Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ?Servicii de proiectare si executie lucrari, pentru obiectivele din Lotul 1 si Lotul 2:


Anunt de participare numarul 107148/04.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Dobrovat(Primaria comunei Dobrovat)
Adresa postala:  sat Dobrovat, comuna Dobrovat, judet Iasi, Localitatea:  Dobrovat, Cod postal:  707175, Romania, Punct(e) de contact:  Gaby Patlagica, Tel. 0232321207, Email:  [email protected], Fax:  0232321207, Adresa internet (URL):  www.primariadobrovat.com, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
?Servicii de proiectare si executie lucrari, pentru obiectivele din Lotul 1 si Lotul 2:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Dobrovat , judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
?Servicii de proiectare si executie lucrari, pentru obiectivele din Lotul 1 si Lotul 2:
Lotul 1: Modernizare drumuri comunale DC 57 SI DC 57A in comuna DobrovatLotul 2:
2.1. Construire centru de asistenta dupa programul scolar tip after ? school, in comuna Dobrovat
2.2. Restaurare biserica cu hramul Sf. Mc. Pantelimon, monument istoric, cod LNMI/2004 1373-II-M-B-04149, in comuna Dobrovat?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71210000-3-Servicii de consultanta in arhitectura (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
?Servicii de proiectare si executie lucrari, pentru obiectivele din Lotul 1 si Lotul 2:
Lotul 1: Modernizare drumuri comunale DC 57 SI DC 57A in comuna DobrovatLotul 2:
2.1. Construire centru de asistenta dupa programul scolar tip after ? school, in comuna Dobrovat
2.2. Restaurare biserica cu hramul Sf. Mc. Pantelimon, monument istoric, cod LNMI/2004 1373-II-M-B-04149, in comuna Dobrovat?
Valoarea estimata fara TVA: 8, 492, 373RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie de participare169000din care Lotul 1 -142000 Lotul 2-27000scrisoare de garantieordin de plata
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri alocate din Fonduri europene-FEADR-Masura 322 si din Bugetul local al comunei Dobrovat, judetul Iasi. Plata se efectueaza prin ordin de plata la Trezorerie
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
contract de asociere in forma autentificata-conditie necesara pentru buna desfasurare a contractului
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
- neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, actualizata
Documente solicitate:
? FORMULAR nr. 12A (din sectiunea FORMULARE si MODELE)- neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, actualizata
Documente solicitate:
- FORMULAR nr. 12B (din sectiunea FORMULARE si MODELE)
1. Persoanele juridice romanetrebuie sa prezinte:
a. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local;b. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale si pentru toate sediile secundare;c. Certificate constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat ? Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si Administratia Finantelor Publice Locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime: 1. Bilanturi contabile pe ultimii 3 ani incheiati (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de organele competente.2.Informatii generale, cu declararea cifrei medii anuale de afaceri din constructii pe ultimii 3 ani, pentru care exista exercitiul financiar incheiat (2007, 2008, 2009). Valorile vor fi exprimate lei.Informatii privind disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea lucrarilor: Scrisori de bonitate din partea bancilor (eliberate cu cel mult 30 zile inaintea datei limita de depunere a ofertei), in original sau copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: Se vor prezenta documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilorin suma depentruLotul 1:1.750.000leipentruLotul2:340.000lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte minime obligatorii:
1. Ofertantul trebuie va nominaliza dotarile tehnice care vor participa direct la indeplinirea contractului, in conformitate cu documentatia tehnica.- se va completa Formularul nr. 12H si anexa la formularul 12H (din sectiunea FORMULARE si MODELE);Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de dotarea minima(proprie sau prin contracte de inchiriere, leasing, etc.) necesara indeplinirii contractului, in conformitate cu cerintele din documentatia tehnica.Anexa la formularul 12H va fi insotita de prezentarea (dupa caz) de contracte sau conventii de inchiriere, etc, pentru utilaje, echipamente, mijloace de transport, etc, in copie legalizata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-Dotarea minima obligatorie: statie sortare-concasare agregate ? min. 1 buc.;statie preparare mixturi asfaltice ? min. 1 buc.;statie preparare betoane ? min. 1 buc.-experieta similararepartizot finisor de mixturi asfaltice la cld-min. 2 buc1. Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani - FORMULARUL nr. 12 F (din sectiunea FORMULARE si MODELE) si declaratie privind lista principalele prestari de servicii din decursul ultimilor 3 ani - FORMULARUL nr. 12 EOfertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara(executie lucrari de modernizare drumuri) a carui valoare sa fiede cel putin 5.000.000 lei fara TVA.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) in ultimii 3 ani, a unui contract de proiectare lucrari de modernizare drumuri, a carui valoare sa fiede cel putin350.000lei fara TVAPentru LOTUL 2: a) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii (semnarii) si indeplinirii in ultimii 5 ani, a unui contract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri) a carui valoare sa fiede cel putin: 780.000 lei, fara TVA, pentru contractul de lucrari de constructii civile si instalatii pentru cladiri.Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii si indepliniriiin ultimii 5 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel putin uncontract de lucrari de natura si complexitate similara lucrarilor ce fac obiectul procedurii (lucrari din categoria interventiilor la constructii restaurare-consolidare monumente istorice), si un contract cu o valoare de cel putin: 520.000 lei, fara TVA, pentru contractul de lucrari din categoria interventiilor la constructii: restaurare-consolidare monumente istori) Ofertantul trebuie sa faca dovada incheierii in ultimii 3 ani, in calitate de contractant, asociat sau subcontractant, a cel putin un contract de proiectare lucrari de constructiisi instalatii pentru cladiri si lucrari din categoria interventiilor la constructii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie a lucrarilor
30%
Descriere:
3.
Timpul de mobilizare privind inlaturarea neconformitatiloraparute in perioada de garantie de buna executie
15%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.09.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.09.2010 11:00
Locul: SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI DOBROVAT
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele care pot asista la deschiderea ofertelor: - membrii comisiei de evaluare;
- reprezentantii autorizati ai ofertantilor;
- observatorii desemnati de APDRP ? CRPDRP Iasi
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatireaserviciilor de baza pentru economia si populatiarurala si punerea in valoare a mostenirii rurale.Program FEADR-Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
documentatia poate fi ridicata si de la sediul primariei Dobrovat-comuna Dobrovat, judetul Iasi
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. STAVROPOLEOS nr. 6, SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. (+4) 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  (+4) 0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala:  str. ANASTASIE PANU, nr. 5 bis, Localitatea:  IASI, Cod postal:  700024, Romania, Tel. 0232/260600, Email:  [email protected], Fax:  0232/255907
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 (cinci zile)conform art 256^2 lit b din OUG 34/2996 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartiment achizitii publice
Adresa postala:  Primaria comunei Dobrovat, judetul Iasi, Localitatea:  IASI, Cod postal:  707175, Romania, Tel. 0232321207, Email:  [email protected], Fax:  0232321207, Adresa internet (URL):  www.primariadobrovat.com
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2010 09:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer