Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie lucrari pentru PROTECTIA SI REABILITAREA PARTII SUDICE A LITORALULUI ROMANESC AL MARII NEGRE IN ZONA Mamaia Sud, Tomis Nord, Tomis Centru, Tomis Sud, Eforie Nord


Anunt de participare numarul 132102/16.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Bazinala de Apa DobrogeaLitoral
Adresa postala: CONSTANTA STR MICEA CEL BATRAN NR 127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Punct(e) de contact: MIRELLA OANCEA, Tel. 0241673036, Email: [email protected], Fax: 0241673025, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie lucrari pentru PROTECTIA SI REABILITAREA PARTII SUDICE A LITORALULUI ROMANESC AL MARII NEGRE IN ZONA Mamaia Sud, Tomis Nord, Tomis Centru, Tomis Sud, Eforie Nord
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Loc.Mamaia, constanta, Eforie Nord, jud.Constanta
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de proiectare si se vor executa lucrari pentru 5 loturi astfel:
LOT 1 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Mamaia Sud
LOT 2 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Tomis Nord
LOT 3 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Tomis Centru
LOT 4 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta? Tomis Sud
LOT 5 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Eforie Nord Judetul Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45243000-2 - Lucrari de aparare de coasta (Rev.2)
71311100-2-Servicii de asistenta in domeniul lucrarilor publice (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de proiectare si se vor executa lucrari pentru 5 loturi, conform cerintelor din caietele de sarcini, astfel:
LOT 1 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Mamaia Sud
LOT 2 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Tomis Nord
LOT 3 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta ? Tomis Centru
LOT 4 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Municipiului Constanta? Tomis Sud
LOT 5 : Protectia si reabilitarea zonei sudice a litoralului romanesc al Marii Negre in zona Eforie Nord Judetul Constanta
Valoarea estimata fara TVA: 500, 420, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
In conformitate cu Art.122.lit.j) din O.U.G. Nr.34/2006.
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare: Lot 1 514500 lei, Lot 21341500 lei, Lot 3948000 lei, Lot 4919200 lei, Lot 51281000 lei; Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie de eligibilitate, declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 si 69ยน din OUG nr.34/2006, certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si cel local, declaratie privind calitatea de participant la procedura, certificat de participare pa procedura, certificat constatator emis de ORC sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
scrisoare de bonitate bancara, lichiditate generala, bilanturi contabile la 2008, 2009 si 2010, cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
lichiditate generala: minim 100%cifra medie globala de afaceri pe ultimii trei ani sa fie de minim: Lot 187560000 leiLot 2228850000 leiLot 3163180000 leiLot 4157210000 leiLot 5218900000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista servicii similare in ultimii trei ani, lista lucrari similare in ultimii cinci ani, insotite de procese verbale receptie, recomandari, lista resurse umane pentru indepl.contract insotita de CV-uri, documente suport, lista echipamente de care dispune, standarde de asigurare a calitatii si protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
experienta in proiectare, un contract de minim 607155 lei sau mai multe a caror valoare cumulata sa fie de minim: Lot 11800000 lei, val lucrari de minim 30800000 leiLot 24600000 lei, val lucrari de minim 80500000 leiLot 33200000 lei, val lucrari de minim 57400000 leiLot 43000000 lei, val lucrari de minim 55300000 leiLot 54250000 lei, val lucrari de minim 77000000 leival minima lucrari 6071550 leiExperienta in executie lucrari, un contract de minim 8095400 lei, sau mai multe a caror valoare cumulata sa fie de minim: Lot 144000000 leiLot 2115000000 leiLot 382000000 leiLot 479000000 leiLot 5110000000 leiResurse umane: -director de proiect cu minim 10 ani experienta in executie si minim 5 ani experienta ca director de proiect in cel putin un contract similar;
-responsabil tehnic cu executia atestat dom V;
-inginer constructor cu minim 5 ani experienta si participarea la cel putin un contract similar;
-manager securitate si sanatate atestat;
-manager calitate atestat;
-manager program de executie lucrari cu minim 5 ani experienta si participarea la cel putin un contract similar;
-inginer materiale de constructii cu experienta de minim 10 ani in executie si minim 5 ani experienta in acest rolin cel putin un contract similar;
-atasementist cu experienta de minim 5 ani in executie si cel putin 3 ani in acest rol si minim un contract similar;
-manager proiectare cu experienta de minim 10 ani in proiectare si minim 5 ani ca manager de proiect si cel putin un contract similar
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
20%
Descriere: Componenta financiara
2.
VA
80%
Descriere: Val actualiz.pentru innisipare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 02.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.02.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
190zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.02.2012 10:00
Locul: Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral, str.Mircea cel Batran nr.127, Constanta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
comisia de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Datorita dimensiunii foarte mari a documentatiei din volumul 6, care ingreuneaza procesul de incarcare si descarcare a documentatiei, aceasta va fi disponibila la sediul autoritatii contractante, in baza unei solicitari scrise.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax: 021-3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic si contencios, Administratia Bazinala de Apa Dobrogea Litoral
Adresa postala: str.Mircea cel Batran nr.127, Localitatea: Constanta, Cod postal: 900592, Romania, Tel. 0241-673036, Fax: 0241-673025
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.12.2011 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer