Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - SERVICII DE PROIECTARE SI LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SI ALIMENTARE CU GAZE NATURALE


Anunt de participare numarul 91754/28.11.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia pentru Dezvoltare Regionala Centru
Adresa postala: Piata Consiliului Europei nr.32D, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510096, Romania, Punct(e) de contact: Alina Muresan, Tel.0258-818616, Email: [email protected], Fax: 0258-818613, Adresa internet (URL): www.adrcentru.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
dezvoltare regionala
Activitate (activitati)
Altele: ONG
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
SERVICII DE PROIECTARE SI LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SI ALIMENTARE CU GAZE NATURALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Proiectare si executare
Locul principal de executare: Alba Iulia
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE PROIECTARE SI LUCRARI DE EXECUTIE PENTRU ALIMENTARE CU ENERGIE ELECTRICA SI ALIMENTARE CU GAZE NATURALE SEDIUL ADR CENTRU DIN
STR. DECEBAL NR. 12, ALBA IULIA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
45333000-0-Lucrari de instalare de gaz (Rev.2)
71321200-6-Servicii de proiectare a sistemelor de incalzire (Rev.2)
71323100-9-Servicii de proiectare a sistemelor de energie electrica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 59, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare o suma fixa in valoare de 4990 lei pentru ambele loturi (4400 lei lotul I si 590 lotul II)
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare Program Phare 2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere si/sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform fisei de date: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181, Certificat fiscal eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale,
Certificat de atestare fiscala, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificatul constatator eliberat de ORC, Certificatul de inregistrare eliberat de ORC,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
conform Fisei de date: Bilanturile contabile din ultimii 3 ani, Declararea cifrei de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani Se solicita ca cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie mai mare sau egala cu dublul valorii estimate a contractului, Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are capacitate financiara pentru inceperea si executarea a cel putin 35% din valoarea contractului,
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform Fisei de date: lotul I 104.000 euro si valoare estimata pentru lotul II 14.000 euro
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratieprivindlista principalelor lucrari executate/servicii de proiectare realizate, similare cu obiectul achizitiei, dinultimii5ani, pana in 3 contracte din cele incheiate in ultimii 5 ani similare cu obiectul achizitiei si care din punct de vedere fizic si valoric sa fie egal cu volumul fizic sau valoric estimat al contractului insotite de procesele verbale de receptie si recomandarile din partea beneficiarilor, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, autorizatia de construire cu acordurile si avizele necesare pentru ambele loturi, Lista personalului tehnic de specialitate:
Personalul cheie de specialitate minim solicitat este: pentru Lotul 1-Personal autorizat atestat pentru serviciile si lucrarile obiect al lotului I. Pentru Lotul 2: proiectant autorizat pentru sistemul de distributie gaze naturale (grad 1 D)
- inginer atestat MTCT, pentru verificare si expertiza tehnica a proiectelor si a executiei lucrarilor din domeniul gaze naturale;
- minim 1 persoanaautorizata ISCIR valabila pentru suduri;Autorizatie ANRE pentru lucrari 20 KV (lot 1).Societate atestata ANRE pentru serviciile si lucrarile de la lotul I;Autorizatie pentru proiectare instalatii gaze eliberata ANRE (lot 2) - tip PDI, Autorizatie pentru executia instalatiilor de gaze eliberata de ANRE(lot 2) tip EDI, Autorizatie pentru lucrari de montare aparate consumatoare de combustibil gazos ISCIR(lot 2, Autorizatie pentru executialucrarilor de punere in functiune a instalatiilor de gaze ISCIR(lot 2, Indicarea in cadrul ofertei a faptului ca la elaborarea acesteia s-a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca, protectia muncii si protectia mediului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
conform fisei de date: valoare contractelor sa fie egala cu volumul fizic sau valoric estimat al contractului (59000 euro: 52000 lotul I si 7000 lotul II)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen/Durata de executie
35%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.12.2009 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.12.2009 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.12.2009 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program Phare 2006
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2009 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer