Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele, Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?


Anunt de participare numarul 108482/28.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Comuna Carligele (consiliul local) judetul Vrancea
Adresa postala:  comuna Cirligele, judetul Vrancea, Localitatea:  Carligele, Cod postal:  627065, Romania, Punct(e) de contact:  Luminita Sinca, Tel. 0237/253000, Email:  [email protected], Fax:  0237/253200, Adresa internet (URL):  www.cirligeleprimaria.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele, Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Comuna Cirligele, jud. Vrancea
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de proiectare si lucrari de executie aferente proiectelor de investitii ?Modernizare si reabilitare drumuri, comuna Cirligele, Construire si dotare gradinita, sat Bontesti, comuna Cirligele?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45200000-9-Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
71220000-6-Servicii de proiectare arhitecturala (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Caracteristicile principale ale proiectului: conform Studiilor de fezabilitate anexate.
Lucrarile se vor executa conform cantitatilor si indicatorilor fizici din Studiile de fezabilitate .
anexate.
Valoarea estimata a contractului este de 9.835.371 RON si include : suma de 9.313.274 RON reprezentand valoarea contractului ce urmeaza a fi atribuit si suma de 522.097 RON reprezentand orice forme de optiuni ce au putut fi anticipate in momentul estimarii.
Valoarea estimata fara TVA: 9, 835, 371RON
II.2.2) Optiuni
Da
Conform art. 122, lit.i) din cadrul O.U.G. nr. 34/2006. Vezi cap. VI.3 Alte informatii
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 100.000 RON.Garantie de buna executie: 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Conform procedurilor APDRP, pentru proiectele finantate din FEADR.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Ofertant individual, asociere, se permite subcontractarea.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Completarea si prezentarea formularului 12A privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006
Completare si prezentare Formular 12B - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006
Completare si prezentare Formular nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificatul de inregistrare si Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului
Statutul/actul constitutiv (contract de societate sau statutul) in copie
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (respectiv 2007, 2008 si 2009)
2. adeverinta C.I.P. (Centrala Incidentelor de Plata)
3. Capacitate de prefinantare a contractului.
4. Identificarea financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Va fi mai mare decat 18.540.000 RON2. Privind nefigurarea in evidentele acestei institutii cu incidente de plata majore in ultimele 12 luni3. 50% din valoarea estimata a contractului fara TVA.4. Pentru contul de trezorerie - obligatoriu.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor prestatii de servicii in ultimii 3ani;2. Lista principalelor lucrari finalizate in ultimii 5 ani;3.Declaratie privind utilajele si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Pentru proiectare se va face dovada:
- existentei dotarilor la nivel sufcient pentru executarea contractului;
- existentei softurilor de proiectarePentru executia lucrarilor trebuie sa faca dovada ca dispune (in proprietate sau prin contracte ferme de inchiriere sau furnizare) de urmatoarele utilaje : - statie preparare mixturi asfaltice, - statie de betoane- freza asfalt- repartizori mixturi asfaltice- instalatie de amorsat
- cilindri compactori terasieri, liss si pneu
- autobetoniere 9 mc- automacara 18to
- autogreder, buldozer si escavator prevazute cu sistem de monitorizare GPS-3D
-- incarcatoare frontale- autobasculante 24 to = 10 buc
- sistem GPS masuratori topografice- laborator de gradul II pentru asfalt si beton
- laborator gr III
4. Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere pe ultimii 3 ani.Proiectare drum : manager de proiect cu studii superioare, 2 persoane ingineri de specialitate, 1 persoana geodez autorizat, 1 persoana inginer geolog ; Proiectare gradinita :1 inginer de specialitate, 1 arhitect cu drept de semnatura; Executie lucrari : project manager, manager sist. de management de mediu, manager sistem de calitate, sefi punct de lucru - 1 inginer CCIA, 1 inginer CFDP, responsabili RTE si CQ atestati in constructii civile si lucrari de drumuri, responsabili cu protectia muncii si protectia mediului, electrician autorizat ANRE, personal calificat de specialitate
5.Strategia de proiectare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Se vor prezenta contracte deservicii similare: ? valoare minima 370.000 RON2. Se vor prezenta contracte de lucrari similare: ?valoare minima 8.900.000 RON.3. ISO 9001/2001, ISO 14001/2005, OHSAS 18001/2008, SA 8000/2008.4.Persoanele vor fi angajate la firma ofertanta, se va prezenta cartea de munca, in copie . Pentru personalul de specialitate se vor prezenta CV-ul, copie diploma de studii, copii atestate, copie contract de munca/colaborare. Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare pozitie5. Strategie de proiectare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2874 din 30.08.2010
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.10.2010 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.10.2010 13:00
Locul: Primaria Cirligele, sat Cirligele jud. Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor, observatori APDRP.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiect finantat prin FEADR, Masura 322 ? ?Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale?, in baza contractului de finantare C 322010924100019/07.06.2010 incheiat intre APDRP si Comuna Cirligele, jud. Vrancea.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Valoarea estimata supusa licitatiei de servicii si lucrari, calculata in baza bugetului indicativ aprobat este de 9.835.371 RON si include : - Suma de 9.313.274 RON reprezentand valoarea contractului ce urmeaza a se atribui- Suma de 522.097 RON reprezentand orice forme de optiuni ce au putut fi anticipate in momentul estimarii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Adresa: Str. Stavropoleos nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-310 46 41, Email:  [email protected], Fax:  021- 310 46 42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Galati
Adresa postala:  str. Brailei nr. 153, Localitatea:  Galati, Cod postal:  800319, Romania, Tel. 0236-460027, Fax:  0236-460227
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Cinci zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta a unui act considerat nelegal emis in cadrul procedurii de atribuire.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Cirligele
Adresa postala:  Sat Cirligele, comuna Cirligele, jud. Vrancea, Localitatea:  Cirligele, Cod postal:  627065, Romania, Tel. 0237-253000, Fax:  0237-253200
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.09.2010 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer