Licitatie Publica - Servicii de proiectare si inginerie, in cadrul proiectului: Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Siculeni si Ciceu; Reabilitare drum comunal DC7 si DC111, in comun
Anunt de participare numarul 90396/10.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi Tarsulas
Adresa postala: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Localitatea: Siculeni, Cod postal: 537 295, Romania, Punct(e) de contact: Csaba Szentes, Tel.0752-314376, Email: [email protected], Fax: 0266-316951, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Asociatie de Dezvoltare Intercomunitara
Activitate (activitati)
Altele: dezvoltare comunitara
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si inginerie, in cadrul proiectului: Realizarea sistemului de apa potabila si apa uzata in comunele Racu si Siculeni reabilitare drum comunal DC12 intre comunele Siculeni si Ciceu; Reabilitare drum comunal DC7 si DC111, in comunaMihaileni; Construire gradinita in comuna Mihaileni; Infiintarea complexului de informare si promovare a patrimoniului cultural sinatural, comuna Ciceu satul Ciaracio pentru Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura, servicii de inginerie specializata si servicii de inginerie integrata, servicii deproiectare urbanistica si peisagisitica, servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica, servicii de testari si analize tehnice
Locul principal de prestare: Comuna Siculeni, judetul Harghita
Codul NUTS: RO124 - Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de proiectare si inginerie, conform cu cele prevazute in caietul de sarcini
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71200000-0 - Servicii de arhitectura si servicii conexe (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conformcucaietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 708, 919RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 22.12.2009 pana la 15.06.2012
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de participare: 3000 lei, pt. lotul 1, 2980 lei pentru lotul 2, 1000lei pt. lotul 3garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului de servicii atribuit, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul FEADR, Masura 322, in baza Contractului C 322040872100014 din 18.06.2009 semnat intre APDRP si ADI BOGaT, si bugetul propriu al asociatiei Modalitate de plata: in 5 transe egale
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare cf. art 44, 45 din OUG nr. 34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiilor pentru asigurarile sociale de stat; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie; Certificat de inregistrare in scopuri de TVA;
Pentru persoane juridice/fizice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de
vedere profesional;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Copii ale bilanturilor contabile pe ultinul an fiscal (2008);
Scrisoare de bonitate emisa de o institutie financiar bancara, recunoscuta de BNR
- cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani incheiati, minim 300000 lei pentru lotul 1 si 2, iar pentru lotul 3:105000 lei, sau pe perioada de la infiintare, daca aceasta perioada este mai mica de 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani;
-experienta similara;
-contractele de prestari servicii prezentate ca similare in formularul experienta similara;
-recomandare din partea beneficiarului, privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale.
-declaratie privind personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii;
-curriculum vitae - pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de servicii. CV-urile trebuie sa fie insotite de copii de pe diplome / certificate de studii mentionate in CV-ul respectiv, precum si de pe documente care sa confirme experienta profesionala indicata.
-declaratii de disponibilitate - pentru personalul responsabil cu indeplinirea contractului de sercicii;
-contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului daca este cazul
(Contractele de colaborare trebuie sa precizeze ca va participa la prestarea acestor servicii, pe toata perioada, pina la indeplinirea
contractului).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.12.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.12.2009 12:00
Locul: Comuna Siculeni, str. Principala nr. 106, judetul Harghita
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantul legal sau imputernicitul acestuia
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PNDR, Masura 322
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.(+40)213104641, Email: [email protected], Fax: (+40)213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Harghita
Adresa postala: str. Gheorghe Doja nr.6, Localitatea: Miercurea Ciuc, Cod postal: 530132, Romania, Tel.0266310145, Fax: 266310145
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la comunicarea rezultatului
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat
Adresa postala: str. Principala nr. 106, Localitatea: Siculeni, Cod postal: 537295, Romania, Tel.0752-314376, Email: [email protected], Fax: 0266-316951
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.11.2009 11:35