Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE si EXECUTIE SISTEM DE EVIDENTA SI CONTROL ACCES


Anunt de participare numarul 137421/14.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Administratia Unitatilor de Invatamant Preuniversitar si Unitatilor Sanitare Publice - Sector 1
Adresa postala: Bulevardul Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 014820, Romania, Punct(e) de contact: Mihail Badea, Tel. +40 213193251, Email: [email protected], Fax: +40 213193252, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: administrare unitati de invatamant preuniversitare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE si EXECUTIE SISTEM DE EVIDENTA SI CONTROL ACCES
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Unitatile de invatamnat preuniversitar
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prezenta documentatie se refera la prestarea de SERVICII DE PROIECTARE si EXECUTIE SISTEM DE EVIDENTA SI CONTROL ACCES, conform Caiet Sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72262000-9 - Servicii de dezvoltare software (Rev.2)
30211400-5-Configuratii informatice (Rev.2)
42961100-1-Sisteme de control al accesului (Rev.2)
80530000-8-Servicii de formare profesionala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
SERVICII DE PROIECTARE si EXECUTIE SISTEM DE EVIDENTA SI CONTROL ACCES
Valoarea estimata fara TVA: 7, 620, 439RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
90 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare - 2% din valoarea estimata a contractului fara TVA, este de 140000lei.Se va completa Formular 15, Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006:8322, 044 lei;Modul de constituire a garantiei de participare, conform HG 952/2006, cu modificari si completari: -instrument de garantare irevocabil emis, in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari; sau -ordin de plata in contul A.U.I.P.U.S.P., deschis la Trezoreria Sector 1 cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data depunerii ofertelor. In cazul constituirii garantiei de participare printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va completa Formularul nr. 10 sau un alt model care sa contina cel putin datele din acest formular, avandu-se in vedere inclusiv acoperirea clauzei impuse prin art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006. Garantia de participare se va completa si se va depune in original (la adresa mentionata la punctul I.1). In cazul eliberarii garantiei de participare de catre o banca/societate de asigurari din strainatate, instrumentul de grantare va fi redactat intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul nr. 10 si se va prezenta in conditiile de mai sus, insotit de traducerea in limba romana autorizata. In acest caz se solicita prezentarea documentului de certificare emis de societatea bancara/de asigurari din Romania cu care banca/societatea de asigurari straina are relatii de corespondent, privind valabilitatea semnaturilor existente pe scrisoare de garantie bancara; Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea contractului. Garantia de buna executie se constituie prin printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in conditiile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale, in coditiile prevazute la art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantul declarat castigator are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in conditiile de mai sus, cel mai tarziu in termen de 15 zile de la data semnarii contractului subsecvent, sub sanctiunea retinerii grantiei de participare. Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor art. 91- 92 din H.G. nr. 925/2006
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se va completa Formularul 1 ? Declaratia privind calitatea de participant la procedura. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 2 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Formular 3 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).Declaratia va fi completata si de catre subcontractant si de catre tertul sustinator. Persoanele din cadrul autoritatii contractante, cu rol de decizie implicate in procedura de atribuire sunt: Mihail Dragos Badea, Cucu Mihai Dan, Angelescu Teodora, Virlan Florica. Ofertantul va completa Formularul 4 - Declaratie privind eligibilitatea.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular). Se va completa Formularul 5 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181. din OUG 34/2006, cu modifcarile si completarile ulterioare.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului. (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular - Prezentarea Certificatului eliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile fiscale de plata catre bugetul de stat pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. - Prezentarea Certificatului eliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa rezulte faptul ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile de plata catre bugetul local pentru luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau teritoriala, prin care se atesta ca solicitantul si organizatia nu sunt in stare de faliment sau nu fac obiect al procedurii de declarare a starii de faliment, nu si-au suspendat activitatile si nu au afacerile in administrare judiciara si in care sa se regaseasca codul CAEN pentru obiectul supus achizitiei?in oricare din formele prevazute de Ordinul 509/2011: (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.)Persoanele juridice-fizice straine vor prezenta documente echivalente traduse in limba romana, legalizate.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, sa fie egala sau mai mare de: 14.000.000 leiIn situatia in care Operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2009, 2010, 2011.Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este2008 - 1 Euro = 3, 6827 Lei2009 - 1 Euro = 4, 2373 Lei2010 - 1 Euro = 4, 2099 Lei.
2011 ? 1 Euro = 4, 2379 Lei.
Se va prezenta fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele prestari de servicii realizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati: Ofertantul trebuie sa faca dovadaunui documentcare sa confirme implementareaunui sistem de management integrat al cardurilor personalizate care administreazaminim 10000000 de tranzactii anuale intr-o retea distribuita cu multe puncte de acceptantaOfertantul trebuie sa faca dovadaunui contract care a avut ca obiect emiterea de carduri imprimate cu fotografia titularului de card tranzactionate intr-o retea distribuita cu multe puncte de acceptanta
Se va prezenta Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Ofertantii vor dovedi ca detin competente tehnice in vederea implementarii contractului care urmeaza sa fie atribuit.
Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
Informatii privind personalul propus pentru indeplinirea contractului
Manager tehnic?1 persoana: Studii universitare informatica/similar;Certificare recunoscuta international in Managementul de Proiect la nivel Profesional (PMP/echiv.);Certificare recunoscuta international standarde de calitate si management servicii IT (COBIT, ISO 20000 sau echiv.);Certificare independenta a auditul sistemelor informatice emisa de o autoritate recunoscuta international (CISA/sim.);Certificare independenta privind managementul sistemelor informatice (CISM/sim.);Certificare independenta guvernanta IT(CGET/sim.);
Expert securitatea informatiei ?1 expertStudii univ. de electronica, automatica, calculatoare, telecomunicatii, informatica sau sim.;Studii aprofundate sau de specializare in domeniul securitatii IT&C;
Certificare independenta securitatea sistemelor informatice de nivel profesional (CISSP sau sim.);Certificare independenta auditul sistemelor informatice emisa de o autoritate recunoscuta international (CISA/sim);Certificare independenta managementul sist. informatice(CISM sau sim.);Certificare independenta guvernanta IT emisa de o autoritate recunoscuta international (CGEIT sau sim.);Certificare independenta privind riscurile si controlul sistemelor informatice (CRISC/sim);
Certificare in domeniul retelisticii (CCNA, JNCIA/echiv.);
Certificare profesionala in tehnologii telecom(CCNP, JNCIP/sim)Certificare design retele CCGA/sim;Experienta minim 3 ani securitatea sistemelor informatice;Experienta minim 3 ani audit sistemelor informatice.
Expert dezvoltare software ? 1 expert:
Diploma universitara in domeniul tehnic, calculatoare, tehnologia informatiei
sau telecomunicatii;
Participarea in pozitie de Expert dezvoltare software la minim 1 proiect de dezvoltare si livrare a unui sistem similar de management integrat al cardurilor.
Experti programare ? 1 expert:
Diploma universitara in domeniul tehnic;
Participarea in pozitie de Expert programare la minim 1 proiect de dezvoltare si livrare a unui sistem similar de management integrat al cardurilor cu personalizarea folosind inclusiv fotografia titularului
Arhitect solutie ? 1 persoana:
Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C;
Participarea in pozitie de Arhitect Solutie la minim 1 proiect de realizare a unui sistem similar de management integrat al cardurilor, cu personalizarea folosind inclusiv fotografia titularului.
Specialist Analiza - 1 expert
Studii universitare absolvite in domeniul tehnic sau IT&C;
Participarea in pozitie de Specialist Analiza la minim 1 proiect de realizare a unui sistem similar de management integrat al cardurilor, cu personalizarea folosind inclusiv fotografia titularului.
Specialist Instruire ? 1 expert
Studii universitare absolvite;Minim 3 ani experienta profesionala generala in domeniul IT;Minim 1 an de experienta in derularea activitatilor specifice de instruire;Participarea ca Specialist instruire la minim un proiect.
Lista cuprinzand partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze.
Ofertantul trebuie sa puna la dispozitie personalul tehnic necesar pentru
instalarea si configurarea sistemului la nivelul celor 49 de obiective, minim
20 persoane.
Manager tehnic continuare Certifcare riscuri si controlul sistemelor informatice (CRISC/sim.);Certificare internationala retelistica (CCNA, JNCIA/sim.);Certificare internationala tehnologii telecom(CCNP, JNCIP/sim.);Participarea la minim 1 proiect de testare a securitatii sistemelor informatice
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
55%
Descriere: Descriere: a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare (55 puncte). b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit a), punctajul se acorda astfel: Pn = (pret minim/pret (n)) x punctajul maxim alocat (55 puncte), in care P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei?; Pret minim - Pretul cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire; Pret (n) - Pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale ofertate, exclusiv T.V.A.
2.
Termen de realizare PT (Proiect Tehnic) si DE (Detalii de Executie
5%
Descriere: Nota: acest factor de evaluare se va exprima in zile calendaristice. Termen de realizare a PT si DE? - maxim 5 puncte: a) Pentru cel mai scurt timp se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat, in care: P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen de realizare PT si DE?; Termen minim - Termenul de realizare a PT si DE cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire; Termen(n) - Termenul de realizare a PT si DE ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Un timp de realizare a PT si DE mai mare decat 40 de zile va conduce la respingerea ofertei ca neconforma. Termenul minim de realizare a PT-ului si DDE este de 20 de zile.
3.
Termen de livrare software specializat si servere
20%
Descriere: Nota: acest factor de evaluare va fi exprimat in zile calendaristice. Termen livrare software specializat - maxim 20 puncte; a) Pentru cel mai scut timp se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat, in care: P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen livrare software specializat; Termen minim - Termenul de livrare a software-ului specializat cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire; Termen (n) - Termenul de livrare a software-ului specializat ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Termenul minim de livrare 1 zi de la semnarea contractului, termenul maxim este de 60 de zile.
4.
Termen livrare sistem
20%
Descriere: Nota: termenul de livrare sistem ofertat va fi exprimat in zile calendaristice. Termen livrare sistem - maxim 20 puncte; a) Pentru cel mai mic termen de livrare a sistemului ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare; b) Pentru alt termen decat cel prevazut la lit. a), punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n)) x punctaj maxim alocat, in care: P(n)- Punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Termen livrare sistem?; Termen minim - Termenul de livrare a sistemului cel mai mic ofertat in cadrul procedurii de atribuire; Termen(n) - Termenul de livrare a sistemului ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Termen minim pentru livrare sistem este de 50de zile. Un termen de livrare mai mare decat 80 de zile va conduce la respingerea ofertei ca neconforma.
Punctaj maxim componenta tehnica: 45
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.08.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.08.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.08.2012 11:00
Locul: La sediul AUIPUSP - Sector 1, B-dul. Poligrafiei, nr.4, Sector 1, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Caracteristicile tehnice ale bunurilor stipulate in Sectiunea II ? Caiet de sarcini, sunt considerate cerinte minime obligatorii. Ofertele care nu indeplinesc aceste cerinte vor fi considerate neconforme.Autoritatea Contractanta isi propune ca inrolarea elevilor si configurarea sistemului sa se faca in paralel cu livrarea si finalizarea montarii cititoarelor in unitatile de invatamant, pentru ca sistemul integrat sa devina operational odata cu inceperea anului scolar In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul, respectiv factorul de evaluare caruia i-a fost alocata ponderea cea mai mare.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc cu punctaje egale au preturi egale, pentru departajare, Autoritatea Contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din O.U.G. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.07.2012 14:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer