Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?AMENAJARI TURISTICE BALTA TUZLA, JUDETUL CONSTANTA?


Anunt de participare numarul 106284/18.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA TUZLA (PRIMARIA)
Adresa postala:  STR. CONSTANTEI, NR.67, Localitatea:  Tuzla, Cod postal:  907295, Romania, Punct(e) de contact:  DORINA PASCU, Tel. 0241747564, Email:  [email protected], Fax:  0241747904, Adresa internet (URL):  www.tuzla.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru obiectivul ?AMENAJARI TURISTICE BALTA TUZLA, JUDETUL CONSTANTA?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitate Tuzla, judetul Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare Proiect Tehnic si Detalii de executie, precum si executia de lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45212110-0 - Lucrari de constructii de centre de petrecere a timpului liber (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executia lucrarilor include sielaborarea proiectului tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea autorizatiei de construire, avizelor si acordurilor, verificarea proiectului precum si asistenta tehnica din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor .
Valoarea estimata fara TVA: 9, 668, 780RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare va fi de 190.000 leiCuantumul garantiei de buna executie este de5 % din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant/Asociere/Subcontractant
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, impozitele si taxele locale si a asigurarilor sociale de stat; Certificatul de cazier fiscal, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original sau copie ; Certificatul constator emis de Oficiul Registrului Comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale, bilanturile contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), garantarea sustinerii lucrarii pe durata realizarii acestora.1. Pentru proiectare? Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;? Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 280.000 lei.2. Pentru executie lucrari: ? Profitul net pe ultimul an sa fie pozitiv;? Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 19.000.000 leiCerinta minima obligatorieOfertantiivor trebui sa faca dovada dispunerii de resurse financiare printr-oscrisoare de garantie bancara (in original), la data deschiderii ofertelor, emisa de o institutie bancara autorizata, care sa garanteze din punct de vedere financiar, sustinerea lucrarii pe durata realizarii acestora.Cuantum minim al sustinerii financiare trebuie sa fie de 2.000.000 lei. (neprezentarea scrisorii de garantie bancara atrage descalificarea ofertantului)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Exp. similara, Decl. privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Decl. referit. la utilajele, instalatiile, echip. tehnice de care dispune op. ec. , Decl. prot. munciiDecl. subcontractantiInformatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea person. responsabil pentru indeplinirea contractului
Se vor prezenta CV-urile, diplom. de studiu, Certificarea sistemului de management al calitatiiDosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta minima, atat pentru proiectare cat si pentru executie, Pentru proiectare: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii a unui contract a carui valoare este de 140.000 lei si care sa aiba ca obiectservicii de proiectare.Pentru executie: Ofertantul trebuie sa faca dovada indeplinirii in ultimii trei ani a unor contracte a caror valoare insumata este de 9.500.000 lei din care cel putin un contract sa aiba valoarea minima de 5.000.000 lei si ca obiectlucrari de aceeasi natura si grad de complexitate cu lucrarea supusa licitatiei.Certificarea sistemului de management: Pentru proiectareSe vor prezenta: - documentele emise de organismele nationale/internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (care indeplineste cerintele standardului SR EN ISO 9001/2008 pentru urmatoarele domenii de activitate: arhitectura, inginerie si servicii de consultanta tehnica legate de acestea), certificarea sistemului de Management de Mediu (care indeplineste cerintele standardului SR EN ISO 14000/2005), sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale (conform cerintelor OHSAS 18001/2008).Pentru execurie lucrari: 1. Se vor prezenta: - documentele emise de organismele nationale / internationale acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii (conform cerintelor SR EN ISO 9001/2008), sistemului de management al mediului (conform cerintelor SR EN ISO 14001/2006), sistemului de management al sanatatii si securitatii ocupationale (conform cerintelor OHSAS 18001/2007), certificarea sistemului integrat (conform cerintelor cumulate SR EN ISO 9001/2008 - SR EN ISO 14001/2006 - OHSAS 18001/2007), a sistemelor ISO 27001si SA 8000 ;
- prezentarea unui dosar al sistemului propriu de conducere si de asigurare a calitatii lucrarilor
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.09.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.09.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.09.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Tuzla, ? Sos. Constantei nr. 67, Tuzla, jud. Constanta.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, experti, reprez. ai ofert.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, RO-030084, Bucuresti Romania, Tel.021.3104641, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  RO-030084, Romania, Email:  [email protected], Fax:  , Fax: 021.3104642, Adresa internet (URL):  : www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  Constanta, Strada Traian, nr. 23, Telefon: 0241.616003, 0241.606597, Fax: 0241.616003, Cod postal: 900743, TaraRomania, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  900743, Romania, Fax:  0241.616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Tuzla, compartiment Achizitii Publice, Localitatea Tuzla, Sos. Constantei nr. 67, judetul Constanta, RO- 907295, Telefon/Fax. 0241.747904, E-mail : [email protected].
Adresa postala:  Localitatea Tuzla, Sos. Constantei nr. 67, judetul Constanta, Localitatea:  Tuzla, Cod postal:  907295, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.08.2010 11:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer