Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru " Reabilitare si modernizare Pavilion B1- Spatii de invatamant"


Anunt de participare numarul 58171/09.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative
Adresa postala: Str. Povernei nr. 6-8, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Punct(e) de contact: Mariana Postamentel, Tel.3140383, Email: [email protected], [email protected], [email protected], Fax: 3127094, Adresa internet (URL): www.snspa.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru " Reabilitare si modernizare Pavilion B1- Spatii de invatamant"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: B-dul Biruintei nr. 25, oras Pantelimon, jud. Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Expertiza tehnica, proiect tehnic si detalii de executie, intocmire documentatie avize, autorizatie de construire, asistenta tehnica pe perioada de executie, executie lucrari.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
74232200-6 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.1)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform temei de proiectare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 000, 000 si 4, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.08.2008 pana la 25.08.2009
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in valoare de 43000 lei. Garantia de buna executie 8% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.3.Certificate fiscale pentru confirmarea privind plata taxelor si impozitelor locale si cele la bugetul general consolidat.4.Certificat de inregistrare fiscala si certificat constatator eliberat de ORC.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani.2.Bilant contabil la 31.12.2007, vizat de DGFP.3.Balanta de verificare la 31.05.2008.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri: cel putin egala cu 4000000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie cu principalele contracte de servicii si lucrari prestate si/sau executate in ultimii 3 respectiv 5 ani.2.Certificate: ISO 9001/2001(ptr. lucrari si servicii)/echivalente; ISO 14001/2005 sau echivalent;OHSAS 18001.3.Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii desemnat pentru indeplinirea contractului.4.Declaratii privind echipamentele tehnice si utilajele de care dispune pentru indeplinirea contractului.5. Informatii privind subcontractantii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3 contracte de lucrari similare in valoare totala de 2000000 lei. Un contract de servicii similar in valoare de 99000 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Oferta financiara
70%
Descriere:
2.
Termen de executie
20%
Descriere:
3.
Garantia lucrarii
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2008 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 5 RON
Conditii si modalitate de plata: La casieria SNSPA, Bucuresti, str. Povernei nr.6-8, sector 1, corp B etaj 2.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.08.2008 12:00
Locul: Sediul SNSPA, Bucuresti, str. Povernei nr. 6-8, sector 1.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bucuresti, sectia a VIII-a de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr.107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213323564, Email: [email protected], Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Tehnic, Investitii si Achizitii
Adresa postala: Str. Povernei nr.6-8, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010643, Romania, Tel.0213140383, Email: [email protected], Fax: 0213127094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.07.2008 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer