Licitatie Publica - Servicii de proiectare si executie pentru proiect integrat Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Fantanele si Alimentare cu apa a localitatii Fantanele, judetul Iasi, Modernizare DC 140 km. 23+006 30+336 Fantanele
Anunt de participare numarul 90621/11.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FANTANELE (Consiliul Local al Comunei Fantanele)
Adresa postala: CONSILIUL LOCAL FANTANELE, JUDETUL IASI, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 707196, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN PRODAN, Tel.0232/413654, Email: [email protected], Fax: 0232/413888, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate publica locala
Activitate (activitati)
Altele: Servicii ale administratiilor publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si executie pentru proiect integrat Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Fantanele si Alimentare cu apa a localitatii Fantanele, judetul Iasi, Modernizare DC 140 km. 23+006 30+336 Fantanele Chiscareni Sipote (DJ282); Modernizare drum satesc DC140 Cimitir I, in comuna Fantanele, judetul Iasi, Centru de asistenta copii dupa programul scolar in localitatea Fantanele, judetul Iasi
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Fantanele, Judetul Iasi
Codul NUTS: RO213 - Iasi
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LOT 1: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Fantanele si Alimentare cu apa a localitatii Fantanele, judetul IasiLOT 2: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Modernizare DC 140 km. 23+006 30+336 Fantanele Chiscareni Sipote (DJ282); Modernizare drum satesc DC140 Cimitir I, in comuna Fantanele, judetul IasiLOT 3: Servicii de proiectare in vederea realizarii proiectului tehnic, detalii de executie, elaborare documentatie pentru avize, acorduri, autorizatii si asistenta tehnica din partea proiectantului si executie lucrari pentru obiectivul de investitii Centru de asistenta copii dupa programul scolar in localitatea Fantanele, judetul Iasi
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45332000-3 - Lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322200-3-Servicii de proiectare a conductelor (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - Sistem centralizat de canalizare si statie de epurare in comuna Fantanele si Alimentare cu apa a localitatii Fantanele, judetul Iasi
LOT 2 - Modernizare DC 140 km. 23+006 30+336 Fantanele Chiscareni Sipote (DJ282); Modernizare drum satesc DC140 Cimitir I, in comuna Fantanele, judetul Iasi
LOT 3 - Centru de asistenta copii dupa programul scolar in localitatea Fantanele, judetul Iasi
Valoarea estimata fara TVA: 21, 652, 191RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: LOT 1 170.700 lei, LOT 2 129.100 lei, LOT 3 12.200 leiGarantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
fonduri nerambursabile prin program FEADR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune candidature sau oferta
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-neincadrearea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.
-Declaratie privind eligibilitatea Formular 12A
-neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006
-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat-Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular 12C
-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie
-certificat de inregistrare in scopuri de TVA eliberat de ANAF-DGFP, in copie
-cazier judiciar al persoanelor fizice aflate la conducerea operatorului economic in original sau copie legalizata
-cazier fiscal, original sau copie legalizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri pe ultimii trei ani (2006, 2007, 2008) trebuie sa fie de cel putinLOT 1 -22.200.000 (Ron)
LOT 2 17.000.000 (Ron)
LOT 3 1.500.000 (Ron)
In cazul in care oferta este depusa de o asociere cerinta privind cifra medie anula de afaceri se ia prin cumul.
- prezentare scrisoare de bonitate din partea unei banci eliberata cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, formularul 12F si Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, formularul 12E. Cerinta minimapentru LOTUL 1 - cel putin 2 contracte similare de servicii in valoare cumulata de minim 480.000 lei in ultimii 3 ani si cel putin 5 contracte similare de lucrari in valoare cumulata de minim 11.000.000 lei in ultimii 5 ani. Dovada experientei similare se va face prin copii dupa contracte, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor si recomandari ale beneficiarilor; Se vor prezenta fise de informatii privind experienta similara pentru contractele similare, indeplinite si finalizate in ultimii 5 ani. Cerinta minimapentru LOTUL 2 cel putin 1 contract similar de servicii in valoare de minim 250.000 lei in ultimii 3 ani sicel putin 2 contracte similare de lucrari in valoare cumulata de minim 7.000.000 lei ultimii 5 ani; Cerinta minimapentru LOTUL 3 - cel putin 1 contract similar de servicii in valoare de minim 35.000 lei in ultimii 3 ani si cel putin 1 contract similar de lucrari in valoare de minim 750.000 lei in ultimii 5 ani.
-Declaratia privind echipamentele tehnice Formularului 12H. Cerinte minime conform fisei de achizitie
-Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) Formularul 12I. Personalul minim - conform Fisei de achizitie
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
tehnic
35%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.12.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.01.2010 10:00
Locul: Sediul Primariei Fantanele, Localitatea Fantanele, Comuna Fantanele, Judetul Iasi
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
imputernicitii ofertantilor, observator FEADR, observator Directia Generala de Finante Publice, observator Consiliu Judetean Iasi,
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): program FEADR, masura 322 "Renovarea si dezvoltarea satelor"
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Iasi-Sectia de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Strada A PANU NR 25, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel.0232 260600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Primaria Comunei Fantanele
Adresa postala: Str. Principala, nr. 1, Com. Fantanele, Jud. Iasi, Localitatea: Fantanele, Cod postal: 707196, Romania, Tel.0232/413654, Email: [email protected], Fax: 0232/413654
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.11.2009 15:31