Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru proiectul integrat ?Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Pischia, judetul Timis?


Anunt de participare numarul 109031/05.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA PISCHIA (PRIMARIA COMUNEI PISCHIA)
Adresa postala:  str. Principala, nr. 261, timis, Localitatea:  Pischia, Cod postal:  307325, Romania, Punct(e) de contact:  IOAN SAS, Tel. 0256/234101, Email:  [email protected], Fax:  0256/234101, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru proiectul integrat ?Imbunatatirea infrastructurii fizice si a serviciilor de baza in comuna Pischia, judetul Timis?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Pischia, comuna Pischia, judetul Timis, precum si la sediul prestatorului.
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin prezenta procedura de achizitie se doreste achizitionarea de servicii de proiectare tehnica si constructii de lucrari publice pentru urmatoarele actiuni:
Actiunea 1. Modernizare strazi in localitatea Pischia, judetul Timis;Actiunea 2. Realizare sistem de canalizare si statie de epurare ape menajere in comuna Pischia, judetul Timis;Actiunea 3. Extindere alimentare cu apa localitatea Pischia, judetul Timis.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
71328000-3-Servicii de verificare a proiectelor de structuri portante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a) Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor), verficarea tehnica a proiectarii si asistenta tehnica pentru ? Modernizare strazi in localitatea Pischia, judetul Timis?: 104 590 lei
b) Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie, documentatii pentru obtinerea avizelor, acordurilor si autorizatiilor), verficarea tehnica a proiectarii si asistenta tehnica pentru ?Realizare sistem de canalizare si statie de epurare ape menajere in comuna Pischia, judetul Timis?: 175 010 lei
c) Servicii de proiectare (proiect tehnic, detalii de executie), verficarea tehnica a proiectarii si asistenta tehnica pentru ? Extindere alimentare cu apa localitatea Pischia, judetul Timis?: 42 690 lei
d) Executie de lucraripentru ? Modernizare strazi in localitatea Pischia, judetul Timis?: 2 613 930 lei
e) Executie de lucraripentru ? Realizare sistem de canalizare si statie de epurare ape menajere in comuna Pischia, judetul Timis?: 5 370 657 lei
Executie de lucraripentru ? Extindere alimentare cu apa localitatea Pischia, judetul Timis?: 1 344 230 lei
Valoarea estimata fara TVA: 9, 651, 107RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 180 000 lei. Garantia de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Pentru IMM-uri garantia de participare si garantia de buna executie se reduc cu 50%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract finantat prin FEADR, Masura 3.2.2. in baza Contractului de finantare nr. C322010953700049/11.06.2010 incheiat cu APDRP
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere pentru depunerea unei oferte comune (art. 44 alin. 1 si 2 din OGU 34/2006). Daca subcontracteaza vor arata partile subcontractante si potentiali subcontractori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente prezentate de ofertant: Declaratie privind situatia personala a operatorului economic; Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul de stat (original sau copie legalizata); Certificat atestare fiscala taxe si impozite bugetul local (original sau copie legalizata); Certificat de cazier fiscal, in original sau in copie legalizata; Imputernicire de semnatura; Certificatul de inregistrare; Certificat constator ORC; Certificat inregistrare persoana juridica; Cert.rezidenta fiscala pers.jurid.straina
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Formular 11 Informatii generale
2.Copii bilanturi contabile pentru anii 2007, 2008 si 2009
3.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
4.Declaratie privind lichiditatea generala si profitul pe 2009
5.Lichiditati si/sau facilitati de creditare pentru cash-flow investitie (scrisoare bancara de confort sau sustinere tert sau linie de credit bancar sau declaratie lichiditati)
6.Identificarea financiara (banca detinator cont si numar cont)
7.Informatii privind obligatiile contractuale in curs
8.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus, in limba romana.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
3.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani min. 19.300.000 lei4. In 2009 Lichiditatea generala =100% si Profitpozitiv5. Lichiditati sau facilitati de creditare de cel putin 5 000 000 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Contract/contracte servicii realiz in ultimii 3 ani cu o val cumulata de min 322 290 lei;2.Experienta simil sau PV sau Contracte sau Recomandari pentru contractele de serv reprezentative;3.Utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice pentru indeplinirea contractului (proprietate sau in chirie ? se atasaza contract de inchiriere pt fiecare utilaj inchiriat);4.Declaratie ca dotarile specifice, utilajele si echipamentul tehnic mentionate nu vor fi angajate pe perioada de derulare a contractului
5.Contract/contracte de executie lucrari realiz in ultimii 5 ani cu o valoare cumulata de min 9 328 817 lei;6.Statie de asfalt atestata ICECON sau similar;7.Statie de betoane (autoriz de mediu valabila, rap de inspectie, fisa tehnica);8.Repartizor-finisor de asfalt, rap de inspectie;9.Instalatie aplicare emulsie bituminoasa, rap de inspectie;10.Compactor de terasamente, rap de inspect;11.Excavator, rap de inspect;12.Buldoexcavator, rap de inspect;13.Incarcator frontal, rap de inspectie;14.Autogudronator, ITP valabil, CI, asigurare, licenta de transport;15.Autobasculante;16.Autogreder;17.Aparat de sudura PEHD;18.Laborator de gradul III;19.Licente pentru softuri de proiectare CAD (computer assisted design);20.Statie totala masuratori topo;21.Ing proiectant drumuri;22.Ing proiectant retele hidroedilitare/mediu, protectie sanitara;23.Ing proiectant instalatii;24.Specialisti atestati ca verificatori de proiecte toate domeniile proiectului;25.Sef proiect;26.Sef santier CFDP sau hidrotehnician;27.RTE drumuri (responsabil tehnic executie);28.RTE alim cu apa/canaliz;29.Coordonator protect muncii atestat;30.CQ pentru lucrarile supuse licitatiei (responsabil cu calitatea lucrarilor);31.Ing/subing hidro sau mediu si protectie sanitara;32.Sudori autorizati ISCIR in PE-HE;33.Declaratie SSM (securitatea muncii);34.Angajament priv resurse umane;35.Sistem manag al calitatii;36.Sist manag al sanatatii si securitatii ocupat;37.Sist demanag de mediu
38.Declaratie subcontractare;39. CV, Diploma studii, Decl de exclusivitate si disponibilitate, Copii contr indiv de munca pentru seful de proiect, inginerii proiectanti, personalul responsabil cu executia
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. contract/contracte modernizare drum cu o valoare cumulata de minim 104 590 lei (fara TVA), contract/contracte retea canalizare si statie de epurare cu o valoare cumulatade minim 175 010 lei (fara TVA) si contract/contracte alimentare cu apa cu ovaloare cumulata de minim 42 690 lei (fara TVA)5. contract/contracte modernizare drum cu o valoare cumulata de minim 2 613 930 lei (fara TVA), contract/contracte retea canalizare si statie de epurare cu o valoare cumulata de minim 5 370 657 lei (fara TVA) contract/contracte alimentare cu apa cu ovaloare cumulata de minim 1 344 230 lei (fara TVA)6. 100 t/ora 7. 1 buc 8.2 buc 9.1 buc 10.2 buc 11.2 buc 12.2 buc 13.1 buc 14.1 buc 15.6 buc 16.2 buc 16.2 buc 17.2 buc 18.1 buc 19.2 buc 20. 1 buc 21.2 pers 22.2 pers 23.1 pers 25.1 pers 26.1 pers 27.1 pers 28.1 pers 29.1 pers 30.1 pers 31.1 pers 32.2 pers 35. ISO 9001 sau echivalent 36. OHSAS 18001 sau echivalent 37. ISO 14001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
termen de predare a serviciilor de proiectare
20%
Descriere: componenta tehnica
3.
termen de executie a lucrarilor
30%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3229/27.09.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.10.2010 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.10.2010 12:00
Locul: COMUNA PISCHIA, localitatea PISCHIA, strada Principala nr. 261, Judetul Timis
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare a ofertelor, expertii externi cooptati, reprezentantii UCVAP, reprezentantii APDRP si reprezentatii ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): FEADR, Masura 322
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire poate fi procurata de pe site-ul www.e-licitatie.ro. Specificatiile tehnice cuprinzand piesele scrise si desenate inclusiv listele de cantitati si Certificatele de urbanism cu Avizele si acordurile obtinute in faza de studiu de fezabilitate vor fi puse la dispozitia operatorilor economici in mod gratuit la sediul autoritatii contractante pe suport electronic (CD), in urma unei solicitari scrise din partea operatorului economic interesat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 030084 , Romania , Tel.021 310.46.41 , Email: [email protected] , Fax: 021 310.46.42, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL TIMISOARA ? SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala:  Str. Tepes Voda nr.2A, Localitate: Timisoara, Jud. Timis, Cod postal: 300055, Telefon: 0256.498.054/494650, Localitatea:  Timisoara, Cod postal:  300055, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractatnte considerat nelegal conf art. 256^2 din OUG34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMUNA PISCHIA
Adresa postala:  Pischia, str. Principala nr.261, judetul Timis. Localitate: Pischia, Cod postal: 307325, Romania, Tel: 0256 497 386, E-mail: [email protected], Fax :0256 234 101, Localitatea:  Pischia, Cod postal:  307325, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.10.2010 13:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer