Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar (tip after school) prin reabilitarea cladirii Scolii generale de baieti Falciu, dot
Anunt de participare numarul 107651/13.09.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA FALCIU
Adresa postala: FALCIU, JUD. VASLUI, Localitatea: Falciu, Cod postal: 737245, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL FORTU, Tel. 0235430254, Email: [email protected], Fax: 0235430361, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
Altele: servicii ale administratieipublice locale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar (tip after school) prin reabilitarea cladirii Scolii generale de baieti Falciu, dotarea caminului cultural pentru promovarea ansamblului artistic ?Doina Prutului? si achizitie utilaj pentru serviciul de gospodarire comunala, comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: comuna Falciu, judetul vaslui
Codul NUTS: RO216 - Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de proiectaresi executie va cuprinde servicii de proiectare si lucrari de executie:
Actiunea I ? ?Modernizare drumuri comunale, comuna Falciu, judetul Vaslui?
Actiunea II ? ?Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar (tip after school) prin reabilitarea cladirii Scolii generale de baieti Falciu, comuna Falciu, judetul Vaslui?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Actiunea I ? ?Modernizare drumuri comunale, comuna Falciu, judetul Vaslui?
Valoarea estimativa ? 7.662.973 lei, din care:
- 259.100 lei pentru serviciile de proiectare;
- 7.403.873 lei pentru lucrarile de executie.Actiunea II ? ?Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar (tip after school) prin reabilitarea cladirii Scolii generale de baieti Falciu, comuna Falciu, judetul Vaslui?
Valoarea estimativa ? 1.059.838 lei, din care:
- 47.000 lei pentru serviciile de proiectare;
- 1.012.838 lei pentru lucrarile de executie.
Valoarea estimata fara TVA: 8, 722, 811RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 85.000 lei. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADR, Masura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
- ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie ? Formularul nr. 2;
- certificatul constatator emis de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat;
- certificat constatator emis de Administratia Publica Locala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (original sau copie legalizata valabil la data deschiderii ofertelor) atat pentru sediul social cat si pentru toate punctele de lucru declarate in certificatul constatator;
- prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
- certificat de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate care face obiectului contractului de achizitie publica, conform Formularul 3 ? Informatii generale si a Anexei 3A ? ?Identificarea financiara?. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 17.000.000 lei.
- formular nr. 4 ? Declaratie IMM;
- copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil;
- se solicita prezentarea asigurarii de cash-flow pentru sustinerea financiara a lucrarii in cuantum de minim 1.500.000 lei? in original;
- lichiditatea generala sa nu fie mai mica de 95%.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formular 5 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani?;
- Formular 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani?
-Formular 6 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?.
- Formular 8 - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
- ISO 9001 sau echivalent
- ISO 14001 sau echivalent
- OHSAS 18001 sau echivalent
- SA 8000 sau declaratie pe propria raspundere ca operatorul economic respecta conditiile prevazute in standardele sistemului de management al responsabilitatii sociale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru servicii de proiectare: 1 contract de servicii complex (constructii civile si/sau drumuri) cu o val. de minim 295.000 lei fara TVA similar cu cel care face obiectul actiunii 1 si/sau actiunii 2.Pentru executie: minim 1 contract de constructii similar (modernizare drumuri) cu cel care face obiectul actiunii 1 cu o val. de cel putin 7.400.000 lei fara TVA si o lungime de minim 7, 7 km de drum modernizat; minim 1 contract de constructii similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunii 2cu o val. de cel putin 800.000 lei fara TVA.Pentru servicii de proiectare: 1 proiectant specializarea drumuri si poduri, ing. CFDP, cu experienta in proiectare de minim 5 ani; 1 arhitect cu drept de semnatura, membru al Ordinului Arhitectilor din Romania, membru cu experienta de minim 5 ani in domeniu, 1 expert tehnic atestat MLPAT, cu experienta in domeniu de minim 5 ani in domeniu; 1 inginer instalatii, cu experienta in domeniu de minim 5 ani, in domeniu; 1 sef de proiect specializat in domeniul constructii civile si industriale cu experienta de minim 5 ani in domeniu; 1 inginer specialist atestat in ?eficientizarea economiei de energie la cladiri cu numar mic de niveluri?.Pentru executie: 1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 7 ani; 1 responsabil de lucrare (sef punct de lucru) cu specialitatea CFDP cu experienta in domeniu de minim 5 ani; 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de minim 2 ani; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri de minim 5 ani; 1 coordonator de lucrari (sef de santier) cu specialitatea constructii civile si industriale cu minim 5 ani experienta in domeniu ; 1 responsabil tehnic cu executia, cu experienta in domeniul constructii civile si industriale de minim 2 ani; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate, cu experienta in domeniul constructii civile si industriale de minim 5 ani; 1 inginer instalatii cu experienta de minim 2 ani in domeniu.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
15%
Descriere: componenta tehnica
3.
Durata de executie a proiectarii
15%
Descriere: componenta tehnica
4.
Procedee tehnice de executie pentru realizarea lucrarilor
19%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.10.2010 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.10.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.10.2010 12:00
Locul: Primaria comunei Falciu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Caietul de sarcini, memoriile tehnice, listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit documentele mai sus mentionate de la sediul autoritatii contractante , pe format electronic sau in format fizic pe hartie. Pentru a preantampina evantuale neplaceri , cu cel putin o zi inainte de ridicarea documentatiei , ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa. Acesta este o masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau , va fi prezent in sediu pentru a inmana documentatia solicitata.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.4641, Fax: 021/310.4642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Iasi
Adresa postala: Str. Anastasie Panu nr. 25 bis, Iasi, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700024, Romania, Tel. 0232.260.600, Email: [email protected], Fax: 0232.217.808
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departamentul de achizitii publice din cadrul primariei comunei Falciu, judetul Vaslui
Adresa postala: Localitatea Falciu, comuna Falciu, judetul Vaslui., Localitatea: Falciu, Cod postal: 737245, Romania, Tel. 0235/430254, Fax: 0235/430361
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.09.2010 17:02