Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322
Anunt de participare numarul 114086/17.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Sagu
Adresa postala: Nr. 219, Localitatea: sagu, Cod postal: 317310, Romania, Punct(e) de contact: Branet Emilia, Tel. 0257/418101, Email: [email protected], Fax: 0257/418323, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru investitiile: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut, finantate prin PNDR/FEADR ? Masura 322
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Sagu, sat cruceni si localitatea Fiscut
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este realizarea activitatilor de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani din sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215212-6-Lucrari de constructii de aziluri de batrani (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71356100-9-Servicii de control tehnic (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va realiza activitati de proiectare si executie pentru investitiile ce fac parte din proiectul integrat: Modernizare strazi in comuna Sagu, infiintare camin de batrani in sat Cruceni si reabilitare camin cultural in localitatea Fiscut
Valoarea estimata fara TVA: 8, 746, 307RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
21 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare la licitatie de 174926 lei. Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri FEADR, prin programul PNDR, Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea cerintelor mentionate: Declaratii privind eligibilitatea, Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Calitatea de participant la procedura, Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor locale, certificate contatatoare privind capacitatea de executare a activitatii profesionale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completare formular privind informatiile generale si a cifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani, copii bilanturi, profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv, Angajamentul privind asigurarea risului profesional
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie minim 17.490.000 lei.Copie dupa Certificatul de Inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Pentru componenta de proiectare: codurile CAEN 7111 (Rev. 2) ? activitati de arhitectura si CAEN 7112 (Rev. 2) ? activitati de inginerie si consultanta tehnica legate de acesteaPentru componenta de lucrari: codurile CAEN 4211 (Rev. 2) ? lucrari de constructie a drumurilor si autostrazilor si codul CAEN 4120 (Rev. 2) ? lucrari de constructie a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita lista cu principalele prestari de servicii in ultimii 3 ani si principalele lucrari executate in ultimii 5 ani. Dovada experientei se face cu copii dupa recomandari din partea beneficiarilor. Declaratie privind echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii si executie. Se va face dovada asigurarii pesronalului de specialitate pentru proiectare si executie (CV-uri, diplome). Declaratia privind personalul ce va fi angajat in contract; Angajamentul ofertantului privind resursele umane.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
max.2 contr.finaliz./in curs, pt. proiectare drumuri de min 142500 lei;max.2 contr.finaliz/in curs, pt.proiectare constr.civile de min.89000 lei;max.2 contr.finaliz./in curs pt. exec. drumuri, de min.5700000 lei;max.2 contr.finaliz./in curs, pt. exec.constr. civile de min. 2000000 lei; Contr.vor fi similare ca val.si complexitate.Se prez, cert.de buna exec/echiv.si recomand.pt.calit.exec/prest;Cerinte dotari: pt.proiect: PC, licente pt.proiectare, copiator, imprim.plot, soft intocm.cantit.lucr. Cer.pt.exec: 1 statie prod.betoane;1 st. prep.mixturi asfalt;4 buldoexc;2 cilindrucompactor terasament;2 cilindru compactor lis;2 cilindru compactor pneu-lis;2 buldozer;2 autogreder;4 excavator;4 incarcator frontal;pt. echip/utilaj. mention.prez copie rap.de insp.tehn.valab.la data desch.of.;automacara 1;autobasculanta 5; autocisterna stropitoare 2;autocamioane transp. marfa 4;autobetoniera 5;autopompa beton 1; laborat.incercari grad II-1 buc;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2011 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.02.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.02.2011 11:00
Locul: Localitatea Sagu nr. 219, judetul Arad
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori APDRP si UCVAP
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Fonduri FEADR, prin Programul PNDR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Personal pt.proiectare: 1 ing.constr./arhitect constr.civile, 1 ing.drum.si pod.;1 ing.instalatii pt. constr.;Personal pt.executie: 1 coord.lucr.pt.drum.si pod.;1 sef santier-ing.drum.CFDP;1 RTE constr. drum.si pod;1 RTC constr.de drum.si pod;1 sef santier-ing.constr.civile;1 RTE constr.civile; 1 RTC constr.civile;1 ing.instalatii constr.;Certif.tip B ANRE pt.proiect.si exec.instal.electr.; Decl.priv.resp.cond.de munca si prot.muncii.Certif.valabil.ISO 9001/echiv;certif.valabil ISO 14001/echiv.;certif.valabila, OHSAS 18001/echiv.;certif.valabil SA 8000/echiv;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Strada Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030081, Romania, Tel. 021/3104642, Email: [email protected], Fax: 021/3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform OUG 34/2006 art. 256 si urmatoarele cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Sagu
Adresa postala: nr. 219, Localitatea: Sagu, Cod postal: 317310, Romania, Tel. 0257/418101, Email: [email protected], Fax: 0257/418323
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.01.2011 17:24