Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii din cadrul proiectului integrat: ?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure
Anunt de participare numarul 113477/27.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA URZICENI
Adresa postala: str. PRINCIPALA nr.238, Localitatea: Urziceni, Cod postal: 447340, Romania, Punct(e) de contact: IUDITA TEMPFLI, Tel. 0261-874215, Email: [email protected], Fax: 0261-874235, Adresa internet (URL): www.comunaurziceni.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivele de investitii din cadrul proiectului integrat: ?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure si infiintare after school in localitatea Urziceni, jud. Satu Mare.?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Urziceni , Jud. Satu Mare
Codul NUTS: RO115 - Satu Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectare(elaborare proiect tehnic, detalii de executie, doc.pt.obtinerea autorizatiilor, avizelor si acordurilor faza PT, si asistenta tehnica pe perioada implementarii proiectului pt. fiecare actiune in parte) si executie lucrari pentru:
?Drum comunal Urziceni-Urziceni Padure si strazi in localitatea Urziceni, reabilitare camine culturale in localitatile Urziceni si Urziceni Padure si infiintare after school in localitatea Urziceni, judetul Satu Mare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45233000-9-Lucrari de constructii, de fundatie si de imbracare a autostrazilor si a drumurilor (Rev.2)
45453000-7-Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 9, 873, 012RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in suma de 195000 lei.Garantia de buna executie 10 % din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Proiect finantat prin programul prin FEADR, masura 322 pe baza contractului de finantare nr.C322010963200038/29.06.2010
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului V/12 A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, Ofertantii nu trebuie sa se gaseasca in nici una din situatiile de conflict de interese prevazute in OUG nr. 34/2006, Certificatul de inregistrare, Certificatul constatator complet in original emis de Oficiul Registrului Comertului, Atestat ANRE pentru executia de lucrari de instalatii electrice, Atestat ISCIR pentru executia de lucrari de instalatii termice.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile pe ultimii trei ani (2007, 2008, 2009- impreuna cu confimarea de depunere la ORC, toate fomulareleF10, F20, F30, F40), Identificarea financiara-Formular nr. 7 Daca ofertantul are conturi la mai multe banci va prezenta documentatie pentru fiecare, inclusiv Trezorerie, Cifra de afaceri medie anuala pe ultimi 3 ani va fi de cel putin 19 200 000 lei In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efectrespingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului V/D.4 - Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3 ani ? in original;Completarea prezentarea formularului V/D.4 - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani ;Se vor prezenta: Contract si Recomandare partea beneficiarului (pentru fiecare contract )Completarea si prezentarea formularului V/D.6.1 - Declaratie privind efectivele medii
anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani(pentru servicii de proiectare si pentru executie
Declaratii privind personalul pentru contract (pentru servicii de proiectare si pentru executie lucrari) , declaratii pe propria raspundere - Formular V/D.5. - ca are dotarea necesara indeplinirii contractului ? va fi completata separat pentru serviciile de proiectare si separat pentru executia de lucrari
- ISO 9001:2001 ori ISO 9001:2008 sistemul de management al calitatii - sau echivalent
- ISO 14001:2005 pentru managementul de mediu sau echivalent
- OHSAS 18001:2007 sanatate si securitate ocupationala sau echivalentul
In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca "Cerinta obligatorie" nu este permisa completarea ulterioara,
neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Tehnic 1
5%
Descriere: Durata prestarii serviciilor+Durata Executie
3.
Tehnic 2
10%
Descriere: Perioada de garantie acordata lucrarilor
4.
Tehnic 3
35%
Descriere: Tehnologia propusa+ Costuri de mentenanta
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.01.2011 08:15
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.01.2011 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.01.2011 09:30
Locul: ComunaUrziceni, str. Principala, nr. 238, jud. Satu Mare.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate doi reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin programul prin FEADR, masura 322 Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii in baza contractului de finantare
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Ofertantii vor face dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin un contract si maxim trei contracte similare cu o valoare totala egala cu valoarea maxima a contractului pentru serviciul de proiectare (259.576 lei fara TVA).Ofertantii vor face dovada semnarii si indeplinirii in ultimii 5 ani a cel putin un contract si maxim trei contracte similare cu o valoarea totala egalacuvaloarea maxima a contractului pentru executia de lucrari (9.613.436 lei fara TVA).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Satu Mare ? Sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, nr.8, Localitatea: Satu Mare, Cod postal: 440037, Romania, Tel. 0261-716375, Fax: 0261-713760
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de achizitii publice din cadrul Primariei Urziceni
Adresa postala: Str.Principala nr.238, Localitatea: Urziceni, Cod postal: 447340, Romania, Tel. 0261-874.215, Email: [email protected], Fax: 0261-874.215
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.12.2010 11:51