Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: ?Modernizare drumuri locale, comuna Corbasca, judetul Bacau? si ?Infiintare camin social in comuna Corbasca, judetul Bacau? ? finantate prin PNDR/FEADR - Masura 322
Anunt de participare numarul 113645/30.12.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Corbasca (Consiliul Local Corbasca)
Adresa postala: Comuna Corbasca, jud. Bacau, Localitatea: Corbasca, Cod postal: 607120, Romania, Punct(e) de contact: Frunzete Vasile, Tel. 0234283 015, Email: [email protected], Fax: 0234283254, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: ?Modernizare drumuri locale, comuna Corbasca, judetul Bacau? si ?Infiintare camin social in comuna Corbasca, judetul Bacau? ? finantate prin PNDR/FEADR - Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Corbasca, jud. Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea activitatilor de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare drum comunal Corbasca ? Bacioiu ? Poglet, Camin social, sat Scarisoara si Promovarea patrimoniului cultural rural in comuna Corbasca, judetul Bacau.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor realiza activitati de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: ?Modernizare drumuri locale, comuna Corbasca, judetul Bacau? si ?Infiintare camin social in comuna Corbasca, judetul Bacau?
Valoarea estimata fara TVA: 8, 883, 169RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie in suma de 170.000 lei. Garantia de buna executie va fide 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind: Eligibilitatea, Neincadrarea in prevederile art. 181 si ale art. 691, Neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, Calitatea de participant la procedura; Certificat privind participarea la licitatie cu oferta independenta; Certificate de atestare fiscala privind lipsa datoriilor.- Pentru persoanele juridice/fizice romane: Copie dupa Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului; Certificat constatator, in original sau copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data deschiderii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor).- Pentru persoanele juridice/fizice straine : Copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ; documentele relevante, in original sau copie legalizata, si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completare formulare privind informatiile generale si a cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani;copii dupa bilanturi si dupa contul de profit si pierderi pe anii 2009, 2008 si 2007.2. Scrisoare de confirmare de fonduri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 17.000.000 lei; profitul net pe ultimii doi ani sa fie pozitiv.2. Scrisoarea de confirmare de fonduri prezentata va fi in suma de minim 2.000.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formularele privind experienta similara si Listele cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Acestea vor fi insotitede copiidupa contracte, recomandari din partea beneficiarilor sau dupa documente constatatoare.2. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie.3. Se va face dovada asigurarii personalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri, diplome). Declaratia privind personalul ce va fi angajat in contract. Angajamentul ofertantului privind resursele umane. Declaratie de exclusivitate si disponibilitate.
4. Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora; Acordul de subcontractare, in original sau copie legalizata; Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora; Acordul de asociere; Imputernicirea liderului asociatiei
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. -unul/mai multe contracte similare (proiectare lucrari de modernizare drumuri) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 399.000 lei, fara TVA;
-unul/mai multe contracte similare (proiectare constructii civile) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 46.759 lei.- unul/mai multe contracte similare (modernizare drumuri, inclusiv podete) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 7.000.000 lei;
- unul/mai multe contracte similare (executie constructii civile) a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 1.081.220 lei.2. Echipament pt. proiectare: o statie totala, calculatoare, soft pentru proiectare, copiator, imprimanta plot, softpt intocmirea cantitatilor de lucrari.Echipament pt. executia lucrarilor: statie de asfalt; statie de betoane; statie de sortare; autogreder; buldoexcavator; cilindru vibrator; excavator, incarcator frontal; repartizor-finisor de asfalt; autogudronator; aparat sudura polietilena cap la cap; autobetoniera; pompa de beton; autobasculanta.3. cel putin 1 inginer de specialitate CFDPsau echivalent - experienta min 5 ani; cel putin 1 inginer proiectant constructii civile sau echivalent - experienta min 5 ani; cel putin 1 coordonator echipa de proiectare ?experienta min 5 ani; un inginer autorizat cadastru-geodezie-cartografie - experienta min 3 ani; 2 tehnicieni cadastru funciar-topograf atestat min 1 an; o persoana cu experienta in utilizarea programelor de devize; cate un responsabil tehnic cu executia (pentru fiecare investitie in parte) atestat in domeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata; cate un responsabil CQ (pentru fiecare investitie in parte); un coordonator proiect/lucrari inginer CFDP - experienta drumuri de min 5 ani; un sef santier inginer/subinginer CFDP; un coordonator proiect/lucrari inginer CCIA - experienta constructii civile min 5 ani; un sef santier inginer/subinginer CCIA/CI.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de realizare a proiectelor tehnice (maxim 120 de zile)
10%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de realizare a lucrarii (maxim 16 de luni)
19%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Durata garantiei lucrarii (va fi in concordanta cu exigentele programului de finantare)
10%
Descriere: Componenta tehnica
5.
Capacitatea de mobilizare a resurselor
10%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.01.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.01.2011 13:00
Locul: Sediul Primariei Corbasca, comuna Corbasca, judetul Bacau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori CRPDRP Iasi si UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, prin Programul PNDR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Strada Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel. 0234513296, Email: [email protected], Fax: 0234514480
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stravopoleos nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform OUG 34/2006 art. 256 indice 2 alin. (1) lit. b) si urmatoarele, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Corbasca (Consiliul Local Corbasca)
Adresa postala: Comuna Corbasca, Judetul Bacau, Localitatea: Corbasca, Cod postal: 607120, Romania, Tel. 0234283015, Email: [email protected], Fax: 0234283254
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.12.2010 23:09