Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - servicii de proiectare si executie pentru obiectivul ?Modernizare drum de acces din intravilanul orasului Sulina la obiectivul de investitii Amenajare plaja Sulina?


Anunt de participare numarul 105776/12.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL TULCEA
Adresa postala:  Str. Pacii 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Punct(e) de contact:  Cubanita Ilona, Tel. 0240-511960, Email:  [email protected], Fax:  0240-513071, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
servicii de proiectare si executie pentru obiectivul ?Modernizare drum de acces din intravilanul orasului Sulina la obiectivul de investitii Amenajare plaja Sulina?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: localitatea Sulina, judetul Tulcea
Codul NUTS: RO225 - Tulcea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de elaborare Expertiza tehnica, Documentatie de avizare a lucrarilor de interventii (DALI), intocmirea Documentatiilor pentru obtinerea avizelor impuse prin Certificatul de urbanism, Studii geotehnice, Studii topografice, Proiect tehnic si detalii de executie, Documentatie pentru autorizatia de construire (DTAC), deviz confidential, Asistenta tehnica pe durata executarii lucrarilor precum si executia lucrarilor la obiectivul ?Modernizare drum de acces din intravilanul orasului Sulina la obiectivul de investitii Amenajare plaja Sulina?, conform specificatiilor din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
servicii de proiectare si executie pentru obiectivul ?Modernizare drum de acces din intravilanul orasului Sulina la obiectivul de investitii Amenajare plaja Sulina?
Valoarea estimata fara TVA: 6, 370, 967RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 127.400 lei. Garantia de buna executie este de 5%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul propriu
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
acord de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIA privind situatia personala a operatorului economic-Formularul nr. 1, Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Formularul 12C, Certif. constatatoare priv. indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, Certif. constatator emis de Of. Reg. Com., Certif. de inreg. la Of. Reg. Com.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani, Bilanturile contabile din anii 2007, 2008, 2009.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare de 12.700.000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, certif. in sist. de management al mediului ISO 14001/2004 sau echivalent, certif. in sist. de management al calitatii SR EN ISO 9001/2001 sau echivalent, cetif. ISO OHSAS 18001 sau echivalent, Decl. priv. dotarile specifice, utilaje, instalatiile, echip. teh., mij. de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe, Decl. priv. personalul angajat si cadrele de conducere in ultimii 3 ani, Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani o lucrare de drumuri de aceeasi natura si complexitate ca si lucrarea supusa acestei proceduri de achizitie a carei valoare sa nu fie mai mica de 6.100.000 lei, fara TVA.Ofertantul trebuie sa aiba cel putin o prestatie de tipulcelei supuse procedurii de achizitie, respectiv servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport si a carei valoare sa fie de cel putin 190.000 lei, fara TVA.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 30.08.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
31.08.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.08.2010 11:00
Locul: Consiliul Judetean Tulcea, str. Pacii nr. 20, municipiul Tulcea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Se recomanda vizitarea amplasamentului pe data de 19.08.2010, ora 13.00, impreuna cu reprezentantii achizitorului. Informatii suplimentare se pot obtine de la domnul director ing. NICU Mihai, tel. mobil 0748-035889 sau domnul Neagu Petrica, expert superior in cadrul Serviciului drumuri, tel. 0240-511960, interior 3143, tel. mobil 0745014517.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Constanta
Adresa postala:  str. Traian nr. 23, Localitatea:  Constanta, Cod postal:  541600, Romania, Tel. 0241616003, Fax:  0241616003
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Tulcea
Adresa postala:  str. Pacii nr. 20, Localitatea:  Tulcea, Cod postal:  820033, Romania, Tel. 0240511960, Email:  [email protected], Fax:  0240516538, Adresa internet (URL):  www.cjtulcea.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.08.2010 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer