Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si p


Anunt de participare numarul 111702/22.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA CLEJA (Consiliul Local Al Comunei Cleja)
Adresa postala:  comuna Cleja, judetul Bacau, Localitatea:  Cleja, Cod postal:  607105, Romania, Punct(e) de contact:  ION JOCA, Tel. 0234/253012, Email:  [email protected], Fax:  0234/253222, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Servicii de proiectare si lucrari de executie pentru proiectul de investitii: ?Modernizare drumuri comunale, infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip after school, reabilitare si modernizare camin cultural pentru conservarea si promovarea culturii traditionale si achizitie utilaj pentru serviciul de gospodarire comunala, comuna Cleja, judetul Bacau?.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Localitatea Cleja, comuna Cleja, judetul Bacau
Codul NUTS: RO211 - Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul de servicii si lucrari va cuprinde lucrari de constructii pentru:
Actiunea I ? ?Modernizare drumuri comunale in satele Cleja, Somusca si Valea Mica?
Actiunea II ? ?Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip After School prin reabilitarea Scolii Alexandrina?
Actiunea III - ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale in comuna Cleja, judetul Bacau?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45210000-2-Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
45215221-2-Lucrari de constructii de centre de asistenta de zi (Rev.2)
71322000-1-Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
71322500-6-Servicii de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Actiunea I cuprinde ?Modernizare drumuri comunale in satele Cleja, Somusca si Valea Mica? in lungime de 9, 922 km;
-Actiunea II cuprinde ?Infiintare si dotare centru de asistenta dupa programul scolar tip After School prin reabilitarea Scolii Alexandrina?
-Actiunea III - ?Reabilitare si modernizare camin cultural, conservarea si promovarea culturii traditionale in comuna Cleja, judetul Bacau?
Valoarea estimata fara TVA: 9, 141, 737RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
20 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare 100.000 lei.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului (fara TVA).
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Societati, asociatii, societati mixte, asociere legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Formularul nr. 1 - Declaratie privind situatia personala a operatorului economic;
-ofertantul va declara calitatea in care participa la procedura de achizitie ? Formularul nr. 2;
-Cazier fiscal (original) al societatii in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
-Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat;
-prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Certificatul de inregistrare, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri, medie anuala pe ultimii 3 ani este de minim 18.000.000 lei.-Declaratii privind cifra medie de afaceri: Fisa de informatii generale, Formularul nr. 3, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. In acest ultim caz, autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea.
-Se va completa si Anexa nr. 3A Identificarea financiara.
-Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
-Pentru IMM-uri se va tine cont si de facilitatile oferite de legea 346/2004, inclusiv de Art. 16 alin (2) (Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia pentru participare si garantia de buna executie cerute in achizitiile publice de produse, lucrari si servicii.) ? Formular nr. 4 ? Declaratie IMM.
-Ofertantul va prezenta copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), vizate si inregistrate de catre organele competente. Rezultatul ultimului exercitiu financiar trebuie sa fie pozitiv conform bilantului contabil.
-Lichiditatea generala (active circulante/datorii curente x 100) sa nu fie mai mica de 95%. In cadrul unei asocieri acest indicator va fi luat in calcul doar pentru liderul de asociatie (respectiv operatorul economic care liciteaza pentru actiunea/actiunile majoritar valorica/valorice).
-Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate si legalizate ale documentelor solicitate mai sus.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formular 5 - ?Declaratia privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani? din care sa reiasa: maxim 3 proiecte tehnice similare cu cel care face obiectul actiunii 1 (proiectare drumuri) care insumate au o valoare de minim 85.000 lei fara TVA;maxim 2 proiecte tehnice similare (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunilor 2 si 3 care insumate au o valoare de minim 100.000 lei fara TVA.
Formular 7 - ?Declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani? din care sa reiasa: maxim 3 contracte de constructii similare (modernizare drumuri) cu cel care face obiectul actiunii 1, cu o valoare cumulata de cel putin 6.300.000 lei fara TVA si o lungime de minim 9, 5 km de drum modernizat;minim 1 contract de constructii similar (constructii civile) cu cel care face obiectul actiunilor 2 si 3, cu o valoare de cel putin 2.000.000 lei fara TVA.
Formularul 6 - ?Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice?.
Formularul 8 - ?Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere?.
ISO 9001 sau echivalent, ISO 14001 sau echivalent
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor contracte de servicii trebuie sa fie insotite de: copii dupa contractele de prestare servicii; procesele verbale de predare?primire si care sa contina prestatorul, beneficiarii, valorile, perioada si modul de indeplinire a obligatiilor; recomandari din partea beneficiarilor pentru contractele prezentate ca experienta similara.Lista principalelor lucrari de constructii trebuie sa fie insotite de: copii dupa contractele de lucrari din care sa rezulte partile contractante, obiectul, durata si pretul contractelor;procese verbale de receptie la terminarea lucrarii;recomandari care sa certifice buna executie a lucrarilor.Personalul de specialitate solicitat pentru realizarea contractului: 1 inginer proiectant cu specialitatea CFDP cu minim 3 ani experienta in proiectare drumuri;1 sef de proiect (inginer) cu specialitatea CFDP cu minim 5 ani experienta in proiectare drumuri;1 arhitect, membru OAR, cu drept de semnatura, cu experienta profesionala de minim 5 ani;1 inginer proiectant CCIA (Constructii Civile, Industriale si Agricole) cu minim 5 ani experienta in domeniul proiectarii de constructii civile;1 inginer instalatii cu minim 5 ani experienta in domeniul proiectarii de constructii civile;1 responsabil tehnic cu executia in domeniul constructii rutiere, drumuri si poduri, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 responsabil tehnic cu executia (inginer) in domeniul constructii civile si industriale, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 sef de santier cu specialitatea CFDP, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 sef de santier cu specialitatea constructii civile (inginer), minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 responsabil cu controlul tehnic de calitate (inginer) in domeniul constructii civile si industriale, minim 5 ani experienta in domeniul de activitate;1 inginer instalatii, cu o experienta de minim 3 ani in domeniul de activitate (constructii civile).Precizam ca in sectiunea VI.3 se continua cu cerintele de calificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
51%
Descriere: Componenta financiara
2.
Durata de executie a lucrarilor
25%
Descriere:
3.
Durata de executie a proiectarii
24%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.12.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.12.2010 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.12.2010 12:00
Locul: sediul Primariei comunei Cleja
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor sau persoanele imputernicite.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL FEADRMasura 322 "Renovarea, dezvoltarea satelor, imbunatatirea serviciilor de baza pentru economia si populatia rurala si punerea in valoare a mostenirii rurale".
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Listele cu cantitati de lucrari si plansele nu vor fi postate in SEAP. Potentialii ofertanti, vor putea ridica gratuit aceste liste mentionate de la sediul autoritatii contractante, pe format electronic. Pentru a preintampina eventualele neplaceri, inainte de ridicarea documentatiei, ofertantul va instiinta, in scris, autoritatea contractanta cu privire la intentia sa, ca masura de prevedere din partea autoritatii contractante, pentru a se asigura ca un angajat al sau, va fi prezent pentru a inmana documentatia solicitata.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea prestarii serviciilor de proiectare urmatoarele echipamentele IT si programele informatice: licenta program proiectare ? 1 buc.;licenta program devize ? 1 buc.; licenta sistem de operare ? 1 buc; licenta office ? 1 buc; calculator ? 1 buc.; copiator color A3 ? 1 buc; imprimanta ? 1 buc; copiator laser A3 color ? 1 buc.Operatorii economici trebuie sa detina in vederea executarii lucrarilor urmatoarele utilaje si echipamente tehnice: statie de preparat mixturi asfaltice-proprie sau inchiriata, autorizata; finisor ? repartizator de mixtura asfaltica; autogreder; cilindre compactoare; buldozere; buldoexcavatoare; autocisterna de apa; autoutilitara de imprastiat emulsie bituminoasa; autobasculante; dovada accesului la laborator de gradul II; automacara; statie beton autorizata ; statie de sortare, concasare autorizata
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala:  Stavropoleos 6, Bucuresti, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala:  Str. Cuza Voda, Nr. 1, Localitatea:  Bacau, Cod postal:  600274, Romania, Tel. 0234/513296, Fax:  0234/514750
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Deciziile C.N.S.C. pot fi atacate cu plangere in termen de 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta conform art. 256^2 alin.(1) lit b) din O.U.G. nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Achizitii publice
Adresa postala:  Consiliul local al comunei Cleja, localitatea Cleja, comuna Cleja, judetul Bacau, Localitatea:  Cleja, Cod postal:  607105, Romania, Tel. 0234/253012, Fax:  0234/253222
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.11.2010 08:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer