Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat: ?Modernizare DC 74 Savarsin-Troas, modernizare strazi, infiintare camin de batrani si dotarea caminului cultural prin achizitie costume si instrumente populare pentru ansamblu


Anunt de participare numarul 107073/03.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SAVARSIN (CONSILIUL LOCAL SAVARSIN)
Adresa postala:  Savarsin, nr. 37, jud. Arad, Localitatea:  Savarsin, Cod postal:  317270, Romania, Punct(e) de contact:  Ileana Herbei, Tel. 0257557270, Email:  [email protected], Fax:  0257557170, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat: ?Modernizare DC 74 Savarsin-Troas, modernizare strazi, infiintare camin de batrani si dotarea caminului cultural prin achizitie costume si instrumente populare pentru ansamblul folcloric dubasii de Savarsin, in comuna Savarsin, judetul Arad?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Savarsin, jud.Arad
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: Proiect integrat: ?Modernizare DC 74 Savarsin-Troas, modernizare strazi, infiintare camin de batrani si dotarea caminului cultural prin achizitie costume si instrumente populare pentru ansamblul folcloric dubasii de Savarsin, in comuna Savarsin, judetul Arad?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Modernizare DC 74 Savirsin-Troas?;Servicii de proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Modernizare strazi, in comuna Savarsin, judetul Arad?;
Servicii de proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru: ?Infiintare camin de batrani in localitatea Caprioarea, comuna Savarsin, judetul Arad?.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 049, 864RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este: 120.000 RON; Garantia de buna executie se va constitui in procent de: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin Masura 322, Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), implementat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl.privind eligibilitatea; Decl.privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006 actualizata;Decl.privind calitatea de participant la procedura; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat; Certificatfiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile + anexele la data: 31.12.2007, 31.12.2008, 31.12.2009, vizate si inregistrate de organele competente. Situatia economico-financiara pentru exercitiile financiare: 2007, 2008, 2009, trebuie sa prezinte profit.Daca un ofertant are conturi deschise la mai multe banci, va prezenta formularul de identificare financiara pentru fiecare banca.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(2007, 2008, 2009) sa fie egala sau mai mare decat: 18.000.000 RON.Disponibil resurse reale negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci sau orice alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a prezentului contract pentru o valoare de minim 2.250.000 RON, avand ca destinatie cheltuieli pentru realizarea contractului ce face obiectul prezentei proceduri.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani; Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani; Fisa de experienta similara; Decl.privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului; Decl.privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009); Decl.privind personalul de conducere si personalul responsabil de indeplinirea contractului; Certificat tip B emis de ANRE pentru proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile si industriale; Decl.privind respectarea conditiilor de munca si protectia muncii; Certificat privind implementarea standardelor de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalentul); Certificat privind implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalentul); Certificat privind implementarea standardelor de management al sanatatii si securitatii in munca(OHSAS 18001 sau echivalentul); Decl.privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Incheierea si indeplinirea unui contract al carui obiect a fost proiectarea de drumuri, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 180.000 RON, la care se vor atasa: procesul verbal de predare-primire proiect si recomandarea din partea beneficiarului/clientului;Incheierea si indeplinirea unui contract al carui obiect a fost proiectarea de constructii civile, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 100.000 RON, la care se vor atasa: procesul verbal de predare-primire proiect si recomandarea din partea beneficiarului/clientului;Incheierea si indeplinirea unui contract al carui obiect a fost executia de lucrari dedrumuri, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 6.400.000 RON, la care se vor atasa: procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului;Incheierea si indeplinirea unui contract al carui obiect a fost executia de constructii civile, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat: 2.000.000 RON, la care se vor atasa: procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor si recomandarea din partea beneficiarului/clientului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.09.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.09.2010 10:00
Locul: Primaria Comunei Savarsin, nr.37, jud.Arad.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Observatori desemnati C.R.P.D.R.P; Observatori desemnati U.C.V.A.P.; Membrii comisiei de evaluare; Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, Persoane autorizate de autoritatea contractanta.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR) - Fondul European Agricol pentru Dezvoltare Rurala (FEADR), Masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, sector 3., Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala:  Str. Piata Tepes Voda, nr.2A, jud.Timis., Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania, Tel. 0256498054, Email:  [email protected], Fax:  0256498092
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.08.2010 18:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer