Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: ?Modernizare drum comunal, construire centru de zi pentru copii, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floare


Anunt de participare numarul 108222/23.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA BICAZ CHEI (PRIMARIA BICAZ CHEI)
Adresa postala:  BICAZ CHEI , NEAMT, Localitatea:  Bicaz-Chei, Cod postal:  617060, Romania, Punct(e) de contact:  MARCELA-VIRGINIA ONIGA, Tel. 0233255773, Email:  [email protected], Fax:  0233255712, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul: ?Modernizare drum comunal, construire centru de zi pentru copii, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei? si achizitie utilaj pentru intretinerea drumurilor, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Bicaz Chei, judetul Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de proiectare si executie va cuprinde:
Actiunea I ??Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?;
Actiunea II ? ?Construire centru de zi pentru copii, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?;
Actiunea III ? ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
- Actiunea I cuprinde ?Modernizare drum comunal, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?, pe o lungime de 3.110 m;
- Actiunea II cuprinde ?Construire centru de zi pentru copii, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?;
- Actiunea III cuprinde ?Reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale prin ansamblul artistic ?Floarea Reginei?, comuna Bicaz Chei, judetul Neamt?.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 832, 254RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este 175.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 1 - DECLARATIE privind situatia personala a operatorului economic, completat in original, datat, semnat si stampilat.
Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social si punctul/punctele de lucru in original sau copie legalizata.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata.
Declaratie pe proprie raspundere in care ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie in conformitate cu Formularul nr. 2 completat in original, datat, semnat si stampilat.
Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata.
Certificat APDP pentru serviciile de proiectare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale privind societatea din care sa rezulte ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este minim 17.500.000 lei.
Completarea si prezentarea Formularului nr. 3 ?Informatii generale? si Anexa 3A. (cerinta valabila pentru fiecare membru al asociatiei).
Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 34 ? Declaratie IMM.
Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil. (cerinta valabila pentru fiecare membru al asociatiei)
Ofertantul va prezenta o adresa din partea unei unitati bancare, in original, care sa garanteze ca ofertantul are disponibil in cont sau are o linie de credit aprobata si neconsumata in suma de 1.700.000 lei numai pentru aceasta lucrare.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista principalelor contracte de servicii ? Formularul nr. 4?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din care sa reiasa ca ofertantul a elaborat si finalizat in ultimii 3 ani: maxim 2 proiecte tehnice similare cu cel care face obiectul actiunii I, din care unul cu o valoare de minim 240.000; maxim 3 proiecte tehnice similare (constructii civile) cucel care face obiectul actiunilor II si III, cu o valoare de minim 100.000 lei.
2. Lista principalelor lucrari de constructii ? Formularul nr. 6?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa reiasa: maxim 2 contracte de lucrari similare cu cel care face obiectul actiunii I, semnate si in executie, cu o valoare cumulata de cel putin 3.500.000 lei, minim 1 contract de lucrari de constructii similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunilor II si III, cu o valoare de cel putin 1.000.000 lei.
Formularul nr. 7 ?Experienta similara? pentru fiecare contract prezentat ca experienta similara.
3. Lista utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii: completarea Formularului nr. 5 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?.
Formularul nr. 8 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?
?Declaratie privind respectarea legislatiei de securitate si sanatate in munca? ? Formularul nr. 10.
ISO 9001, ISO 14001
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Servicii proiectare: 1 sef proiect specializarea drumuri si poduri ? inginer proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani; 1 inginer specializarea ingineria mediului; 2 ingineri proiectanti specializarea CFDP; 1 arhitect, cu drept de semnatura membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, cu experienta de minim 5 ani in domeniu; 1 inginer proiectant CCIA (Constructii Civile, Inginerie, Arhitectura), cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CCIA de minim 5 ani in domeniu; 1 inginer instalatii, autorizat ANRE, grad II A, cu experienta profesionala de minim 5 ani in domeniu.Lucrari executie: 1 sef santier specialitatea constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta in domeniu de minim 5 ani;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 sef santier specialitatea constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu; 1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 inginer instalatii cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 electrician autorizat ANRE, grad II B, cu experienta de minim 3 ani in domeniu; 1 responsabil cu protectia muncii si PSI cu experienta de minim 2 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
20%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
20%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.10.2010 13:00
Locul: Comuna Bicaz Chei, judetul Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante , pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preantampina evantuale neplaceri , cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei , ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau , va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513.296, Email:  [email protected], Fax:  0234/514.750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul de achizitii publice din cadrul primariei comunei Bicaz Chei
Adresa postala:  comuna Bicaz Chei, judetul Neamt, Localitatea:  Bicaz Chei, Cod postal:  617060, Romania, Tel. 0233/255.712, Fax:  0233/255.712
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2010 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer