. 3 zile si il vor include/anexa in oferta lor.Daca un ofertant nu a participat la vizita pe teren organizata de Autoritatea contractanta la data precizata acesta trebuie sa efectueze pe propria raspundere vizita pe teren (in mod obligatoriu va fi insotit de un reprezentant al autoritatii contractante), sa intocmeasca raportul vizitei pe teren, sa-l depuna cu numar de inregistrare la Autoritatea contractanta si sa introduca acest document in oferta sa.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel, sectia contencios administrative si fiscal
Adresa postala: Curtea de apel Oradea, Parcul Traian, nr. 10, Localitatea: Oradea, Cod postal: 410033, Romania, Tel.0259426881, Fax: 0259425903
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile de la data luarii la cunostinta a actului invocat ca nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria comunei Sacaseni
Adresa postala: str. Principala, nr. 467, Localitatea: Sacaseni, Cod postal: 447275, Romania, Tel.0261822608, Email: [email protected], Fax: 0261822605
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.11.2009 18:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer