Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de Proiectare si Executie pentru proiectul ,,Modernizare drum, in lungime de 1,800 km, care face legatura intre barajul C.H.E Racovita si drumul judetean DJ 105G pe malul drept al Oltului?


Anunt de participare numarul 141855/06.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
JUDETUL SIBIU
Adresa postala: str. GENERAL MAGHERU Nr. 14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Punct(e) de contact: Compartiment Achizitii Publice, Tel. +40 269217733-127-130, In atentia: Radu Ganea, Email: [email protected], Fax: +40 269218159, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de Proiectare si Executie pentru proiectul , ,Modernizare drum, in lungime de 1, 800 km, care face legatura intre barajul C.H.E Racovita si drumul judetean DJ 105G pe malul drept al Oltului?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: judetul Sibiu
Codul NUTS: RO126 - Sibiu
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de Proiectare si Executie pentru proiectul , ,Modernizare drum, in lungime de 1, 800 km, care face legatura intre barajul C.H.E Racovita si drumul judetean DJ 105G pe malul drept al Oltului?, Valoarea estimata a contractului este de 3.186.510 lei (fara TVA) : din care C+M 2.800.620 lei (fara TVA) si proiectare 92.440 lei (fara TVA), iar cheltuieli pentru diverse si neprevazute 293.450(fara TVA).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
, ,Modernizare drum, in lungime de 1, 800 km, care face legatura intre barajul C.H.E Racovita si drumul judetean DJ 105G pe malul drept al Oltului?
Valoarea estimata fara TVA: 3, 186, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
7 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi in cuantum de 57.861, 20 iar in cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare la jumatate.Valabilitatea garantiei de participare va fi cel egala cu cea a ofertei.Aceasta se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, sau prin virament in contul Consiliului Judetean Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO38TREZ5765006XXX000231, CUI 4406223 pentru persoane juridice/fizice romane; in cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 6.673, 05 din garantia de participare. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. 10% din valoarea contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.90 din HG 925/2006.In cazul in care garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari, instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze sectiunea formulare. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit. a), c1) si d)ale art. 181 din ordonanta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.Pentru persoanele fizice/juridice straine se solicita documente echivalente, respectiv formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat, legalizate, conform principiului recunoasterii reciproce.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie. Acesta se va prezenta pentru toate punctele de lucru implicate in derularea contractului si sediul social.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor sicontributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata aacestora in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa sectiunea formulare.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze sectiunea formulare.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt urmatoarele: CINDREA IOAN-Presedinte CJS,
BANCIU IOAN-Vicepresedinte CJS,
NICOLA IORDAN -Secretarul judetului CJS,
STOICA IOAN-Dir. executiv CJS,
BADILA IOAN-Dir. executiv CJS,
GANEA RADU-IOAN-Sef serviciu achizitii publice CJS,
MUNTEAN NICOLAE-Sef serv ADM drumuri CJS,
OANCEA ELENA-CORNELIA-Sef serv contabilitate CJS,
TANASE PETRU-Sef serviciu investitii administrarea patrimoniului CJS,
BEREA FELICIA-Consilier juridic CJS,
INDRIES TEODORA ? OLIMPIA-Consilier juridic CJS,
LINDE MIHAELLA-CRISTINA-Consilier juridic CJS,
APOSTOL AURELIA-Consilier CJS,
BRUMAR MARIANA- NICOLETA-Inspector CJS,
CICUR ELENA-CAMELIA-Consilier CJS,
MOLDOVAN ANICA-SIMONA-Inspector CJS,
NUTU CAMELIA-Consilier CJS,
AVRAM MARIA-Consilier investitii administrarea patrimoniuluiCRETU ANDA-Consilier investitii administrarea patrimoniului
RADU CRISTINA-Consilier investitii administrarea patrimoniului
VLADU MARIA-Consilier investitii administrarea patrimoniului
CARATUS IOAN-Consilier ADM. drumuri
OPRIS ELENA-CAMELIA-Inspector ADM. drumuri
TIRMONEA VASILE- Consilier ADM. drumuri
BASCA IOAN ?Consilierachizitii publice CJS,
BANU MADALINA IOANA -Consilier achizitii publice CJS,
7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze sectiunea formulare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii.(In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare).Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare conform prevederilor legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asumaresponsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi in valoare de minim 2.000.000 lei fara TVA. In cazul unei asocieri aceasta se lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2012, 2011, 2010.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se completeaza Fisa de Informatii generale - sectiunea Formulare;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.
Decl.referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare vor fi date in sarcina vreunui subcontractant se va prezenta formularul declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.
Informatii privind personalul.Se va prezenta o declaratie care sa contina informatii privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani.
Lista privind lucr.exec.in ultimii 5 ani, experienta similara in ultimii 5 ani se va demostra prin prezentarea unuia sau mai multorcontractede lucrari de executie, a caror o valoare cumulata sa fie de minim 1.500.000 lei fara TVA. Pentru executia de lucrari se va prezenta , ,lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit , lucrari similare in valoarea de minim 1.500.000 lei, insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul valoric minim impus.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
se va completa formularul din sectiunea formulare.se va completa formularul cu din sectiunea formularese va completa formularul informatii privind subcontractantii din sectiunea formularese va prezenta declaratiase vor prezenta certificari relevante pentru experienta similara
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
In conformitate cu art. 164 din OUG 34/2006, fiecare operator economic va fi instiintat despre licitatia electronica: -licitatia electronica se va desfasura intr-o singuta runda -in cadrul licitatiei se poate vedea cea mai buna oferta financiara cat si numarul participantilor la licitatia electronica -durata unei runde : o zi IN CAZUL IN CARE DOI OFERTANTI SE AFLA PE PRIMUL LOC CU O OFERTA FINANCIARA EGALA AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA REOFERTAREA IN PLIC INCHIS.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.03.2013 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.03.2013 10:00
Locul: CONSILIUL JUDETEAN SIBIU, str. G-ral Magheru nr. 14, Sibiu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE DESCHIDERE A OFERTELOROBSERVATORII UCEVAPREPREZENTANTII IMPUTERNICITI AI OPERATORILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care ofertele clasate pe primul loc au preturi egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Ofertantul elaboreaza oferta in conformitate cu prevederile din documentatia de atribuire si indica in cuprinsul acesteia care informatii din propunerea tehnica si/sau din propunerea financiara sunt confidetiale, clasificate sau sunt protejate de un drept de prprietate intelectuala.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante in conformitate cu art 256^2 alin 1 lit. b din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetetan Sibiu-compartiment contencios juridic
Adresa postala: str.g-ral Magheru nr.14, Localitatea: Sibiu, Cod postal: 550185, Romania, Tel. +40 269218159, Email: [email protected], Fax: +40 269217733, Adresa internet (URL): www.cjsibiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.02.2013 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer