Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)?
Anunt de participare numarul 134232/24.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. +40 264313160, Email: [email protected], Fax: +40 264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritati publice locale
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Turda
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda incluzand: proiectare (PT, DE, DTAC, etc.), documentatii obtinere avize si acorduri, asistenta tehnica, lucrari de decontaminare conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112340-0 - Lucrari de decontaminare a solului (Rev.2)
45262320-0-Nivelari (Rev.2)
45262640-9-Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)?
Din valoarea totala estimata de 70910592 lei , proiectarea reprezinta maxim 2342560 lei.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 910, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de1.418.200lei.Valabilitate: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de o soc de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Virament in contul Aut. Contr., confirmat prin extras de cont emis de Trezoreria Turda, in contul RO86TREZ2195006XXX000064, cod fiscal 4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie :1.prezentata in original si anexata la coletul cu oferta2.sa faca referire la procedura organizata de Autorit Contr.3.sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, 4. ?ivaloarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire ?i parafa lizibila a bancii, societa?ii de asigurare emitente si semnatura autorizata5.sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita, corespunzatoare cu cea inscrisa in documentatie Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie-prin scrisoare de garantie din partea unei banci conform Formularului nr.26 sau din partea unei societati de asigurari, care devine anexa la contract.Sau- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in conditiile art. 90(3) H.G.925/2006, conform caruia contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala pe care o va depune contractantul in contul deschis la dispozitia autoritatii contractante va fi de minim 0, 5% din pretul contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declara?ie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr.1
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 13
3.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr.2
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului si care figureaza in certificatul constatator emis de catre ONRC.
6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 12
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 17.
7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar
2.Crisan Radu ?administrator public
3.Popa Paula -secretar
4.Adace Daniela ?director executiv
5.Dardai Emil ?director executiv
6.Dumitru Iosif-arhitect sef
7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice
9.Berar Marioara ?achizitii publice Persoane juridice romane
SolicitatXPrezentarea Certificatului constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit cod CAEN 3900 ? Activitati si servicii de decontaminare, CAEN 3822 - Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/ 2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidarii voluntare sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridiceCertificatul se poate depune in original/copie legalizata/in copie conform cu originalul.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/ fizice straine
SolicitatXModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autorita?ile straine corespunzatoare, competente in ?inerea eviden?ei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Informatii privind situatia economico-financiaraMedia Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 70.910.500 , sau echivalentul sumei in Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
Lista privind principalele servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani
Experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare celei din caietul de sarcini, prin minim 1 maxim 6 contracte cu o valoare cumulata deminim68.568.000 lei fara TVA
Experti cheie: - Manager de Proiect ? studii geologice/protec?ia mediului, 3 aniexperienta in domeniul managementului de proiect, experien?a in proiecte de decontaminare
- Coordonator proiectare-inginer constructor-3 ani experienta in domeniu- Inginer cantitati ? studii economice sau tehnice ?i in domeniul protec?iei mediului, experien?a in domeniu
- Inginer mediu - studii geologice/protec?ia mediului, experien?a in proiecte de decontaminare
- Inginer topograf- Responsabil tehnic cu execu?ia (Inginer RTE)
- Responsabil SSM
- Responsabil pentru asigurarea calitatii - 3 ani experienta in domeniu
- ?ef de Santier ? inginer constructor, 3 ani experienta in domeniu
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
Informatii privind subcontractantii
Informatii privind asocierea
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de un laborator autorizat pentru efecturea analizelor de sol contaminat, obligatoriu pentru toate ofertele
Sistemul de asigurare a calitatii ? ISO 9001 sau echivalent in domeniul contractului
Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Descriere criteriu: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (20 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P financiar n = (pret minim/pret n) x 20
2.
Gestionare riscurilor tehnice
30%
Descriere: Detalii in caietul de sarcini.
3.
Men?inerea impactului asupramediului la un nivel scazut
20%
Descriere: Detalii in caietul de sarcini.
4.
Minimizarea impactului asupra mediului prin transportul solului contaminat cu deseuri periculoase
30%
Descriere: Detalii in caietul de sarcini.
Punctaj maxim componenta tehnica: 80
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.05.2012 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA, P-TA 1 DECEMBRIE 1918 nr.28Sala de Protocol
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea sitului poluat istoric?Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda), Cod SMIS 17153POSMediu 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Sector managementul deseurilor / reabilitarea terenurilor poluate istoricDomeniul major de interven?ie 2.2 ? Reabilitarea zonelor poluate istoric
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte insumeaza acelasi punctaj total si sunt clasate pe primul loc, atunci delimitarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic se va face prin alegerea ofertei, care are pretul ofertat mai scazut.Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si insumeaza acelasi punctaj total, precum si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Durata contractului: 24 luni, pana la finalul implementarii Proiectului, respectiv 10.04.2014Se va organiza vizita de teren ofertantilor interesati, la data, ora si locul specificat in anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele se vor calcula conform prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL TURDA
Adresa postala: P-ta 1 DECEMBRIE 1918, NR .28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.primturda.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 12:36