Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoase UCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)?


Anunt de participare numarul 140660/24.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL TURDA(PRIMARIA MUNICIPIULUI TURDA)
Adresa postala: P-TA 1 DECEMBRIE 1918, NR. 28, Localitatea: Turda, Cod postal: 401184, Romania, Punct(e) de contact: FLOARE BUDUSAN, Tel. +40 264313160, Email: [email protected], Fax: +40 264317081, Adresa internet (URL): www.primturda.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru proiectul ?Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda)?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Turda, situl poluat Posta Rat
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Reabilitarea sitului poluat istoric ? Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda incluzand: proiectare (PT, DE, DTAC, etc.), documentatii obtinere avize si acorduri, asistenta tehnica, lucrari de decontaminare conform caietului de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45112340-0 - Lucrari de decontaminare a solului (Rev.2)
45262320-0-Nivelari (Rev.2)
45262640-9-Lucrari de ameliorare a mediului (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
79930000-2-Servicii de proiectare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform prevederilor din Caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 70, 910, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare este de1.418.200lei.Valabil: 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc bancara ori de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Virament in contul AC, confirmat prin extras de cont emis de Trezoreria Turda, in contul RO86TREZ2195006XXX000064, cod fiscal 4378930.Scrisoarea de garantie bancara trebuie : -sa faca referire la procedura organizata de AC-sa contina in clar denumirea Autorit. Contract. pt. care s-a constituit, -valoarea garantiei corespunzatoare sumei fixe solicitate prin doc. de atribuire si parafa lizibila a bancii, societatii de asigurare emitente si semnatura autorizata-sa aiba inscrisa valabilitatea pt. care a fost constituita (120 zile)-riscul contestatiei calculat cf. art. 278^2, respectiv 12.049, 10 lei Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenita a contractului.Cuantumul garantiei de buna executie este de10% din valoarea fara TVA a contractului.Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondul European pentru Dezvoltare Regionala (FEDR), bugetul de stat, bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie de eligibilitate, pe propria raspundere a ofertantului, completata in conformitate cu Formularul nr.1
2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completata conform Formularul nr. 13
3.Declaratie privind neincadrarea inart. 181 completare Formular nr.2
4.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Admin. Finantelor Publice care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele5.Prezentarea Certificatului de atestare fiscala eliberat de Autorit.Publice Locale care ateste plata obligatiilor fata de bugetul local scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatul se va prezenta pentru toate sediile si punctele de lucru implicate in derularea contratului.
In cazul in care certificatele de atestare fiscala se depun in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
6.Declaratia privind calitatea de participant la procedura - completarea Formularului nr. 12
Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 completata in conformitate cu Formularul nr. 17.
7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt: 1.Tudor Stefanie ? Primar
2.Crisan Radu ?administrator public
3.Popa Paula -secretar
4.Adace Daniela ?director executiv
5.Dardai Emil ?director executiv
6.Dumitru Iosif-arhitect sef
7.Calugar Ginel-sef serviciu8.Budusan Floare ?achizitii publice
9.Berar Marioara ?achizitii publice
Consilieri locali care au aprobat bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica: Adamosy Margareta Clara, Baginean Elena, Bichis Sorin Viorel, Bugnar Florin, Corpodean Dorel, Costisor Nicolae Vasile, Crisan Rozalia, Csep Leyla, Dobra Mariana, Felezeu Cristian George, Florea Daniela, Irimie Mircea Vicentiu, Iurean Victoria, Matei Cristian Octavian, Micu Ovidiu Dorel, Molnar Emil, Nemes Lucian Bogdan, Panait Radu Nicolae, Ros Nicolae, Tothazan Pavel Eugen, Varo Grigore Lucian Prezentarea Certificatului constatator emis de ORC in raza caruia este situat sediul ofertantului, din care sa rezulte cel putin informatiile legate de:
-structura actionarilor, -reprezentantilor legali, -obiectul de activitate, care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit cod CAEN 3900 ? Activitati si servicii de decontaminare, CAEN 3822 ? Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase, -faptele aflate sub incidenta art. 21 lit. e)-h) din Legea nr. 26/1990, care nu trebuie sa mentioneze existenta unei hotarari judecatoresti de faliment, pronuntata de o instanta judecatoreasca, situatie ce va duce la excluderea ofertantului.Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie valabile / reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul se poate depune in original/copie legalizata/in copie conform cu originalul.In cazul in care certificatul constatator se depune in copie conforma cu originalul, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Operatoriieconomici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, de la autoritatile straine corespunzatoare, competente in tinerea evidentei operatorilor economici din statul respectiv, cu cel mult 30 de zile inainte de data depuneri ofertei, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/ fizice straine de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract, in conformitate cu tara de origine/ tara in care operatorul economic este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
1.Media Cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de minim 70.910.5002. Prezentarea bilantului si contului de profit si pierderi pe ultimii 3 ani in copie conforma cu originalul
In cazul in care, din motive obiective dovedite corespunzator, op. ec. nu are posibilitatea de a-si demonstra sit. economica si financiara solicitata de AC, are dreptul de a prezenta alte documente pe care AC le poate considera edificatoare, si care reflecta o imagine fidela a sit. ec. si fin. a ofertantului.
Op. ec. nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/ tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.
Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani
Lista privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.
Experienta similara1. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat lucrari similare celei din caietul de sarcini, prin prezentarea a cel putin unui contract de lucrari prin care s-a decontaminat o cantitate de 32.000 m3 sol contaminat.
Vor fi prezentate, in copie conforma cu originalul :
- certificari de buna executie
- recomandari din partea beneficiarilor
Nota: Certificarile de buna executie trebuie sa mentioneze: beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor, daca acestea au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit
Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: partile contractante, obiectul lucrarii, perioada de executie a contractului, valoarea contractului, cantitatea de sol decontaminat, evaluarea beneficiarului
Nota:
a. Op.ec. nerezidenti (straini): vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in lb RO
Experti cheie: 1. Manager de Proiect ? studii geologice/protectia mediului, 3 ani experienta generala, experienta incel putin 1 proiect de decontaminare
2. Coordonator proiectare-inginer constructor-3 ani experienta in domeniu3. Inginer cantitati ? studii economice/tehnice, experienta in domeniul tehnic/economic
4. Inginer mediu - studii geologice/protectia mediului, experienta in proiecte de decontaminare
5. Topograf6. Responsabil tehnic cu executia (Inginer RTE)
7. Responsabil SSM
8. Responsabil pentru asigurarea calitatii -(se va prezenta decizia de numire in functie)
9. Sef de Santier ? inginer constructor, 3 ani experienta in domeniu
Pentru expertii cheie se va prezenta:
- C.I.M/contracte de colaborare sau prestari servicii/documente din care reiese ca ofertantul a obtinut angajamentul de participare a personalului propus
-CV ? original, semnat si datat cf. Europass
-Declaratie de disponibilitate ? cf. model
Prezentarea Angajamentului ofertantului privind resursele umane ca, in cazul indisponibilitatii unor persoane dintre cele nominalizate pentru indeplinirea contractului, le va inlocui numai cu persoane avand cel putin calificarile celor nominalizate initial si luate in calcul la evaluarea ofertei.
Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrariLista minima a utilajelor (numai pentru excavarea/manipularea/transportul/repozitionarea solului contaminat/decontaminat, faze de lucru comune pentru orice alternativa de decontaminare si solutia de baza propusa prin Studiul de Fezabilitate):
- Excavator pe senile ? min.3 buc.
- Incarcator pe senile ? min.2 buc
- Buldozer ? min.1 buc
- Dumper 6x6 ? min.1buc
- Autobasculanta ? min.3buc
- instalatie de tratare special conceputa pentru tratarea solului contaminat in conformitate cu solutia propusa de ofertant ? 1 buc
Ofertantii trebuie sa faca dovada ca dispun de un laborator autorizat pentru efecturea analizelor de sol contaminat, obligatoriu pentru toate ofertele
Informatii privind subcontractantiiPrezentarea Listei cuprinzand subcontractantii cu specializarea acestora.
Se va completa Formularul nr. 9, semnat si stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia.
Informatii privind asocierea
Op. ec. au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Astfel se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: -asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
-nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
-comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
-in cazul in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, platile efectuate in baza contractului de achizitie publica se vor face in contul indicat de catre liderul asociatiei;
-partea/ partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/ indeplinite de fiecare asociat in parte....continuare...
...continuare...
Se desemneaza liderul asociatiei printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener, Formularul nr.16 ?Acord de asociere?. In cazul castigarii, inainte de contractare, se solicita legalizarea asocierii, forma sub care trebuie sa ramana pe toata durata contractului.Ofertele depuse in asociere/consortii trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte : -sa cuprinda toate informatiile solicitate de la fiecare partener precum si partea/ partile de lucrari executate de fiecare.-sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.
-Structura sau constituirea asociatiei nu va fi modificata pe durata contractului, decat cu aprobarea autoritatii contractante si numai in situatii exceptionale
DECLARATIE privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului
ratorul economic trebuie sa dovedeasca faptul ca este certificat in conformitatecu Standardul pentru Asigurarea Calitatii ? ISO 9001 sau echivalent, in domeniul contractului .Pentru aceasta, va include o copie dupa certificatul ? ISO 9001 sauechivalentNota:
Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducereaautorizata in limba romana.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comunacerinta privind prezentarea de standarde de asigurarea calitatii trebuie indeplinita , in functie de natura si obiectul contractului, de operatorii economici in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentru care se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asociatiei trebuie sa detina certficatul solicitat).Nu se admit operatori economici in curs de certificare.
Standarde de protectia mediului ? ISO 14001 sau echivalent in domeniul contractului
Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.
Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducereaautorizata in limba romana.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatorieconomici care depun oferta comunacerinta privind prezentarea de standarde deasigurarea calitatii trebuie indeplinita , in functie de natura si obiectul contractului, de operatorii economici in cauza pentru partea/partile pe care le executa si pentrucare se solicita aceasta cerinta (fiecare membru al asociatiei trebuie sa detinacertficatul solicitat).Nu se admit operatori economici in curs de certificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Pentru oferta cu pretul cel mai mic se va acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare (60 de puncte), iar pentru celelalte oferte, punctajul se va acorda dupa formula: P financiar n = (pret minim/pret n) x 60
2.
Gestionare riscurilor tehnice
20%
Descriere: se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de solutii preventive pentru riscurile/sursele de pericol de ordin tehnic identificate AC, se acorda 20 puncte, - pentru un numar mai mic de solutii preventive pentru riscuri, surse de pericol de ordin tehnic identificate AC, punctajul se calculeaza procentual: Pr N = (Nr. solutii preventive risc oferta N / Nr. solutii preventive risc oferta Max ) x 20 p. Detalii in caietul de sarcini cap. X m.1.
3.
Mentinerea impactului asupramediului la un nivel scazut
20%
Descriere: se va calcula astfel: - pentru numarul maxim de solu?ii preventive pentru evitarea apari?iei efectelor factorilor cu impact asupra mediului identificate de AC se acorda 20 puncte. - pentru un numar mai mic de solu?ii preventive pentru evitarea apari?iei factorilor cu impact asupra mediului identificate de AC, punctajul se calculeaza procentual: Pf N = (Nr. solu?ii preventive factori oferta N / Nr. solu?ii preventive factori oferta Max ) x 20 p. Detalii in caietul de sarcini cap. X m.2.
Punctaj maxim componenta tehnica: 40
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
15599/17.10.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.01.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 11:00
Locul: PRIMARIA MUNICIPIULUITURDASala mica de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Reabilitarea sitului poluat istoric?Depozit deseuri periculoaseUCT ? Posta Rat (Municipiul Turda), Cod SMIS 17153POSMediu 2007-2013, Axa prioritara 2 ? Sector managementul deseurilor / reabilitarea terenurilor poluate istoricDomeniul major de interventie 2.2 ? Reabilitarea zonelor poluate istoric
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Mediu
VI.3) Alte informatii
Daca doua sau mai multe oferte insumeaza acelasi punctaj total si sunt clasate pe primul loc, atunci delimitarea celei mai avantajoase oferte din punct de vedere economic se va face prin alegerea ofertei, care are pretul ofertat mai scazut.Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret si insumeaza acelasi punctaj total, precum si sunt clasate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.Durata contractului: 16luni, pana la finalul implementarii Proiectului, respectiv 10.04.2014
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele se vor calcula conform prevederilor art. 256 indice 2 din O.U.G 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
MUNICIPIUL TURDA
Adresa postala: P-ta 1 DECEMBRIE 1918, NR .28, Localitatea: TURDA, Cod postal: 401184, Romania, Tel. +40 264311153, Email: [email protected], Fax: +40 264311153, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.11.2012 10:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer