Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie
Anunt de participare numarul 108094/21.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Manoleasa (Primaria Manoleasa)
Adresa postala: Manoleasa, Localitatea: Manoleasa, Cod postal: 717230, Romania, Punct(e) de contact: Danut Scumpieriu, Tel. 0231/560101, Email: [email protected], Fax: 0231/560101, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii specifice administratiei publice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de executie
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Manoleasa, comuna Manoleasa, judetul Botosani
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de servicii si lucrari va cuprinde proiectare si lucrari de constructii pentru:
Actiunea1 - Modernizare drumuri comunale, in comuna Manoleasa, judetul Botossani
Actiunea 2 ? Reabilitare camin cultural si dotare muzeu in comuna Manoleasa.
Actiunea 3 - Construire gradinita in satul Flondora, in comuna Manoleasa, judetul Botosani
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45212320-5-Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice (Rev.2)
45214100-1-Lucrari de constructii de gradinite (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Actiunea 1 cuprinde Modernizare drumuri comunale, in comuna Manoleasa, judetul Botosani in lungime de 7, 850 km;
Valoarea estimativa ? 7.169.452 lei, din care:
294.000 lei pentru serviciile de proiectare;
6.875.452 lei pentru lucrarile de executie.
Actiunea 2 cuprinde Reabilitare camin cultural si dotare muzeu in comuna Manoleasa;
Valoarea estimativa ? 672.848 lei, din care:
35.750 lei pentru serviciile de proiectare aferente reabilitarii camin cultural;
637.098 lei pentru lucrarile de executie aferente reabilitarii camin cultural.
Actiunea 3 curinde Construire gradinita in satul Flondora, in comuna Manoleasa, judetul Botosani.
Valoarea estimativa ? 1.567.031 lei, din care
74.000 lei pentru serviciile de proiectare aferente construirii gradinitei;1.493.031 lei pentru lucrarile de executie aferente construirii gradinitei.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 409, 331RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 120.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere/subcontractare, legalizata in conditiile art. 44(2)/OUG 34
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratie pe proprie raspundere, privind eligibilitatea ofertantului ca nu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006, Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea;
declaratie pe proprie raspundere, privind neincadrarea ofertantului in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 in conformitate cu Formularul nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea;
ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie - Formularul nr. 2;
Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale in original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala in original sau copie legalizata in termen de valabilitate la data deschiderii documentelor depuse pentru participare la procedura de achizitie publica.
certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economic, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie legalizata.
Certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie minim 18.150.000 lei echivalent a 4.220.635, 00 EURO, la cursul de schimb valutar afisat valabil la data realizarii bugetului proiectului: 1 EURO =4, 3003 lei.
Declaratii privind cifra medie de afaceri: Fisa de informatii generale, Formularul nr. 3, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In acest ultim caz, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
Se va completa si Anexa nr. 3A Identificarea financiara.
Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 34 ? Declaratie IMM.
Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
Lichiditate generala (active circulante/datorii curente x 100) sa nu fie mai mica de 95%. In cadrul unei asocieri acest indicator va fi luat in calcul doar pentru liderul de asociatie (respectiv operatorul economic care liciteaza pentru actiunea/actiunile majoritar valoric/valorice).
Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 4?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ?
Formularului nr. 5 ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari?
Formularul nr. 6?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
Formularului nr. 8 ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
Proiectare:
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
Executie:
ISO 9001 sau echivalent
ISO 14001 sau echivalent
OHSAS 18001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Proiectare: pentru Actiunea 1 maxim 2 contracte pentru elaborare proiect tehnic similar cu cel care face obiectul actiunii 1 (drumuri si poduri) a caror valoare cumulata este de minim 150.000 lei;pentru Actiunea 2 si 3 minim 1 contract pentru elaborare proiect tehnic similar (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunii 2 si 3, cu o valoare de cel putin 100.000 lei (fara TVA).Executie: pentru Actiunea 1 minim 1 contract de lucrari similare cu cel care face obiectul actiunii 1, semnat si in executie, cu o valoare de cel putin 6.800.000 lei (fara TVA) si minim 7.5 km de drum modernizat.pentru Actiunea 2 si 3 maxim 2 contracte de lucrari de constructii similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunilor 2 si 3, semnate, executate si finalizate, care insumate sa aiba o valoare de cel putin 1.600.000 lei (fara TVA).Proiectare: 1 sef proiect specializarea CFDP, proiectant CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani;1 ing. topometrist cu experienta in domeniu de minim 5 ani.1 arhitect membru OAR, cu drept de semnatura, cu experienta profesionala de minim 5 ani;1 inginer proiectant CCIA, cu experienta profesionala in activitatea de proiectare CCIA de minim 5 ani;1 ing. instalatii electrice atestat ANRE cu experienta profesionala de minim 5 ani;1 ing. instalatii sanitare cu experienta profesionala de minim 5 ani;1 ing. geolog cu experienta profesionala de minim 5 ani.Executie: 1 sef santier ? studii superioare specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 7 ani;1 RTE in domeniul CFDP cu experienta de minim 2 ani in domeniu;1 RCQ in domeniul CFDP cu experienta de minim 5 ani in domeniu.1 sef santier ? studii superioare specialitatea CCIA cu experienta de minim 7 ani in domeniu;1 RTE in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu;1 RCQ in domeniul CCIA cu experienta de minim 5 ani in domeniu;1 ing. instalatii cu experienta de minim 5 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: Componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
15%
Descriere: Componenta tehnica
4.
Procedee tehnice de executie pentru realizarea lucrarilor
19%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2010 12:00
Locul: Sediul Primariei Manoleasa, loc. Manoleasa, judetul Botosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante, pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preintampina evantuale neplaceri, cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei, ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata. Durata de executie a contractului de proiectare si executie va fi de maxim 20 luni. Garantia de buna executie poate fi constituita prin: - retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale in cuantum de 5% din valoarea facturii fara TVA. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante, la o banca agreata de ambele parti, in care va vira o suma initiala ca nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din valoarea contractului sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, Formularul nr. 19 in original. Durata de executie a proiectarii si a lucrarilor vor fi prezentate in zile calendaristice. Durata de executie va fi defalcata separat in propunerea tehnica astfel: durata de executie pentru proiectare; durata de executie pentru lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. 0230/215.383, Fax: 0230/215.383
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform OUG 34/2006 modificata si completata
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
comuna Manoleasa
Adresa postala: Localitatea Manoleasa, comuna Manoleasa, judetul Botosani, Localitatea: Manoleasa, Cod postal: 717230, Romania, Tel. 0231-560101, Fax: 0231-560222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.09.2010 15:03