Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii din cadrul proiectului integrat: ?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure


Anunt de participare numarul 111616/19.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA URZICENI
Adresa postala:  str. PRINCIPALA nr.238, Localitatea:  Urziceni, Cod postal:  447340, Romania, Punct(e) de contact:  IUDITA TEMPFLI, Tel. 0261-874215, Email:  [email protected], Fax:  0261-874235, Adresa internet (URL):  www.comunaurziceni.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii generale ale administratiei publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii din cadrul proiectului integrat: ?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure si infiintare after school in localitatea Urziceni, jud. Satu Mare.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Urziceni, jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare(elaborare proiect tehnic, detalii de executie, doc.pt.obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor faza PT, si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pt. fiecare actiune in parte) si executie lucrari pentru:
?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure si infiintare after school in localitatea Urziceni, judetul Satu Mare.?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 873, 012RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 195000 lei.Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului(fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programulprin FEADR, masura 322in baza contractului de finantarenr.C322010963200038/29.06.2010, incheiat intre APDRP si Comuna Urziceni, jud. Satu Mare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Ofertantii nu trebuie sa se gaseasca in nici una din situatiile de conflict de interese prevazute in OUG nr. 34/2006, Certificatul de inregistrare, Certificatul constatator complet in original emis de Oficiul Registrului Comertului, Atestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice, Atestat ISCIRpentru executia de lucrari de instalatii termice.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009- impreuna cu confimarea de depunere la ORC, toate fomularele F10, F20, F30, F40), Identificarea financiara, Scrisoare de bonitate bancara , Bonitatea financiara (lichiditatea generala pe ultimulan ), Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani va fi de cel putin19200000 lei
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului C2 - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani ;Completarea si prezentarea formularului C2 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5ani ;Se vor prezenta: Contractsi Recomandare din partea beneficiarului (pentru fiecare contract )Completarea si prezentarea formularului F - Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani(pentru servicii de proiectare si pentru executie lucrari)Declaratii privind personalul pentru contract (pentru servicii de proiectare si pentru executie lucrari) , Declaratie privind dotarea tehnica- ISO 9001:2001 ori ISO 9001:2008 sistemul de management al calitatii - sau echivalent
- ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu sau echivalent- OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala sau echivalentul
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1
5%
Descriere: D. prestarii serviciilor +D.executiei lucrarilor
3.
Tehnic 2
10%
Descriere: Perioada cea mai lunga de garantie
4.
Tehnic 3
35%
Descriere: Tehnologia propusa, Costuri de mentenanta
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.12.2010 09:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.12.2010 11:00
Locul: Comuna Urziceni, Loc.Urziceni str.Principala, nr. 238, judetul Satu Mare
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programulprin FEADR, masura 322 -"Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
La II.1.6)se adauga: 7100000-8-Servicii de arhitectura, de constructii, de inginerie si de inspectie, 71311100-2 Servicii de asistenta tehnica, La III.2.3)se adauga : pentru serviciilor de proiectare trebuie sa fi elaborat cel putin un proiect tehnic pentrudrum comunal sau drum de categorie superioara, pe o lungime de minim 6, 50 km, cu o valoare de 214076 lei fara TVA si doua proiecte tehnice / de reabilitare sau constructii civile, cu valoarea cumulata de45500 lei fara TVA.;Pentru indeplinirea partii de PROIECTAREsa contina minim: 1(un)arhitect cu drept de semnatura, 1(un)inginer constructii civile, 1(un)inginer instalatii electrice, 1(un) ingineri instalatii pentru constructii, 1(un)inginer CFDPPentru executie lucraritrebuie sa fi derulat si finalizat cu succes cel putin un contract de executie lucrari pentru drum de categorie superioara cu o valoare de cel putin 7.708.584 lei fara TVA si 3 (trei) contracte de reabilitare sau constructii civile a caror valoare cumulata sa fi de cel putin 1.900.000 lei fara TVA.Se solicita ca echipa pusa la dispozitie pentru indeplinirea partii de EXECUTIE LUCRARI sa contina minim: -sef santier -1 inginer CFDP, minim 10 ani vechime in specialitate.-adjunct sef de santier ? 1 inginer CFDP, minim 10 ani vechime in specialitate-sef punct de lucru -1 inginer CFDP, minim 10 ani vechime in specialitate-Responsabil tehnic cu executia RTE? 1 inginerCFDP-Responsabil cu controlul calitatii CQ ? 1 inginer CFDP-sef santier -1 inginer CCIA, minim 10 ani vechime in specialitate.-adjunct sef de santier ? 1 inginer CCIA, minim 10 ani vechime in specialitate-sef punct de lucru -1 inginer CCIA, minim 10 ani vechime in specialitate-Responsabil tehnic cu executia RTE? 1 inginerCCIA-Responsabil cu controlul calitatii CQ ? 1 inginer CCIA
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa postala: Adresa Postala: Str. Stravopoleos nr.6 Sector 3 , Localitate: Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare - Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr. 8 , Localitatea: Satu Mare, Localitatea:  Satu Mare, Cod postal:  440037, Romania, Tel. 0261-874.215, Fax:  0261-874.215
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepind cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Achizitii publice din cadrul Primariei Urziceni
Adresa postala:  Str. Plrincipala Nr..238, Localitatea:  Urziceni, Cod postal:  447340, Romania, Tel. 0261-874215, Email:  [email protected], Fax:  0261-874215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.11.2010 20:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer