Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie


Anunt de participare numarul 107735/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA GEORGE ENESCU (PRIMARIA GEORGE ENESCU)
Adresa postala:  STR. PRINCIPALA, Localitatea:  Dumeni, Cod postal:  717172, Romania, Punct(e) de contact:  DANA-MIHAELA RASTEANU, Tel. 0213628103, Email:  [email protected], Fax:  0231628060, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii specifice administratiei publice locale
Activitate (activitati)
Altele: administratie locala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea George Enescu, comuna George Enescu, judetul Botosani
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de servicii si lucrari va cuprinde lucrari de constructii pentru:
Actiunea 1 ? Modernizare drumuri: comunal si satesti, comuna George Enescu, judetul Botosani, Actiunea 2 - Alimentare cu apa in comuna George Enescu, judetul Botosani, Actiunea 3 - Canalizare si statie de epurare in comuna George Enescu, judetul Botosani, Actiunea 4 ? Construire gradinita in comuna George Enescu, judetul Botosani, Actiunea 5 - Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna George Enescu, judetul Botosani.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45232150-8-Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
45232400-6-Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
71248000-8-Supraveghere a proiectului si documentare (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Actiunea 1 cuprinde Modernizare drumuri: comunal si satesti, comuna George Enescu, judetul Botosani in lungime de 4.569 km;
Valoarea estimativa ? 3.293.183 lei, din care:
153.585 lei pentru serviciile de proiectare;
3.139.598 lei pentru lucrarile de executie
Actiunea 2 cuprinde Alimentare cu apa in comuna George Enescu, judetul Botosani in lungime de: Retea alimentare cu apa ? 5.240 km;
Valoarea estimativa ?1.944.643 lei, din care:
98.164 lei pentru serviciile de proiectare;
1.846.479 lei pentru lucrarile de executie
Actiunea 3 curinde Canalizare si statie de epurare in comuna George Enescu, judetul Botosani in lungime de: Retea canalizare ? 2.200 km.
Valoarea estimativa ? 2.491.248 lei, din care:
104.888 lei pentru serviciile de proiectare;
2.386.360 lei pentru lucrarile de executie.
Actunea 4 cuprinde Construire gradinita in comuna George Enescu, judetul Botosani;
Valoarea estimativa ? 839.844 lei, din care:
59.310 lei pentru serviciile de proiectare;
780.534 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea 5 cuprinde Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale, comuna George Enescu, judetul Botosani.
Valoarea estimativa ? 917.345 lei, din care:
60.969 lei pentru serviciile de proiectare;
856.376 lei pentru lucrarile de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 486, 263RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 170.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADR - Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in nici una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie ? Formularul nr. 2;
Cazier fiscal (original) al societatiiin termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor;
Certificat de atestare fiscalaprivind impozitele si taxele localein termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse.
Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidatin original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse.
prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului ? original sau copie legalizata;atestat ANRE tip B pentru proiectareade lucrari de instalatii electrice si bransamente ? in copie legalizata;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media anuala a cifrei de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani calendaristici trebuie sa fie in cuantumul de minim: 18.000.000 lei, echivalent a 4.183.322, 00 EURO, la cursul de schimb valutar afisat valabil la data realizarii bugetului proiectului de 02.03.2009 EURO =4, 3028 lei.
Declaratii privind cifra medie de afaceri: Fisa de informatii generale, Formularul nr. 3, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In acest ultim caz, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Se va completa si Anexa nr. 3A Identificarea financiara.
Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 34 ? Declaratie IMM.
Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa nu fie mai mica de 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular nr. 4?Declar. priv. lista princip. prestari de servicii in ultimii 3 ani?
Formular nr. 5 ?Declar. priv. utilajele pentru indeplinirea coresp. a contractului?.
Formular nr. 6?Declar. priv. lista princip. lucrari executate in ultimii 5 ani?
Formular nr. 7 ?Experienta similara?Formular nr. 8 ?Declar. priv. efectivul mediu anual al pers. angajat in ultimii 3 ani?
ISO 9001 sau echiv.
ISO 14001 sau echiv.
OHSAS 18001 sau echiv.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiect.: Pt. Act. 1 maxim 2 contracte pt. elab. PTh de drumuri si/sau poduri realizate, a caror val. cumulata este de min 150.000 lei fara TVA;Pt. Act. 2 si 3 min 1 contract pt. elab. PTh similar cu o val. de min 200.000 lei fara TVA;Pt. Act. 4 si 5 maxim 2 contracte similare din care 1 contract pt. elab. PTh similar cu o val. de min 80.000 lei fara TVA.Exec.: Pt. Act. 1. maxim 2 contracte similare din care 1 contract de lucr. similare, semnat, executat si terminat, cu o val. de cel putin 3.000.000 lei (fara TVA) si min 2 km de drum modern.;Pt. Act. 2 si 3 min 1 contract de lucr. similare semnat, terminat si finalizat, cu o val. de cel putin 3.900.000 lei (fara TVA) si min 2 km de retea executata (alim. cu apa, canal.);Pt. Act. 4 si 5 maxim 2 contracte de lucrari de constructii similare, semnate, executate si final., care insumate sa aiba o val. de cel putin 1.600.000 lei (fara TVA).Proiect.: Pt. Act. 1.: 1 sef proiect specializarea CFDP, proiectant CFDP, exp min 5 ani;1 topometrist exp min 5 aniPt. act. 2 si 3:1 specialist absolvent hidrotehnica (ing.), exp in act. de proiectare de min 7 ani;1 specialist absolvent de instalatii (ing.), cu atestat ANRE gradul II A exp min 5 ani;1 structurist, min 5 de ani exp;Pt. Act. 4 si 5.1 coorodonator proiect (ing.) exp min 7 ani;1 arhitect atestat OAR, cu drept de semnatura, cu ex. prof. de min 5 ani;1 ing. instalatii exp min 5 ani;1 structurist, min 5 de ani exp.Exec.: Pt. Act. 11 sef santier ? ing. specialitatea CFDP exp min 7 ani;1 RTE (ing.) in domeniul CFDP exp min 7 ani in domeniu;1 RCQ (ing.) in domeniul CFDP exp min 4 ani in domeniu.Pt. Act. 2 si 31 sef santier ? ing. specialitatea constructii edilitare exp min 7 ani in domeniu;1 RTE (ing.) in domeniul constructii edilitare exp min 5 ani in domeniu;1 RCQ (ing.) in domeniul constructii edilitare exp min 5 ani in domeniu;1 ing. instalatii exp min 3 ani in domeniu.Pt. Act. 4 si 5.1 sef santier ? ing. specialitatea CCIA exp min 5 ani in domeniu;1 RTE (ing.) in domeniul CCIA exp min 5 ani in domeniu;1 RCQ (ing.) in domeniul CCIA exp min 5 ani in domeniu;1 ing. instalatii exp min 3 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
15%
Descriere: componenta tehnica
4.
Procedee tehnice de executie pentru realizarea lucrarilor
19%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 01.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei comunei George Enescu, comuna George Enescu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale"
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante, pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preintampina evantuale neplaceri, cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei, ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata. Durata de executie a contractului de proiectare si executie va fi de maxim 20 luni. Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care va vira o suma initiala ca nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului; - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formularul nr. 19 in original. Durata de executie a proiectarii si a lucrarilor vor fi prezentate in zile calendaristice. Durata de executie va fi defalcata separat in propunerea tehnica astfel: durata de executie pentru proiectare; durata de executie pentru lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax:  021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala:  Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0230/215.383, Fax:  0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comuna George Enescu
Adresa postala:  Consiliul Local al Comunei George Enescu, localitatea George Enescu, comuna George Enescu, ,Localitatea:  George Enescu, Cod postal:  717170, Romania, Tel. 0231/628103, Fax:  0231/628060
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2010 14:53
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer