Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie ?Sala Multifunctionala ? Complex Sportiv Lia Manoliu?
Anunt de participare numarul 145900/21.08.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MUNICIPIUL BUCURESTI
Adresa postala: SPLAIUL INDEPENDENTEI , NR. 291-293, SECTOR 6, BUCURESTI, ROMANIA, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Punct(e) de contact: Directia Proceduri Achizitie, Tel. +40 213055530, In atentia: Daniela Mincu - Director General; Dragos Dimitriu- Sef Serviciu, Email: [email protected], Fax: +40 213055587, Adresa internet (URL): www.pmb.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie ?Sala Multifunctionala ? Complex Sportiv Lia Manoliu?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Municipiul Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie ?Sala Multifunctionala ?Complex Sportiv Lia Manoliu?. Valoarea totala estimata a contractului este de 290.031.320 lei, exclusiv TVA, din care:
? Cheltuieli ?diverse si neprevazute?: 19.710.210 lei, exclusiv TVA., care reprezinta 10% din C+M, conform Deviz General;
? Chletuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 5.366.000 lei, exclusiv TVA;
? Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului: 11.703.320 exclusiv TVA;
? Chletuieli pentru proiectare si asistenta tehnica: 19. 694.120 lei, exclusiv TVA;
? Cheltuieli pentru investitia de baza: 227.749.420 lei exclusiv TVA, din care:
-?Constructii si instalatii?- 174.429.770 lei, exclusiv TVA;
- ?Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj? ? 31.427.650 lei, exclusiv TVA;
- ?Dotari? ? 21.892.000 lei, exclusive TVA.? Organizare de santier: 5.602.630 lei exclusiv TVA;
? Chletuieli pentru darea in exploatare: 205.620 lei, exclusiv TVA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71322000-1 - Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
45212200-8-Lucrari de constructii de complexe sportive (Rev.2)
71356200-0-Servicii de asistenta tehnica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de proiectare si lucrari de constructii pentru obiectivul de investitie ?Sala Multifunctionala ?Complex Sportiv Lia Manoliu?Durata estimata a contractului este de 36 luni, din care 24 luni pentru proiectare si executia lucrarilor si 12 luni pentru servicii tehnice de operare si mentenanta dupa receptia la terminarea lucrarilor a obiectivului de investitie.
Valoarea estimata fara TVA: intre 270, 321, 110 si 290, 031, 320RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare va fi constituita de ofertanti in conformitate cu prevederile art.86 din HG 925/2006, respectiv: virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari-Instrument de garantare/scrisoare de garantie bancara Formularului nr. 13, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in prezenta documentatie sau ordin de plata, fila CEC. Contul in care se depune: RO53TREZ7005006XXX000227 la ATCPMB, CUI 4267117.Cuantumul garantiei este: 5.406.000, 00 lei.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR cu 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor. Valabilitate 120 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare/scrisoarea de garantie bancara poate fi emisa in numele Liderului asocierii sau a oricarui membru al asocierii cu conditia nominalizarii la punctele a), b), c)si d) din Formularul nr. 13 a tuturor membrilor asocierii. In situatia in care ofertantul este IMM (asoc de IMM-uri)conform legii nr. 346/2004, va depune Formularul nr. 14, cuantumul garantiei fiind redus la 50%.In cazul in care of este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categ IMM.In masura in care C.N.S.C. respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va aplica prev art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. nr. 34/2006 aprob cu modif si compl prin Legea nr. 337/2006, cu modif si comple ulter. Cuantumul garantiei de buna executie exprimata procentual este de 10% din pretul contractului fara T.V.A. si se constituie in termen de 10 zile de la data semnarii si inregistrarii contractului in Registrul Unic de Contracte existent la Directia Generala Achizitii.Garantia de buna executie va fi depusa, in original, la Directia Generala Economica, in copie la directia initiatoare a procedurii si la Directia Proceduri Achizitie, in vederea deblocarii garantiei de participare. Modul de constituire conform art.90 din HG 925/2006 cu mod. si comp. ulerioare. Modul de restituire conform art.92, alin (2) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare-Nota: Se va prezenta Formularul nr. 22 cu optiunea cu privire la modul de constituire a garantiei de buna executie.In situatia in care prestatorul este IMM (asoc. de IMMuri), cuantumul garantiei de buna executie va fi 5% din valoarea contractului fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
*Declaratie pe propria raspundere, Formularul 1, in temeiul art.180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare* Cazier fiscal eliberat de autoritatea competenta, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Pentru persoane juridice, se va prezenta atat cazierul fiscal al administratorului societatii cat si cel al persoanei juridice. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Certificat de cazier judiciar pentru administrator/firma, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 2, in temeiul art.181 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratia se completeaza obligatoriu si de catre tertul sustinator, dupa caz, in conformitate cu prevederile art. 186 alin 2) si art. 190 alin 2) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.*Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 3.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.*Certificat de participare cu oferta independenta Formular 4. In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.* Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, Formular 5, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.Persoanele care sunt responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Prof. Univ. Dr. Sorin Mircea OPRESCU - Primar General al Municipiului BucurestiBogdan Hreapca- Director general ? Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiMircea Octavian Constantinescu - Director General Directia Generala EconomicaEc. Daniela Mincu - Director General Directia Generala AchizitiiAdrian Iordache - Director ? Directia JuridicBogdan Sosoaca ? Director Executiv Directia InvestitiiCorina Popa Balan - Director Executiv Adj. Directia InvestitiiCatalin Diaconu - Expert Directia Generala Dezvoltare si InvestitiiIon Florea ? Director Executiv Directia Financiar ContabilitateConsiliul General al Municipiului Bucuresti aproba bugetul Municipiului Bucuresti. Numele celor 55 consilieri generali se poate vizualiza pe site-ul PMB : www.pmb.ro ? pagina de start ? la rubrica Institutii / Consiului General al Mun.Bucuresti/Componenta/Consilieri Alexe Florin Alexandru, Anton Mihaela, Bacaintan Irimie Gabriel, Badulescu Aurelian, Boaja Minica, Capota Bogdan Alexandru, Chiris Mariana, Cosma Maria Roxana, Cruceanu Elena, Deaconescu Ionel Cristinel, Draghici Aurelia Gratiela, Florescu Dragos, Gaf - Deac Ioan, Giugula Doru Mihai, Gorodea Tiberiu Silviu Ioan, Grigorescu Robert, Ilie Petre, Iovici Victor Teodor, Ivascu Tiberiu, Meran Stefan Dan, Mihailescu Ion Bogdan, Mihailovici Virginia, Murg Calin, Neagu Mihai, Nedelcu Costel, Nemes Carmen Ionela, Nicorescu Virgil, Nitu Robert Daniel, Paduraru Alexandru, Parvu Cosmin Gabriel, Pop Romeo Teodor, Popa Grigore Ioan, Popa Maria, Popescu Costin Adrian, Poterasu Cornel ? Constantin, Prioteasa Doru, Purcarea Sorin, Radoi Silviu George, Raicu Mircea Cristian, Raileanu Marius Nicolae, Rizoiu Mircea, Roseti George Adrian, Scarlat Horia, Sitaru Janina Mirela, Stan Ion, Stan Nicusor, Tanase Ion Gabriel, Tapardel Ana ? Claudia, Tica Horatiu ? Florin, Toma Veronica, Tudor Popescu Cristian, Untaru Virgil, Vladan Florin Laurentiu, Voicu Mihai, Zidarescu Ionela Loredana.Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.*Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataPersoanele juridice romane vor prezenta: *Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata;*Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata.Nota: 1. Din certificatele depuse trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara termenului limita de depunere a ofertelor.2. Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.4. In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare a platilor la zi a acestor esalonari in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Persoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea indeplinirii obligatiilor exigibile de plata, eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit, in conformitate cu prevederile legale din statul de rezidenta, obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana. 1.Pentru persoane fizice/juridice romane: *Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, corespunzator obiectului supus procedurii de achizitie. Informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.2. Pentru persoane juridice/fizice straine: * documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducerea autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea din contract pe care o realizeaza. Documentele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor.Nota: in cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, daca a prezentat documentul care dovedeste o forma de inregistrare in copie conform cu originalul, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada disponibilitatilor banesti, a unor resurse reale negrevate de datorii sau a unor linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare, suficiente pentru a asigura cash-flow de executie a lucrarii, pentru o perioada de 12 luni, conform esalonarii investitiei, in valoare de minim 135.160.555 lei sau echivalent, suma suficienta pentru a acoperi cheltuielilecu proiectarea si executia lucrarii.Aceasta valoare va fi exclusiv alocata pentru derularea acestui contract, independent de angajamentele asumate pentru alte contracte
Se solicita prezentarea documentelor (scrisoare) eliberate de banca din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare, sau orice tip de document care sa demonstreze indeplinirea cerintei.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor membrilor grupului.
Nota 2: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta poate fi indeplinita si de catre un singur membru al asocierii in numele asocierii.
Nota 3: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata si prin prezentearea unui document eliberat de banca din partea fiecarui membru al asocierii, a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata.
Nota 4: a) Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru luna mai 2013, respectiv1 euro= 4, 3354 lei.
b) Pentru alte monede decat euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru luna mai 2013, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infoeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).
Cerinta nr. 2
Informatii generale - cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 ani, cel putin egala cu 500.000.000 lei.Nota 1: Persoanele juridice romane vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Persoanele juridice straine vor prezenta Certificatele/documentele edificatoare in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotita de traducere in limba romana autorizata.
Nota 2: a)Pentru cifra de afaceri prezentata in alta moneda, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru anul respectiv (2010, 2011, 2012). Cursul mediu se calculeaza ca media aritmetica a ratelor medii lunare pentru transformarea Euro in Lei, publicat pe site?ul www.bn.ro (2010 ? 1 euro = 4.2099 lei, 2011 = 4.2379 lei, 2012 = 4.4560 lei).
b) Pentru alte monede decat euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infoeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).
Se vor prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare ? Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si finanaciare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minume privind cifra medie de afaceri globala.
Informatii privind tert sustinator economic si financiar.Capacitatea economico - financiaraa operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 186alin (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajamentpersoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69 ind 1, art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Se solicita prezentarea documentelor (scrisoare) eliberate de banca din care sa rezulte indeplinirea in mod neechivoc a cerintei de calificare, sau orice tip de document care sa demonstreze indeplinirea cerintei.Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza prin luarea in considerare a tuturor membrilor grupului.Nota 2: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta poate fi indeplinita si de catre un singur membru al asocierii in numele asocierii.Nota 3: In situatia in care ofertantul este o asociere, indeplinirea acestei cerinte poate fi demonstrata si prin prezentearea unui document eliberat de banca din partea fiecarui membru al asocierii, a caror valoare cumulata sa fie de minim valoarea solicitata.Nota 4: a) Pentru transformarea in Lei se va utiliza cursul mediu pentru luna mai 2013, respectiv1 euro= 4, 3354 lei.b) Pentru alte monede decat euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru luna mai 2013, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infoeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).Se vor prezenta certificate/documente edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintei de calificare ? Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) inregistrate la organele competente, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Daca din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele in forma solicitata, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara prin prezentarea altor documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si finanaciare, si pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare sau orice alte documente emise de autoritatile legale competente din care sa rezulte respectarea cerintei minume privind cifra medie de afaceri globala. formularul 5Se vor prezenta formularele 18, 1 si 21
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiar. Se vor atasa pentru cele mai importante contracte, documente suport: recomandari/ certificari de buna executie/ documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise de beneficiar.
Fiecare document va contine obligatoriu date referitoare la: -beneficiarul contractului;
- tipul, valoarea, volumul si contributia ofertantului la activitatile indeplinite;
- perioada in care s-au realizat aceste activitati;
Declaratie privind lista principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani.Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiar. Se vor atasa pentru cele mai importante contracte, documente suport: recomandari/ certificari de buna executie/ documente privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale emise de beneficiar.
Fiecare recomandare /certificare de buna executie/document va contine obligatoriu date referitoare la: -beneficiarul contractului;
- tipul, volumul si contributia ofertantului la lucrarile/activitatile executate;
- perioada in care s-au realizat aceste lucrari/activitati.
Cerinta 1: Experienta similaraExperienta similara trebuie sa dovedeasca prestarea de servicii similare, lucrari similare celor care fac obiectul prezentului contract dupa cum urmeaza: 1) Ofertantul sa faca dovada ca a prestat, in ultimii 3 ani, servicii similare cu obiectul prezentului contract, in valoare de minim 19.000.000 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea unui (1) contract.2) Ofertantul sa faca dovada ca a executat, in ultimii 5 ani, lucrari de constructii de complexe sportive/arene sportive/sali multifunctionale, in valoare de minim250. 000.000 lei (exclusiv TVA), nivel valoric indeplinit prin prezentarea unui (1) contract.
Pentru demonstrarea cerintei operatorii economici pot prezenta orice documente relevante (copii ale contractelor sau parti din contract pe care ofertantul le considera relevante pentru demonstrarea experientei similare/ proces verbal receptie/ documente de receptie emise sau/sicontrasemnate de o autoritate contractanta ori de catre clientul privat beneficiar / recomandari de la beneficiari) in copie lizibila, cu mentiunea: ?conform cu originalul?, care sa cuprinda in mod obligatoriu si cumulativ datele de identificare ale contractului, beneficiarul contractului, tipul serviciilor prestate/lucrarilor executate, perioada de derulare, modul in care au fost indeplinite obligatiile contractuale.Nota 1: a)Pentru contractele prezentate in euro, se va lua in considerare cursul mediu comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.b) Pentru alte monede decat euro, se transforma mai intai in Euro, utilizandu-se cursurile medii pentru anii respectivi, publicate pe site-ul http: //ec.europa.eu/budget/infoeuro. Pentru transformarea Euro in Lei se vor urma indicatiile de la punctul a).
Nota 2: Documentele vor fi prezentate de catre ofertanti in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?
- Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata.
- Daca din documentele anexate rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.
Nota 3: Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor.-Data finalizarii prestarii serviciului trebuie sa se incadreze in acest interval. Se vor lua in considerare numai ?serviciile duse la bun sfarsit? in acesta perioada. Prin ?servicii duse la bun sfarsit ?se intelege: servicii receptionate partial sau servicii receptionate la sfarsitul prestarii (sfarsitul prestarii nu presupune expirarea perioadei de garantie).
Data finalizarii executiei lucrarilor trebuie sa se incadreze in acest interval. Se vor lua in considerare numai ?lucrarile executate si duse la bun sfarsit? in acesta perioada. Prin ?lucrari executate si dusela bun sfarsit ?se intelege: lucrari receptionate partial care sunt insotite de procese verbal de receptie partiala sau lucrari receptionate insotite de process verbal la terminarea lucrarilor sau lucrari receptionate insotite de process verbal de receptie finala.
Nota 4: Experienta similara solicitata ca cerinta minima va fi indeplinita conform prevederilor Ordinului ANRMAP 509/2011.
Cerinta 2: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Ofertantul va face dovada ca dispune de dotarea tehnica necesara indeplinirii contractului, in corelare cu oferta tehnica prezentata.Ofertantii vor prezenta documentul (fisa mijlocului fix, contracte inchiriere/leasing etc.) care atesta detinerea (dotarea proprie/ inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarelor implicate in realizarea contractului.
Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Nota: Aceasta declaratie nu coincide cu personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, personalul angajat/cadrele de conducere in ultimii 3 ani nefiind in mod obligatoriu persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului.
Personal specializat (experti cheie)1. Manager de proiect
-Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia demanager de proiect/coordonator proiect/director proiect2. ArhitectExperienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia dearhitect.3.Responsabil coordonator proiectare (sef proiect)
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia deResponsabil coordonator proiectare (sef proiect).4. Inginer proiectare structura
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia deInginer proiectare structura.5. Ingineri proiectare instalatii (electrice, sanitare, termoventilatie)
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia deInginer proiectare instalatii (electrice, sanitare, termoventilatie).
6. Manager executie lucrari
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia demanager executie lucrari/adjunct director proiect/adjunct manager proiect .7. Sef de santier
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia deSef de Santier.8.Responsabil tehnic cu executia, atestat Ministerul Dezvoltarii Regionale si Administratiei Publice sau echivalent
-in domeniul constructii civile si
- in domeniul instalatii in constructii ;
- se vor prezenta atestate/autorizatii;Nota: se pot cumula prin detinerea de catre o persoana a ambelor atestate;9.Responsabil cu controlul tehnic al calitatii in domeniul constructiilor;
- decizie de numire10. Responsabil cu controlul de calitate (RTQ) lucrari instalatii electrice:
-autorizatie ANRE gradul III11. Responsabil ticketing si control acces
Experienta profesionala specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de implementarea unui sistem de ticketing si control acces si de detectia fraudarii sistemului de ticketing si control acces.12. Responsabil sistem supraveghere video
Experienta specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitati de executie a unui sistem de supraveghere video.13. Inginer coordonator lucrari instalatii electrice-Autorizatii: autorizat ANRE gradul III si NPM grupa III, sau echivalent;14. Inginer coordonator lucrari instalatii electrice BMSExperienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul instalatii electrice curenti slabi.15. Inginer coordonator lucrari instalatii electrice TVCI
Experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniul instalatii electrice curenti slabi.16. Inginer coordonator lucrari instalatii telecomunicatii si IT
Experienta specifica de cel putin 3 ani in domeniulIT.17. Inginer coordonator lucrari instalatii pentru constructii
Experienta specifica demonstrata prin prezentarea dovezii participarii in cel putin un proiect/contract la nivelul caruia sa fi desfasurat activitatisimilare cu cel al obiectului procedurii si participarii in cel putin un proiect/contract in care a activat pe pozitia de Inginer coordonator lucrari instalatii pentru constructii.
Ofertantul va nominaliza in echipa, cel putin urmatarea categorie de personal non-cheie:
Personal muncitor de specialitate ce va fi angajat in contract sitrebuie sa fie calificat in meseriile: -electricieni minim 4 pers autorizati ANRE IIB
-Tehnician ptr sisteme &instalatii de semnalizare, alarmare & alertare in caz de incendiu COR724205 sau COR724206: min 2 pers -Technician sonorizare ? min. 1 pers.
-Technician control acces ? min. 1 pers.-Sudori PEHD ? autorizati ISCIR ? minim 2 pers.
-Technician sudura FO ? min. 2 pers.
Lista personalului cheie completat si semnat de catre reprezentatntul imputernicit al ofertatului.Nota 1: Se vor prezenta urmatoarele documente suport pentru a dovedi indeplinirea cerintei minime solicitate pentru fiecare persoana nominalizata ca personal specializat (expert cheie) propus:
- CV tip Europass, in original si semnat de catre expertul propus;
- copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?ale tuturor documentelor ce probeaza indeplinirea cerintelor (ale certificatelor profesionale/atestatelor si autorizatiilor obtinute si mentionate in CV, etc). Pentru personalul specializat (expert cheie) ? ? RTE se va prezenta legitimatia vizata in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor;
- CQ ? se va prezenta decizia de numire; Personalul specializat (expertul cheie) propus trebuie sa prezinte: -documente justificative pentru demonstrarea experientei specifice si anume o declaratie pe proprie raspundere a acesteia in original/carnetul de munca/contractul individual de munca sau documente echivalente.
- copie contract de munca pentru expertul angajat permanent al ofertantului ori contract de colaborare si declaratie de angajament/acord de participare/declaratie de disponibilitate pentru specialistul care nu e angajat permanent al ofertantului
- Toate documentele vor fi prezentate in original/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? insotite de traducerea autorizata in limba romana pentru persoanele nerezidente.
Nota 2: In cazul ofertantului declarat castigator autoritatea contractanta solicita ca pentru derularea contractului de achizitie publica acesta sa incheie contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
Nota3 : Avand in vedere complexitatea obiectivului de investitie, gestionarea in mod eficient a resursei umane implica ca sarcinile si atributiile personalului cheie sa fie clar stabilite si in corelare cu graficul de executie, motiv pentru fiecare pozitie de expert se va desemna cate o persoana distincta, cu exceptia pozitiei nr. 8.
Nota 4: Pentru personalul non -cheiese vorprezenta CV, documente/certificari care atesta pregatirea in domeniul in care este nominalizat .
Nota 5: pentru specialistii care nu sunt vorbitori nativi de limba romana se vor prezenta certificari care sa ateste cunostiintele de limba romana ale specialistilor propusi sau pentru fiecare specialist se vor prezenta cate un translator/traducator autorizat impreuna cu documentele doveditoare
Declaratie de disponibilitate a ofertantului cu privire la persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului de lucrari.Oferantul va prezenta o declaratie de disponibilitate prin care reprezentantul legal al acestuia declara ca persoana propusa este capabila si va lucra pentru perioada (perioadele) prevazuta pe pozitia pentru care a fost propus in contract in situatia in care aceasta oferta este castigatoare. Va fi prezentata cate o declaratie pentru fiecare expert cheie si non cheie propus. Inlocuirea acestor personae, daca este cazul, se va face numai cu acordul prealabil al Autoritatii Contractante Acordul Autoritatii Contractante pentru modificarea
propusa va fi conditionat de prezentarea de catre ofertant a documentelor
care sa ateste ca pregatirea profesionala a persoanelor propuse este
echivalenta cu cea a celor inlocuite, care a stat la baza evaluarii ofertelor si
ca persoanele propuse au pregatirea si experienta necesare si detin
atestatele specificate, valabile la data inlocuirii.
In cazul ofertantului declarat castigator autoritatea contractanta solicita ca
pentru derularea contractului de achizitie publica acesta sa incheie
contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.
Declaratie/angajament pe propria raspundere: in cazul in care ofertantul
este declarat castigator va face dovada inainte de semnarea contractului
prin prezentarea graficului privind activitatile si timpul necesar, ca expertii
ofertati, chiar daca sunt implicati in alte proiecte/contracte, pot aloca timpul si resursele necesare ducerii la indeplinire a contractului in cauza
Informatii privind tert sustinator tehnic si profesional.Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fi sustinuta in conformitate cu art. 190alin. 3din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract . Persoana fizica/juridica ce asigura sustinerea tehnica si/sau profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.69 ind 1, art.180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006 modificata si completata.
In cazul in care ofertantul va subcontracta o parte din contract, acesta are obligatia de a preciza parte/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, procentul pe care-l realizeaza precum si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Ofertantii vor prezenta o lista cu subcontractantii.Nota1: Cerintele privind situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, capacitatea economica si financiara, standarde privind asigurarea calitatii si standarde privind protectia mediului nu pot fi indeplinite prin intermediul unui sau unor subcontractanti.
Nota 2: Cerintele privind capacitatea profesionala se iau in considerare numai pentru partea de implicare a subcontractantului.
Nota 3: a)Autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, pentru incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta. Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica
b)Raspunderea contractului in ceea ce priveste modul de indeplinire a contractului de achizitie publica nu este diminuata in cazul in care o parte /parti din contract sunt indeplinite de subcontractanti.
c) Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta, fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice si financiare initiale.d) resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare numai pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.
Informatii privind asocierea ? Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Nu se ia in considerare capacitatea economica si financiara a subcontractantului.
Nota 1: In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile art.44 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de asigurare a calitatii, respectiv detine certificare ISO 9001:2008sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul nu este emis in limba romana, se va prezenta obligatoriu traducerea autorizata a acestuia.
Nota 1 Cerinta privind certificarea ISO 9001:2008 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.Nota 2. In cazul unei asocieri, criteriile trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 3: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Ofertantul va demonstra ca respecta standardele de protectie a mediului, respectiv detine certificare ISO 14001:2005sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care documentul nu este emis in limba romana, se va prezenta obligatoriu traducerea autorizata a acestuia.
Nota 1 Cerinta privind certificarea 14001:2005sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul tertului sustinator.Nota 2. In cazul unei asocieri, criteriile trebuie indeplinite individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 3: In cazul in care ofertantul nu detine un certificat de respectare a standardelor privind protectia mediului asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
formularul 7formularul 7formularul 8formularul 25fprmularul 9formularul 23formularul 23formularul 23formularul 23formularul 24formularele 19, 1 si 21formularul 10formularul 11ISO 9001:2008sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.ISO 14001:2005sau echivalent, valabil la data limita de depunere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
70%
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Pretul ofertei" se acorda astfel: Pentru oferta cu cel mai mic pret se acorda punctajul maxim alocat, respectiv70 puncte;Pentru celelalte oferte, punctajul se calculeaza aplicand formula: Pfn = (Pret minim / Pret n) x 70.Pret minim - cel mai mic pret dintre toate ofertele;Valorile ofertate vor fi sustinute de calculele aferente specifice fiecarei categorii de servicii / lucrari / utilaje si echipamenteidentificatePreturile care se compara sunt preturile totale in lei (exclusiv TVA) prezentate in Formularul de oferta, insotit de Centralizatorul ofertei - pentru prestarea integrala a serviciilor silucrarilor necesare pentru realizarea obiectivului propus, receptiasi punerea infunctiuneaacestuia.Precizare : Nu se vor accepta oferte de pret mai mari decat valoarea estimata a contractului.
2.
Perioada de garantie oferita lucrarii.
20%
Descriere: Perioada minima acceptata de autoritatea contractanta este 36 de luni calendaristice.;Vor fi respinse ca neconforme ofertele aflate sub perioada minima impusa de autoritatea contractanta si nu vor fi punctate ofertele in cadrul carora perioada de garantie ofertata nu este in mod realmotivata si sustinuta prin documente justificative.PRECIZARE: Perioada de garantie ofertata va fi cea prezentata in propunerea tehnica si va fi motivata prin conceptia proprie propusa de fiecare ofertant avand in vedere calitatea si durata materialelor, tehnologiile si echipamentele folosite. In cazul in care perioada de garantie a echipamentelor acordata de producator este mai mica decat perioada ofertata, ofertantii isi vor asuma diferenta de perioada, asigurand service-ul si mentenanta in aceasta perioada, prezentand in acest sens, la semnarea contractului de executiecontracte de prestare service sau documente relevante din care sa rezulte indeplinirea cerintei.
3.
Eficienta energetica
10%
Descriere: Punctajul aferent acestui factor de evaluare se acorda astfel: Pentru cea mai mica valoare a consumului energetic (ceg) mediu astfel cum este definit in ?Detalii privind modalitatea de calcul a capacitatii energetice? se acorda punctajul maxim alocat, respectiv 10puncte.Punctajele pentru celelalte oferte se vor acorda proportional in raport de oferta cu punctaj maxim si de limitele precizate mai jos:
Punctaj maxim componenta tehnica: 30
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.10.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2013 11:00
Locul: Primaria Municipiului Bucuresti - Splaiul Independentei nr. 291-293, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentatii ofertantilor cu imputernicire si o copie a actului de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, dar pret diferit, se va declara castigatoare oferta cu pretul cel mai scazut.In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal si oferte de pret egale, va fi aleasa oferta cu perioada de garantie a lucrarii cea mai mare.La nivelul propunerii financiare, fiecare ofertant/operator economic va cuprinde, ca element constitutiv si distinct al acesteia, valoarea rezultata in urma aplicarii procentului de diverse si neprevazute la valoarea propunerii financiare constituite/depuse (fara diverse si neprevazute)In cazul existentei a doua sau mai multe oferte cu punctaj egal, oferte de pret egale, oferte cu perioada de garantie a lucrarii egale, va fi aleasa oferta cucea mai mica valoare a consumului energetic (ceg) mediu.Prin aplicarea factorilor de evaluare in forma stabilita se urmareste obtinerea unui raport optim calitate-pret pentru ceea ce se doreste a fi executat.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Proceduri Achizitie
Adresa postala: Splaiul Independentei, nr. 291-293, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060042, Romania, Tel. +04 0213055530, Fax: +04 0213055587
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.08.2013 12:09