Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322


Anunt de participare numarul 111781/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sagu
Adresa postala:  Nr. 219, Localitatea:  sagu, Cod postal:  317310, Romania, Punct(e) de contact:  Emilia Branet, Tel. 0257418101, Email:  [email protected], Fax:  0257418323, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sagu, sat Cruceni si localitatea Fiscut
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea activitatilor de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani din sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215212-6-Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356100-9-Servicii de control tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza activitati de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut
Valoarea estimata fara TVA: 8, 746, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 174926 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea, Neincadrarea in prevederile art. 181, Calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, certificate contatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale.Copii certif.ORC: Pt.comp.de proiectare: codurile CAEN 7111 (Rev. 2)?activ.de arhitectura si CAEN 7112 (Rev. 2)?activ.de inginerie si consultanta tehnica legate de acestea;Pt.comp.de lucrari: codurile CAEN 4211 (Rev. 2)?lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor si CAEN 4120 (Rev. 2)?lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatiile generale si a cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, copii bilanturi, profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv, Angajamentul privind asigurarea riscului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 17490000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Dovada experientei se face cu copii dupa recomandari din partea beneficiarilor. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie. Se va face dovada asigurarii pesronalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri, diplome). Declaratia privind personalul ce va fi angajat in contract; Angajamentul ofertantului privind resursele umane
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max.2contr.fin./curs, ob proi;1 ob.sim: proi.drum, strazi, val.min 142500 lei;max.2 contr.fin/cursob.proi.obiectiv sim;constr.civ, val.min.89000 lei; max.2contr.fin./curs ex.ob.ex.lucr.sim: drum, strazi, val.min.5700000 lei;max.2 contr.fin, /curs ex.ob.ex.lucr.sim.(constr.civ.)val.min.2000000lei; Contr.vor fi similare ca val.si complexitate.Se prez, cert.de buna ex./echiv.si recom.ce atesta calit.ex/prest-copii cf.cu orig.Cer.pr.dotari, utilaje, echip: pt.proi.inf.priv.dotarile spec: PC, licente pt progr.spec.pt.proi.asist.de calc(soft spec.pt.proiect.?AutoCad, etc)copiator, echip. pt.edit(imprim.plot)soft spec.pt.intocm.cantit. lucr.Cer.min.obl.exec: 1 statie prod.betoane;1 st. prep.mixturi asfalt;4 buldoexc;2 cilindrucompactor terasament;2 cilindru compactor lis;2 cilindru compactor pneu-lis;2 buldozer;2 autogreder;4 excavator;4 incarcator frontal;pt. echip/utilaj. mention.prez copie rap.de insp.tehn.valab.la data desch.of.;automacara 1;autobasculanta 5; autocisterna stropitoare 2;autocamioane transp. marfa 4;autobetoniera 5;autopompa beton 1; laborat.incercari grad II-1 buc;Of.va avea pers.cu exp.in dom.proiect: 1 ing.constr./arh.dr.de semn. spec.constr.civ, exp.pr.min.5 ani;1 ing.drum.si pod.spec.drum.si pod, exp.proiect.min.5 ani;1 ing. instal.pt.constr.spec.instal.in constr.exp.proi. min.5 ani.Of.va avea pers.spec.dom.exec: 1 coord. lucr.spec.drum.si pod.exp.drum.min.5 ani;1 sef santier-ing.drum.CFDP spec.drum.si pod, exp.drum. min.5 ani;1 RTE.dom.constr.drum.si pod, exp.drum. min.5 ani;1 resp.asig.calit.dom.constr.de drum.si pod, exp.drum.min.5 ani;1 sef santier-ing.constr. civ.spec.constr.civ, exp.constr.civ.min.5 ani;1 RTE dom.constr.civ, exp.constr.civ.min.5 ani;1 resp. asig.calit.dom.constr.civ., exp.constr.civ.min.5 ani;1 ing.instal.constr.spec.instal.in constr. exp.exec.min.5 ani;Of.va avea Certif.tip B ANRE pt.proiect.siexec.instal.el.int.pt.constr.civ.si ind, bransam.aeriene si subterane, la tens.nomin.de 0.4 kV;Of.va dep.decl.pe pr.rasp.priv.resp.cond. de munca si prot.muncii.Of.va depune cert.val.SR EN ISO 9001/echiv.;cert.val SR EN ISO14001/echiv.; cert.valab, OHSAS 18001/echiv.;cert.val.SA 8000/echiv, toate certif.pt.un ob.de act.relev.in rap.cu ob.proc.-copii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.12.2010 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.12.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.12.2010 11:00
Locul: loc. Sagu, nr. 219, jud. Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputernicitii ai ofertantiilor, observatori APDRP si UCVAP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, prin Programul PNDR, Masura 322.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Strada Stravopoleos nr. 6 , Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030081, Romania, Tel. 040-21- 3104641, Email:  [email protected], Fax:  040-21-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Arad, Sectia comerciala si de contencios administrativ
Adresa postala:  Bd. Gen. Vasile Milea, Nr.2-4, judetul. Arad, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310131, Romania, Tel. 0257/250114, Email:  [email protected], Fax:  0257/251700
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform OUG 34/2006 art. 256 si urm.cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sagu
Adresa postala:  Nr. 219, Judetul Arad, Localitatea:  Sagu, Cod postal:  317310, Romania, Tel. 0257/418101, Email:  [email protected], Fax:  0257/418323
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 17:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer