Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de constructii ale Centrului de Cercetari Avansate pentru Materiale, Produse si Procese Inovative CAMPUS


Anunt de participare numarul 143573/11.05.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNIVERSITATEA POLITEHNICA DIN BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Costel Birsan, Tel. +40 0214029205, In atentia: Costel Birsan, Email: [email protected], Fax: +40 0214029372, Adresa internet (URL): www.upb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie de Invatamant Superior
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de constructii ale Centrului de Cercetari Avansate pentru Materiale, Produse si Procese Inovative CAMPUS
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Bucuresti, Sector 6, Splaiul Independentei, nr. 313
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Proiectarea si executia Centrului de Cercetari Avansate pentru Materiale, Produse si Procese Inovative.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si lucrari de constructii, instalatii, dotari aferente Centrului de Cercetari Avansate pentru Materiale, Produse si Procese Inovative.Valoarea estimata a contractului de executie este de 41.556.926 lei, fara TVA, din care valoarea estimativa a cheltuielilor "diverse si neprevazute? este de 900.250 lei fara TVA. Valoarea estimata a contractului de lucrari, fara suma reprezentand diverse si neprevazute este de 40.656.676 lei. Valoarea estimata pentru serviciile de proiectare este de 1.400.200 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 42, 957, 126RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
660 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este 813.133, 52 lei, respectiv 406.566, 76 lei, in cazul in care se face dovada ca ofertantul este IMM. Garantia de participare se constituie in conformitate cu art. 86 din HG 925/2006, in lei sau intr-o moneda liber convertibila la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile si se poate constitui sub forma de Scrisoare de garantie pentru participare (Formularul 12), ordin de plata in favoarea UPB in contul RO36TREZ7065005XXX000114, deschis la Trezoreria Sector 6, sau se poateconstitui prin depunerea la casieria UPB a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; a unei sume in numerar, daca garantia de participare este redusa. Instrumentul de garantare trebuie sa fie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in cuantumul prevazut. In oricesituatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare va fi 120 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. Garantia de participare se restituie conform prevederilor art.88 din HG 925/ 2006. UPB poate retine garantia de participare in cazurile prevazute la art.87 din HG 925/2006. Garantia de participare se retine in situatiile de la art. 87, alin. (1) din HG925/2006. In cazuldepunerii unei contestatii, daca aceasta va fi respinsa de CNSC, se vor aplica prevederile art. 278^1 din OUG 34/2006. In cazul unei asocieri, daca toti membrii se incadreaza in categoria IMM, asocierea beneficiaza de reducerile privind Garantia de participare, cifra de afaceri si garantia de buna executie, conform Lg. 346/2004. In cazul in care un membru al asocierii nu se incadreaza in categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracter de IMM. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% (2, 5% in cazul IMM) din valoarea contractului fara TVA, si poate fi constituita conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006: instrumentul de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile aferente lucrarilor executate, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. Contractantul are obligatia de a deschide contul de garantie de buna executie la unitatea Trezoreriei Statului conform prevederilor art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006, astfel cum a fost modificat prin HG 1045/2011. Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (4) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. Valabilitatea garantiei de buna executie: 70% din valoarea acesteia se restituie la finalizarea lucrarii, iar restul de 30% la receptia finala a obiectivului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul CAMPUS, ID nr. 956, cod SMIS 14057, POS CCE. Platile vor fi efectuate in functie de alocarile UPB pentru obiectiv, in termen de 60 de zile de la acceptarea situatiei de lucrari executate.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea - Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 4
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formular 3
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese) ? Formular 4A
NOTA: Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Claudia POPESCU - prorector, Mihai COROCAESCU ? director general, Dorina ADAMESCU ? director economic, Costel Titel BIRSAN ? director directia achizitii, Vasilica CIUPITU - consilier juridic, Maria PLES ? sef serviciu tehnic.Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale raportat la luna anterioara depunerii ofertelor - copie cu mentiunea conform cu originalul / copie legalizata / original.
Certificatele vor face dovada ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, respectivele oferte fiind considerate inacceptabile. 1. Certificat constatator de la Oficiul National al Registrului Comertului, cu informatii reale / actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului trebuie sa cuprinda si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. Nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Lg. 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, este obligat sa prezinte acest document.2. Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului - Atestat emis de.ANRE tip B pentru: ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civiie si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4 kv?; Conform L13/2007 si Ord ANRE nr.24/2007 este obligatoriu prezentarea atestatelor ANRE de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care
executa lucrari in instalatiile electrice.3. Autorizatie ANRE pentru proiectare si executie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip ED1 conform 15 din Regulamentul pentru autorizarea si verificarea operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in sectorul gazelor naturale Ordinul 89/2009Dm. Prezentarea atestatelor ANRE este obligatorie
de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine (ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatii de gaze naturale.4. Autorizatie ISCIR conform PTA1 pentru:
- instalare, montare, reparare si intretinere, verificare tehnica in utilizare la aparate consumatoare de combustibil avand Pmax = 400 KWDfi.
- cazane apa calda avand Pmax = 400 KW.
Prezentarea autorizatiei ISCIR este obligatorie de catre acei operatori economici, persoane juridice romane si straine(ofertant, asociati, subcontractanti) care executa lucrari in instalatii de montare aparate consumatoare de combustibil avand Pmax= 400 kW.5. Pentru lucrarile de instalatii semnalizare / alarmare incendii si protectie la foc - se vor prezenta autorizatiile eliberate de IGSU valabile la data limita de depunere a ofertelor.6. Pentru lucrarile de instalatii de control acces - licenta eliberata de organismele abilitate din cadrul ministerului de interne pentru proiectare, instalare si intretinere instalatii de control acces, valabila la data limita de depunere a ofertelor.7. Pentru lucrarile de ascensoare - se va prezenta Autorizatie ISCIR (C.N.C.I.R.)-INSPECT pentru inlocuire instalatii de ridicat (ascensoare), valabila la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei oferte comune depusa in asociere de mai multi operatori economici, fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, are obligatia de a prezenta aceste documente pentru partea din contract pe care o va realiza, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a capacitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o va realiza.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani.
Prezentarea Fisei de informatii generale - Formularul 5.
Informatii privind media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani.Documentele doveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite de anexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoare prin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.
Media aritmetica a cifrei globale de afaceri din ultimii 3 ani sa fie de cel putin 50.000.000 lei (pentru persoanele juridice romane) sau echivalentul sumei in euro la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare (cumularea) a resurselor tuturor membrilor asocierii. In acest caz, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara conform art. 186 din OUG 34/2006, persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. art 69^1, 180 si 181 lit. a, c1 si d, din OUG 34/2006, prezentand Formularele 1, 2 si 4A.
Informatii privind accesul ofertantului la linii de credit sau disponibilitatea resurselor financiare necesare pentru executarea partiala a lucrarilor, declaratii bancare corespunzatoare care sa ateste ca ofertantul are acces la linii de credit confirmate de banci sau ca are resurse reale negrevate de datorii sau orice alte mijloace financiare suficiente in cuantum de minim 4.400.000 Lei, pentru o perioada de minim 3 luni. Se vor prezenta numai documente in original emise de catre Banca si vor purta numele in clar a persoanei care atesta bonitatea. Scrisorile de bonitate din partea bancilor se vor prezenta in original.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului 5 completat.Pentru determinarea echivalentei leu / euro in vederea facilitarii evaluarii ofertelor se va utiliza cursul de schimb mediu anual pentru cele doua monede, curs de schimb afisat de BNR. Cursul mediu de referinta al B.N.R. pentru conversia Leu/Euro este: 2010= 4, 2099; 2011=4, 2379; 2012=4, 4560. Documenteledoveditoare in cazul cifrei de afaceri globale solicitate sunt bilanturile contabile pe ultimii trei ani financiari, insotite deanexele explicative, vizate si inregistrate de organele competente (copie) sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente edificatoareprin care ofertantul/candidatul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara. Pentru Ofertantii din categoria IMM, cuantumul cifrei de afaceri poate fi redusa la jumatate, in conditiile legii.Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nota: In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezentadocumentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului, conform prevederilor art. 185 din O.U.G. 34/2006.--
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a.1) Experienta similara. O lista a lucrarilor executate in ultimii cinci ani ? Formular 6. Se solicita prezentarea de documente justificative (maxim doua lucrari similare) din care sa reiasa executarea urmatoarelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani:
- lucrari de constructie cu suprafata desfasurata cumulata de minim 8.000 mp. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului. Formular 6 completat, impreuna cu celelalte documente in copie certificata conform cu originalul.
b) Personalul de specialitate. Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora, conform art 188, alin. 3 lit. b din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, informatii referitoare la studiiie, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
Pentru personalul propus, vor fi prezentate documentele urmatoare: - curriculum vitae (Formularul 7.2), insotit de declaratia de disponibilitate;
- copie simpla a diplomei de absolvire a studiilor superioare;
- copie simpla (conform cu originalul) a documentelor din care sa rezulte raportul juridic/disponibilitatea.- Copii ale certificatelor solicitate.
Personalul minim solicitat:
- Manager de proiect (certificare profesionala privind calitatea de manager proiect).
- Inginer proiectant ? 2 persoane (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant instalatii - 2 persoane(studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant structura (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant structura (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant instalatii sanitare(studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant instalatii de termoventilatie (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Inginer proiectant instalatii electrice de curenti slabi (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin un contract similar).
- Responsabil tehnic cu executia (Certificat de Atestare Tehnico Profesionala).
- Responsabil tehnic cu calitatea lucrarilor (decizia de numire).
- Sef santier (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara).
- Inginer instalatii electrice (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara).
- Inginer instalatii curenti slabi (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara).
- Inginer instalatii (studii superioare finalizate, cu experienta profesionala specifica in domeniu, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara).
c) Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Cerinte minime. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari si utilaje necesare pentru indeplinirea contractului, indiferent de forma de detinere (proprietate, chirie, concesiune, angajament etc): minim o autobasculanta, minim un buldozer pe senile, minim o automacara, un laborator dotat cu aparatura necesara realizarii testelor materialelor utilizate.
d) In cazul in care ofertantul decide sa subcontracteze lucrari din cadrul contractului, atunci are obligatia de a prezenta Lista cuprinzand subcontractantii (Formularul 9), cu precizarea partea/partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora. Se va prezenta un acord preliminar de subcontractare. Formularul 9 va fi semnat de ofertant si de fiecare subcontractant in parte.
e) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia tehnica si/sau profesionala conform art. 190 din OUG 34/2006. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180, art. 181 lit. a, c1 si d, precum si art. 691 din OUG 34/2006, prezentand Formularul 1, 2 si 4A. Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In acest caz, fiecare asociat prezinta aceste documente, iar cerinta este indeplinita in mod cumulativ.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectia mediului ISO 14001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va prezenta certificarea pentru partea din contract ce urmeaza sa o implementeze.
Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001 sau echivalente in domeniul aferent investitiei.
In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii va prezenta certificarea pentru partea din contract ce urmeaza sa o implementeze.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Formular 6. Se solicita prezentarea de documente justificative (maxim doua lucrari similare) din care sa reiasa executarea urmatoarelor lucrari efectuate in ultimii 5 ani: - lucrari de constructie cu suprafata desfasurata cumulata de minim 8.000 mp. Ofertantul va trebui sa probeze experienta prin prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv si/sau din procesul verbal de receptie partiala sau procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau de receptie finala intocmite conform prevederilor HG 273/1994 si/sau din scrisoarea de recomandare si/sau adeverinta din partea beneficiarului contractului care indeplineste conditiile mentionate mai sus. Aceste documente vor include date referitoare la beneficiarul contractului, tipul lucrarilor executate si cantitatea acestora, perioada in care s-a desfasurat contractul, precum si valoarea contractului. Formular 6 completat, impreuna cu celelalte documente in copie certificata conform cu originalul.Formularele nr. 7, 7.1 si 7.2 completat impreuna cu celelalte documente care atesta calificarile/pregatirea profesionala /studiile.Copii simple, conform cu originalul, ale documentelor solicitate.Formularul 8 completat.Formular 9 completat.Angajamentul ferm al tertului sustinator.Se va prezenta certificatul ISO 14001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta certificatul ISO 9001 sau echivalent in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a contractului (proiectare + executie)
15%
Descriere: Criteriu tehnic 1
3.
Utilizarea eficenta a resurselor energetice neconventionale
20%
Descriere: Criteriu tehnic 2
4.
Costul operational
15%
Descriere: Criteriu tehnic 3. Costul operational (valoare de investitie + costuri de exploatare a cladirii) pe o durata de 20 de ani exprimat pentu unmetru patrat (arie desfasurata) /an.
5.
Perioada de garantie
10%
Descriere: Criteriu tehnic 4.
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.06.2013 18:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.06.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.06.2013 14:00
Locul: Universitatea Politehnica Bucuresti, Spl. Independentei nr. 313, corp Rectorat camera 102-104.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, experti cooptati, observatori UCVAP si reprezentanti imputerniciti din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat din fonduri europene ?Universitatea POLITEHNICA din Bucuresti - Centrul de Cercetari Avansate pentru Materiale, Produse si Procese Inovative? / CAMPUS, ID nr. 956, cod SMIS 14057, POS CCE.
Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
VI.3) Alte informatii
Vizitarea amplasamentului. Potentialilor ofertanti li se recomanda sa viziteze si sa examineze amplasamentul lucrarii, inclusiv imprejurimile, si sa obtina toate informatiile care pot fi necesare in vederea elaborarii ofertei.Solicitari de Clarificare/Observatii. Potentialilor ofertanti li se solicita sa analizeze cu mare atentie toate cerintele din caietul de sarcini, precum si clauzele contractuale, si sunt incurajati sa transmita pana la data limita de depunere a ofertelor orice solicitari de clarificare sau observatii pe care le pot avea in legatura cu acestea.Stabilirea ofertei castigatoare in caz de egalitate de puncte: Va fi declarata castigatoare oferta care obtine cel mai mare numar de puncte rezultat prin insumarea punctajelor aferente fiecarui factor de evaluare.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, dar pret diferit, se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal si oferte de pret egale, va fi aleasa oferta cu durata de executie mai mica.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, oferte de pret egale si periade de executie egale , va fi aleasa oferta cu costurile operationale cele mai mici.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile, incepand cu ziua urmatoare transmiterii rezultatelor procedurii.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNIVERSITATEA POLITEHNICA BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 313, corp Rectorat, et. 1, cam. 102-104., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +40 0214029205, Email: [email protected], Fax: +40 0214029372, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.05.2013 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer