Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru Proiect integrat: ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DIN COMUNA BALTA, JUDETUL MEHEDINTI


Anunt de participare numarul 107693/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Balta (Primaria Balta)
Adresa postala:  Balta, Localitatea:  Balta, Cod postal:  227030, Romania, Punct(e) de contact:  Nicolae Vrabete, Tel. 0252 - 388001, Email:  [email protected], Fax:  0252 -388001, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru Proiect integrat: ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DIN COMUNA BALTA, JUDETUL MEHEDINTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Balta, judetul Mehedinti
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si Lucrari de constructii pentru Proiect integrat: ?MODERNIZAREA INFRASTRUCTURII DIN COMUNA BALTA,
JUDETUL MEHEDINTI?
1.Modernizare drumuri comunale DC29, DC30, DC49 si strada secundara (linia Opriteasca) in comuna Balta, judetul Mehedinti
2.Protejarea unor elemente de cadru natural ?Fantana sapata Anitoiu? satul Prejna, comuna Balta, judetul Mehedinti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45220000-5-Lucrari de inginerie si de constructii (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
I. Modernizare drumuri comunale DC29, DC30, DC49 si strada secundara (linia Opriteasca) in comuna Balta, judetul Mehedinti Cap 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 265.000 lei
Proiect tehnic 160.000 lei Detalii de executie 50.000 lei Verificare tehnica a proiectarii 30.000 lei
Asistenta tehnica din partea proiectantului 25.000 lei Cap.4 Investitia de baza 8.783.744 lei Total obiectiv 9.048.744 leiII. Protejarea unor elemente de cadru natural ?Fantana sapata Anitoiu? satul Prejna, comuna Balta, judetul Mehedinti Cap.4 Investitia de baza 53.502 lei
Total obiectiv 53.502 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 102, 246RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
1. Cuantumul garantiei de participare: 100.000 lei2. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul fara TVA al contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)? Masura 322
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 A - Declaratie privind eligibilitatea
2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura
4. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplatacatre bugetul de stat
5. Certificat constatator privind indeplinireaobligatiilor exigibile deplata catre bugetul local
6. Cazier judiciar al operatorului economic
7. Cazier judiciar pentru administrator(i) asa cum sunt mentionati in certificatul constatator (sau echivalent), precum si pentru persoana imputernicita (unde este cazul) ce semneaza declaratia referitoare la art. 180 si art. 181
8. Cazier fiscal al operatorului economic
9. Certificat Unic de Inregistrare (C.U.I)
10. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului11. Extras de registru emis de Registrul Comertului, in original sau copie legalizata. (lipsa extrasului de registru este eliminatorie)
12. Documente emise de organisme nationale sau internationale care confirma apartenenta ca membru in cadrul unei asociatii profesionale pentru execu?ia lucrarilor de constructii drumuri, in cadrul Consiliilor Judetene si/sau Locale. (lipsa atestatului este eliminatorie)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular IG_CA - ?Informatii generale / Declararea cifrei de afaceri ?
2. Bilant contabil la data 31.12.2008/31.12.2009 vizat/inregistrat de/ la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie
3. Scrisori de bonitate din partea bancilor4. Documente prin care operatorul economic demonstreaza ca are acces la sau ca are disponibile resurse reale negrevate de datorii: depozite bancare, linii de credit aprobate si neconsumate, confirmate de banci sau alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 3 luni
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Valoarea minima a cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de 18.000.000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Formular nr. 12 E - ?Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?
2. Formular nr. 12 E ? 1* -?Fisa de experienta similara - proiectare?
3. Formular R_C ?Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
4. Formular nr. 12 F - ?Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?
5.Formular nr. 12 F ? 1* -?Fisa de experienta similara - lucrari?
6. Formular R_C ?Recomandare/Certificare? din partea beneficiarului, in original sau copie legalizata
7. Formular nr. 12 H - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari
8. Formular nr. 12 I - ?Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
9. SR EN ISO 9001:2001 sau echivalent pentru proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
10. SR EN ISO 9001:2001 (2000), in copie legalizata sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
11. Certificat de conformitate pentru produsul: mixturi asfaltice12. Certificat de conformitate pentru produsul: betoane de ciment13. SR EN ISO 14001:2005 sau echivalent, pentru proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii, in copie legalizata
14. Certificat privind implementarea si mentinerea unui Sistem de Management de Mediu, in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001:2005
15. OHSAS 18001:2008 sau echivalent pentru proiectare tehnica in domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
16. OHSAS 18001:2004, in copie legalizata sau echivalent pentru domeniul activitatilor aferente obiectului procedurii
17. Formular nr. 12 G - ?Declaratieprivind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?
18. Formular DPM ? ?Declaratie privind respectarea obligatiilor referitoare la conditiile de munca si de protectia muncii?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. pentru prestari servicii de proiectare drumuri si poduri experienta similara solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 150.000 lei rezultata din maxim 3contractefinalizate. 5. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani - pentru lucrari de drumuri si poduri - solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin 8.700.000 lei, din maxim 3 contracte 7. statie de preparat mixturi asfaltice autorizata conform legii (Raport ICECON, certificat de etalonare, autorizatie de mediu); Statie de producere betoane autorizata conform legii; finisor ? repartizator mixturi asfaltice;autogreder; compactor; autobasculanta; excavator;incarcator frontal; instalatie de imprastiat emulsie bituminoasa; cisterna de apa cu dispozitiv stropire; autobetoniera; laborator de grad corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. 8.1 Pentru proiectare se solicita cel putin 1 inginer de drumuri si un inginer constructii civile cu vechimea in proiectare mai mare de 5 ani si care va raspunde de indeplinirea viitorului contract.8.2 Pentru executie se solicita - Sef santier: Studii superioare de specialitate in specialitatea de drumuri si poduri; Sef punct lucru: Studii superioare de specialitate in constructii; Asigurarea unui manager de proiect avand specialitatea de inginer de drumuri si poduri cu certificat recunoscut de Ministerul Muncii din Romania pentru calitatea de manager de proiect (sau document echivalent din tara de origine); Responsabil tehnic cu executia: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL) pentru domeniile drumuri si poduri, sau document echivalent; Responsabil pentru calitate: inginer cu autorizatie CQ pentru domeniile drumuri si poduri sau document echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.10.2010 10:00
Locul: sediul Primariei Balta
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
? Proiect finantat prin Programul National de Dezvoltare Rurala (PNDR)? Masura 322: Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str STAVROPOLEOS, NR 6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CRAIOVA
Adresa postala:  STR N. TITULESCU, NR. 4, Localitatea:  CRAIOVA, Cod postal:  200188, Romania, Tel. 0251418586
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA TERMEN STABILIT CONFORM ART 256^2/OUG34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC -PRIMARIA BALTA
Adresa postala:  COMUNA BALTA, Localitatea:  BALTA, Cod postal:  227030, Romania, Tel. 0252-388001
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer